PDA

View Full Version : Mijn gitaartje inruilen



Johan91
28 oktober 2010, 13:44
Kocht ik nog niet zo lang geleden een Fender Japan, in een zeldzame soort (E-serie/ met Kahler tremolo en topkam / origineel Bill Lawrence element).....moet ik toch heel beschamend zeggen dat de gitaar niks voor mij is.

De sounds vind ik heel mooi, daar niet van, maar de bespeelbaarheid van de hals is veel 'slechter' dan mijn Yamaha Pacifica, en de tremolo bevalt mij eveneens niet zo. De dikke lage fretten zijn voor een ander een must. Oké, de gitaar is niet goed afgesteld want de hals is zo recht als een plank, maar overall is het echt niet mijn ding.

Dus nu zit ik al een tijdje te kijken naar een Fender USA. Die hebben dunnere en hogere fretten, en een brug die mij beter ligt. Ik wil sowieso een stratocaster, maar voor andere meningen sta ik ook open :)

Jasper.
28 oktober 2010, 13:56
Dit riekt een beetje naar spam?

Johan91
28 oktober 2010, 13:58
Uhh, nee hoor. Ik heb het laatste stukje al weggehaald, mocht het je irriteren. Het gaat mij er voornamelijk om welke gitaar ik nu het beste kan kopen, ik ben erg benieuwd naar jullie meningen!

Orbis
28 oktober 2010, 14:21
Ik meen me te herinneren (maar posters onder mij, corrigeer me alsjeblieft) dat de Roadworns en Classic Players ook vintage frets hebben, als dat meer jouw ding is.