PDA

View Full Version : Nieuw nummertje



iwamoto
24 oktober 2010, 23:31
Ik schrijf elke week wel wat, maar vandaag pakte de inspiratie me opeens en heb ik even wat opgenomen, ik ga allebei de tracks nog overnieuw doen, maar de kern is al wel lekker, alleen benieuwd of ik nog bas of percussie zal toevoegen, en vooral bij percussie, wat voor iets ?

Luisteren maar ! (www.soundcloud.com/iwamoto/first-try/)

Riky
25 oktober 2010, 14:55
Geinig! Percussie zou in mijn ogen het nummer zeker interessanter maken (ik denk als eerste aan conga's en eggs).
Bas erbij kan ook zeker erg goed. Maakt het denk ik wel wat dikker en meer af laat maar zeggen.

Vind het wel een leuk stukje gitaarmuziek!

iwamoto
25 oktober 2010, 18:02
Ik ga vanavond nog eens opnemen, pak denk ik de laag gestemde 7 snaar voor de bas partijen, denk dat ik al wel een idee heb voor iets met opbouw, eigenlijk moet ik gewoon een prive drummer hebben voor dit soort dingen :p

grayfink
25 oktober 2010, 18:08
Ezdrummer illegaal downloaden :ok:

iwamoto
25 oktober 2010, 18:19
Ezdrummer illegaal downloaden :ok:

Ik zit op de mac, die cracks zijn alleen voor windhomo's, tenzij jij me een leuk PM'etje kunt sturen natuurlijk ? ;-)

iwamoto
27 oktober 2010, 10:03
http://soundcloud.com/iwamoto/first-try-added-bass

basje is miss. net iets te aanwezig nu, of miss. let ik er nu meer op :p

drums komen er aan dankzij greevink en steef otto :)

grayfink
27 oktober 2010, 18:39
Ja, omdat wij je naar de winkel hebben doorverwezen voor een drum plug-in. Dat bedoel je toch he?
Dat van dat illegaal downloaden was uiteraard een grapje. Zoiets zou ik nooooooit doen.:chicken: