PDA

View Full Version : wil muziek uitschrijven!



Mr. woodguitar
24 oktober 2010, 20:09
Hello guitarfreaks :), a guitarfreak speaking here:crazyhappy:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een goede en gratis site
om muziek mee uit te schrijven maar vind dit niet zo gemakkelijk!
Liefst zoek ik een programma waar ik dan de noten op lege tablatuur kan invoeren en er ook een ritmesectie kan boven plaatsen...
KUNNEN JULLIE MIJ HELPEN????

please! That'll help me rock! :rockon:

lollol
24 oktober 2010, 20:45
Hello guitarfreaks :), a guitarfreak speaking here:crazyhappy:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een goede en gratis site
om muziek mee uit te schrijven maar vind dit niet zo gemakkelijk!
Liefst zoek ik een programma waar ik dan de noten op lege tablatuur kan invoeren en er ook een ritmesectie kan boven plaatsen...
KUNNEN JULLIE MIJ HELPEN????

please! That'll help me rock! :rockon:

Guitar Pro, een programma voor de pc.
Je kan tabs invoeren, exporteren, afspelen, instrumenten toevoegen en nog veel meer.

Te verkrijgen via Betaling/trial download/een of ander illegaal iets waarover ik waarschijnlijk niet mag praten, maar je weet toch wel wat ik bedoel;)

Tankman
24 oktober 2010, 20:45
Guitar Pro? Gratis demo is via de site te krijgen (Googlen) en een gekraakte versie is makkelijk via torrent sites te vinden.

lollol
24 oktober 2010, 20:47
Guitar Pro? Gratis demo is via de site te krijgen (Googlen) en een gekraakte versie is makkelijk via torrent sites te vinden.

Haha, ik was eerder!:crazyhappy:

Tankman
24 oktober 2010, 20:56
Haha, ik was eerder!:crazyhappy:

Ach....Great minds think alike?:seriousf:

lollol
24 oktober 2010, 20:59
Ach....Great minds think alike?:seriousf:

Daar kan ik me wel in vinden.;)

LesPaul1612
24 oktober 2010, 22:16
http://www.youtube.com/watch?v=GVXCr6upWUo

spreekt voor zich:seriousf:

Je kan trouwens ook Tux Guitar downloadden. Werkt bijna net zo goed en is gratis te verkrijgen

angl2k
25 oktober 2010, 09:28
Tux guitar is een mooi gratis alternatief, heeft minder functionaliteit dan Guitar Pro maar is ook echt gratis

Woml
25 oktober 2010, 17:20
Hoe het zit met die ritmesectie weet ik niet eens (nog niet nodig gehad :noob:), maar ik vind PowerTab ook een leuke. En ook gratis...

zx81
25 oktober 2010, 19:09
een gekraakte versie is makkelijk via torrent sites te vinden.

Fijn om te weten dat jij je klanten aanzet tot het gebruik van illegale software.

Tankman
25 oktober 2010, 22:06
Fijn om te weten dat jij je klanten aanzet tot het gebruik van illegale software.

1. Het is geen klant van me
2. Het is geen software die zelfs bekend is bij ons (ik ken het toevallig), laat staan dat wij het verkopen.
3. Wat boeit het jou?

zx81
26 oktober 2010, 10:56
1. Het is geen klant van me
2. Het is geen software die zelfs bekend is bij ons (ik ken het toevallig), laat staan dat wij het verkopen.
3. Wat boeit het jou?

1. Oh. Alsof dat iets verandert aan de morele kwestie.
2. Concullega van jou verkopen het wel, dus je opmerking werkt concurrentievervalsing in de hand.
3. Het boeit me zeer dat een verkoper in een bekende muziekwinkel te Alkmaar hier op gitaarnet tips geeft over illegale software. Zie punt 2.

Tankman
26 oktober 2010, 11:50
Ik vroeg niet OF het je boeit. Ik vroeg WAAROM het je boeit.

Ik ben nu niet aan het werk en ik adviseer niet vanuit mijn werk. Wat ik hier zeg heeft geen voor- of nadeel voor het werk.

zx81
26 oktober 2010, 16:13
Ik vroeg WAAROM het je boeit.

Normen? Waarden? Moraal, misschien?

TDZH
26 oktober 2010, 16:27
1. Oh. Alsof dat iets verandert aan de morele kwestie.
2. Concullega van jou verkopen het wel, dus je opmerking werkt concurrentievervalsing in de hand.
3. Het boeit me zeer dat een verkoper in een bekende muziekwinkel te Alkmaar hier op gitaarnet tips geeft over illegale software. Zie punt 2.

Gaat fappen ofzo man.

Tankman
26 oktober 2010, 16:33
Normen? Waarden? Moraal, misschien?

Nee...daar heb ik niet echt last van. Mijn Guitar Pro is ook gekraakt. Maak me er verder niet druk om.

zx81
26 oktober 2010, 18:49
Nee...daar heb ik niet echt last van. Mijn Guitar Pro is ook gekraakt. Maak me er verder niet druk om.

Je snapt het echt niet, he? Ik hoef slechts de hier geldende huisregels te citeren:

De inhoud waar wij absoluut niet achter staan en die dan ook van het forum verwijderd zal worden is:

* Illegale praktijken zoals het verwijzen naar illegale software

zx81
26 oktober 2010, 18:50
Gaat fappen ofzo man.

Moet ik nou terug gaan schelden, of zo? Daar verlaag ik me niet toe.

TDZH
26 oktober 2010, 21:19
Moet ik nou terug gaan schelden, of zo? Daar verlaag ik me niet toe.

Schelden nog wel? Haha, het was slechts een verzoek om je tijd nuttiger door te brengen.
Zomaar spontaan!

KwintEastwood
26 oktober 2010, 22:29
Ik ben vrij tevreden over tuxguitar

1) Je hoeft guitar pro niet te kraken, hij leest de guitar pro bestanden direct na installatie in

2) Naast guitar pro ondersteund tuxguitar ook power tab bestanden

3) Gaat wel veel tijd in zitten, maar dat zal met ieder muziek schrijf programma wel zijn.

zx81
27 oktober 2010, 03:02
Schelden nog wel? Haha, het was slechts een verzoek om je tijd nuttiger door te brengen.
Zomaar spontaan!

Zomaar een spontane reactie: ik begrijp dat jij rukken als een nuttig tijdverdrijf beschouwt. Dat zegt wel iets over jouw denkniveau.

Frans N
27 oktober 2010, 09:36
Mr Woodguitar,

Mbv free midi files (google) kun je de meeste muziek wel vinden. Met Band in a Box 2010 kun je deze muziek uit printen, nadat je er een biab file van hebt gemaakt. gr Frans N

TDZH
27 oktober 2010, 11:50
Zomaar een spontane reactie: ik begrijp dat jij rukken als een nuttig tijdverdrijf beschouwt. Dat zegt wel iets over jouw denkniveau.

Vergeleken met jou eerdere tijdverdrijf: Ja, zeker heel nuttig. En dat zegt daar dus wat over.
Wel fijn trouwens hoor, dat we allemaal zo spontaan zijn!

Wat denkniveau betreft: Welke paardenbloem gaat sarcastische opmerkingen nou letterlijk op zitten vatten?

jori5
27 oktober 2010, 12:12
Vergeleken met jou eerdere tijdverdrijf: Ja, zeker heel nuttig. En dat zegt daar dus wat over.
Wel fijn trouwens hoor, dat we allemaal zo spontaan zijn!

Wat denkniveau betreft: Welke paardenbloem gaat sarcastische opmerkingen nou letterlijk op zitten vatten?

gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=78347 Maar een tip;)

En aan Mr Woodguitar,

Als je geen zin hebt om te betalen, download tuxguitar of evt powertab. Wil je een goed programma dat je noten afspeelt mbv effecten, amp- en cabinetsimulators en een zeer goede ritmesectie, KOOP guitarpro 6 of download iedere maand opnieuw de trial..

komani86
27 oktober 2010, 13:00
Hé cant we just make peace and love mmkay?
Ieder zijn eigen mening, de ene respecteerd de maker de ander de kraker..

No need to start flaming amirite? XD

LesPaul1612
27 oktober 2010, 19:12
When the power of love overcomes the love of power the world will know piece.

Zomaar even een mooie citaat uit het mooie citaten topic. Past wel goed in deze context

heinz3110
28 oktober 2010, 10:10
When the power of love overcomes the love of power the world will know piece.

De wereld zal deeltjes kennen?