PDA

View Full Version : Enorm verschil in prijs?



NGroeneveld
25 oktober 2010, 18:38
Hallo,

Ik ben nieuw in deze wereld, en via de FAQ kwam ik op de site van MusicStore uit en daar zag ik een mooie "_SET_ Epiphone Les Paul Std. Plus HC + Bag en Kabe" voor 369,60 euro. Dit lijkt mij heel weinig omdat ik op andere sites (oa de gibson website) veel duurdere Les Pauls heb gezien en ook wel deze die ik nu heb gezien. Nu is mijn vraag waarom deze zoveel goedkoper is?

Alvast bedankt!

ER!K
25 oktober 2010, 18:48
Op de Gibson site staan de prijzen in Dollars he ;) dus die prijs ligt een stuk hoger. Komt nog bij dat ze daar de adviesprijs neerzetten en niet de straatprijs. Daarom zijn de prijzen op die site meestal wel anderhalf keer hoger als in de winkels :)

LesPaul1612
25 oktober 2010, 18:49
Deze prijs is wel in orde hoor. Music Store kan zijn spul om meerdere redenen wat goedkoper verkopen dan andere zaken dus het zal sowieso iets goedkoper zijn dan de andere muziekwinkels.

Daarnaast kloppen de prijzen op de Gibson site ook niet helemaal. Die Epiphones kosten op hun site tegen de 1000 dollar. In NL zijn ze meestal wel tussen de 3 en 400 euro te vinden.

even kort samengevat: gewoon doen, die prijs is reëel:ok:

NGroeneveld
25 oktober 2010, 18:54
Ah oke, bedankt. Ik zie bijvoorbeeld dit: http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/Gitaren/Elektrische-gitaren/Epiphone-Player-Pack-Special-II-VS-Vintage-Sunburst/art-GIT0010827-000

Een starterspakket, ik heb namelijk nog nooit gitaar gespeelt maar ben al wel mijn hele (nog jonge) leven enorm fan van gitaristen als Slash en BB King. Ik moet er natuurlijk wel zeker van zijn dat het bovenstaande pakket "echt" is :soinnocent:

The Unforgiven
25 oktober 2010, 19:34
Natuurlijk is dat starterspaket echt, maar of je daarvan echt blij wordt... Dan kan je beter doorsparen voor die andere Epiphone en een leuk versterkertje.

NGroeneveld
25 oktober 2010, 19:39