PDA

View Full Version : Gitarist en Bassist voor Hair Metal covergroep



Raffie
24 oktober 2010, 14:15
Hey gasten ,

Ikzelf , een zanger en een drummer , liepen al een tijd rond met 't idee om een Hair Metal Band op te richten 8-)

Denk aan covers van Warrant, Europe, Motley Crue , Skid Row , Guns'n Roses , Poison , Whitesnake

Denk ook aan spandex , pruiken on stage , kompleet erover qua attitude , you get the picture

We zoeken nog een ervaren gitarist (ook liefst solo's , om af te wisselen ;-) , keyboard spelen zou ook een pluspunt zijn) en een bassist ...

Leeftijd van ons schommelt tss 30-40

Repetities wss regio Mol/Meerhout , mss zelfs Eindhoven (zanger)

PM's indien interesse

Raf

Hollemans
25 oktober 2010, 12:19
Damn, ik wil meedoen! maar woon te noordelijk. Ergens in Nieuwegein oefenen ofzo zou nog wel kunnen.

Raffie
25 oktober 2010, 12:38
Jammer , ondertussen al een kandidaat bassist die uit maasmechelen komt , eindhoven is wss het verste dat we kunnen rijden ...

Dus grensstreek lijkt tot nu de beste oplossing om te repeteren

Raf

Remork1970
25 oktober 2010, 12:55
Niet vergeten Kramer Baretta's aan te schaffen!

Thiez
25 oktober 2010, 13:02
Haha geweldig gaaf wel zo een band. Het is dat ik al een band heb...
Blijft toch geweldige muziek. Succes ermee en als je compleet bent natuurlijk ook wel hier op tijd iets posten van links of opname materiaal ;)

Raffie
25 oktober 2010, 15:38
't wordt vet , qua gear denk ik een George lynch bengal tiger of sunburst tiger :-p

Hopelijk zijn we vanaf eind november kompleet , dan shoppen voor de outfits en impress the girls ;-)

ps : steel panther style ;-)

Nick Mars
25 oktober 2010, 23:09
Psst, Steel Panther dragen geen pruiken hoor. Dat is gewoon hun eigen haar... ;)

Defees
7 november 2010, 18:57
Damn, voor dit genre ben ik bereid om van Ekeren altijd naar Mol te rijden (of als er ergens iets tussenin te vinden valt...) :blast:

Gitarist/bassist biedt zich aan :).

Aangezien spandex niet in mijn maat is (denk 1 m 95 en 130 kg) zal ik het gewoon wel op smaakvol naakt houden.

PM maar indien interesse?

Raffie
29 maart 2011, 17:33
Effe terug onder de aandacht brengen , repetities zijn ondertussen gestart (zo'n 7 nrs)

Reps om de 2 weken in Eindhoven

Voor de outfits zijn we nog niet gaan shoppen ...

2e lead is welkom :thumb:

Raf

Wolf1
19 oktober 2012, 13:59
Hey die Raf,

Helaas zie ik jouw oproep nu pas....... maar ik ben super geïnteresseerd en volgens mij ben ik de perfecte 2de gitarist die jullie zoeken (pruik is niet nodig, want haar heb ik van mezelf al genoeg) !!
Woon zelf in België, maar werk iedere dag in Eindhoven waar ik vroeger ook vele jaren gerepeteerd heb ! Ben in bezit van alle benodigde gear en heb er zin in (mochten jullie natuurlijk nog steeds, of alweer, zoekende zijn) !!!

Greetzzz,
Wolf