PDA

View Full Version : Arnhem Nijmegen en verder.



nickofzo
29 oktober 2010, 23:21
goedendag ik ben Nick 20 jaar en kom uit Huissen

hierbij wil ik me graag aanbieden als gitarist. (ik ben op zoek naar een bandje) zou graag iets willen beginnen.
ik zelf doe een muziekopleiding in Arnhem, en mijn inspiraties zijn vooral Led Zepplin, Guns'n roses, Ac/dc (uiteraard Hendrix) en eigenlijk alles in de bluesrock/hardrock richting

* staat open voor andere stijlen
dit voorbeeld is wat ik ook gedaan heb namelijk: http://www.youtube.com/watch?v=bjKtBijQToI

* ik zoek mensen met ambitie, die er dus daadwerkelijk voor tijd hebben en desnoods willen maken

een gitarist drummer bassist en zanger is zeker welkom.

wel zou ik graag vanuit een concept gaan werken. (dat we uiteraard samen bedenken)

Stuwy
27 januari 2011, 00:18
Beetje laat maar ach.
Nog steeds zoekende????

nickofzo
16 mei 2011, 20:43
mijn reactie is nog veel later (niet in de gaten dat er iemand gereageerd had), maar Ja.. ik ben nog steeds op zoek. je hebt een Pm.

nog interesse?
wat kan en wil je?

hoor graag van je.

Frank Willems
1 juni 2011, 09:50
Hoi Nick (of andere meelezende gitaristen...),

Misschien kan ik je hiervoor interesseren:
Wij zijn een band, die vanaf eind september 2011 een vacature voor een gitarist zal hebben. Vandaar dat we zijn begonnen om te zoeken naar iemand die die plek kan opvullen.

Wij zijn THUNK! (zie www.thunk.nl), een coverband bestaande uit tien personen (zangeres, toetsenist, drummer, bassist, gitarist, twee trompettisten, trombone, altsaxofoon, tenorsaxofoon), allen tussen de 21 en 31 jaar. We spelen een breed repertoire van soul, funk en disco tot rock. Als het maar lekker meezingbaar en / of dansbaar is. We doen op dit moment tussen de tien en vijftien optredens per jaar, op (studenten)gala’s, bruiloften of andere party’s. Op ons Youtube-kanaal (http://www.youtube.com/user/ThunkNijmegen) is wat muziek van ons te zien, al zijn sommige filmpjes wat gedateerd. We repeteren op donderdagavond, in Wijchen, van 20.00 uur tot ongeveer 22.00 uur, met een uitloop naar 22.30 uur.

We zijn op zoek naar een gitarist die functioneel kan spelen in verschillende stijlen en die vrij zelfstandig zijn eigen partijen en rol binnen het geheel kan uitzoeken. Daarnaast zoeken we natuurlijk gewoon een gezellig iemand, die het leuk vindt om in een grote band als de onze te spelen en na de repetitie eens een biertje te doen.

Laat het ons weten als je interesse hebt om bij ons te komen spelen (mijn e-mailadres staat op de site (http://www.thunk.nl/leden/17.html)! Vertel dan wat meer over je achtergrond, niveau, (podium-)ervaring, vaardigheden en / of muzikale interesses. Onze bedoeling is dan om eind september een avond te plannen waarop we enkele gitaristen laten komen om in een ongedwongen sfeer te komen auditeren, zodat wij een beeld krijgen van jouw kwaliteiten en jij van de onze. Vanaf oktober willen we dan met een nieuwe gitarist gaan werken en naar een eerste optreden begin 2012 toewerken (Overigens hebben we sowieso op 3 februari 2012 en 1 juni 2012 beide al een optie staan).

We horen graag van je!

Groeten,

Frank Willems,
Namens THUNK!