PDA

View Full Version : Metaal/Hard Rock in utrecht



Pim M
27 oktober 2010, 14:19
Hallo,

Ik speel nu 2,5 jaar gitaar en zoek mensen om eens goed samen mee te spelen. Aanvankelijk zeker coveren, maar ook uiteindelijk kijken of er eigen tunes te maken zijn. Zijn er hier mensen met dezelfde behoefte?

Mijn muzieksmaak valt samen te vatten als fan van oldskool hardrock/metal: Running Wild en Metallica als favoriet maar ook fan van oa: Iron Maiden, Iced Earth, Hammerfall, Deep Purple, Status Quo, Kiss, Megadeth, en Black Sabbath.

Ik speel af en toe samen met mijn broertjes maar heb daarnaast niet zo veel jam ervaring. Ik heb ook sindskort een basgitaar die ik onregelmatig aanraak.

allochthomas
31 oktober 2010, 18:43
Hoi Pim, hoe oud ben je?

Ik speel momenteel in een punk band die ik met een paar mensen recent heb opgezet. We varieren kwa leeftijd van 20 tot 25 jaar(waarvan ik de jongste ben). We spelen covers van bijv. pennywise, millencolin, the offspring, bad religion etc en willen zeker in de toekomst eigen werk gaan scrijven. Ik ben momenteel de enige gitarist en we zijn voorzichtig aan het kijken voor een 2de gitarist om ons geluid wat te verbreden. Niet helemaal wat in je straatje zit kwa stijl, maar misschien heb je interesse.

Pim M
1 november 2010, 14:10
check pm

Mijn post editen kan blijkbaar niet.

Ik ben 21 jaar, student en zit op kamers op de IBB.