PDA

View Full Version : Leraar gezocht Middelburg/Zeeland en omstreken



adriaan-w
25 oktober 2010, 16:46
Hoi, ik ben Adriaan, 16 jaar.
Ik speel nu sinds 2,5 jaar gitaar en 2 jaar daarvan electrisch. Ik zit op de muziekschool, waar ik les krijg in klassieke gitaar,
maar nu zoek ik een goede leraar die mij verder kan helpen met electrisch.
Ik heb al les gehad bij een andere leraar, die mij een blues basis heeft gegeven, en speel ik in een coverbandje waar we vooral muziek van de red hot chili peppers mee spelen.

Ik zoek dus nu een leraar die me verder kan helpen in vooral de funk/jazz.
Graag les op gehoor en doormiddel van toonladders, en oefening in improvisatie. Oefeningen voor thuis is ook fijn.

Les in de buurt van Middelburg zou mooi zijn, maar ik ben ook bereidt om een stukje verder te gaan met de trein.

marc_o
25 oktober 2010, 16:57
Er zitten er zat.
Ik geef zelf geen les meer, maar je hebt, afhankelijk van je niveau:
Rene Koole (zeer goed, blinkt uit in rock)
Leo van de Ketterij (heel veel ervaring, jaren prof geweest o.a. bij Shocking Blue)
Er zijn er vast nog een berg die ik niet ken.
Bij de gitaarzaak in Middelburg of bij Zwier in Vlissingen kun je hun telefoonnummers wel bemachtigen.

adriaan-w
26 oktober 2010, 12:07
ik heb zelf ook een maandje ofzo bij rene koole gezeten, maar zijn lesstijl bevalt me totaal niet. Dus dat is ook geen optie meer.
Wat Leo van de Ketterij betreft, ik had hem al een keer gebeld, maar toen had hij een gebroken arm o.i.d.

marc_o
26 oktober 2010, 12:30
Dat kan natuurlijk, je moet er een goed gevoel bij hebben, als de klik er niet is, ben je snel klaar.
Ik sprak Leo laatst en toen was zijn arm in ieder geval niet gebroken....mensen hebben een soort van genezend vermogen, dus bel 'm nogmaals...goeie kerel.

adriaan-w
24 november 2010, 18:50
heb een leraar gevonden

marc_o
24 november 2010, 20:07
heb een leraar gevonden


Ik kwam leo gisteren nog tegen, zonder gebroken arm.

Maar wie is het geworden?

adriaan-w
10 december 2010, 17:18
ruben de keijzer, ook in vlissingen