PDA

View Full Version : Ik heb het gedaan mijn custom ML is besteld!



gerrekat
8 mei 2003, 13:41
Ik wilde wachten tot mijn GIBSON LP verkocht was, maar de wisselkoersen zijn zo gunstg nu dat ik gisteravond mijn Custom DEAN ML besteld heb.

HIj wordt als volgt:

Trans Blueburst flametop
Trans Blue back
Multiply binding
Multiply headstock binding
Nickle hardware
DiMarzio Super Distortion PU's
Ebony fretboard met Abalone Block inlays
V-neck ( a la classic DEAN!)

en natuurlijk de heerlijke DEAN neckjoint, man ik kan niet wachten maar het gaat nog 90 dagen duren!

Dean verzekerde me dat hij deze finish nog nooit gemaakt had en zelf ook erg benieuwd is hoe het gaat worden iig mooi zij ie!

Ik weet dat er een hoop mensen zijn die een ML leleijk vinden maar voor mij is het echt het ultieme metal instrument!

Soulflyhigh
8 mei 2003, 13:46
DAt zullen 90 lange dagen worden :smile: :wink:

Suc6 en groetjes Soulflyhigh :smile:

LordSpeedyShit
8 mei 2003, 13:50
dat wordt zekers een hele vette gitaar!
hoeveel hebbie ervoor betaalt of weet je dat nog niet?

gerrekat
8 mei 2003, 14:00
Thanx!

ja dat worden zeker 90 hele lange dagen!

Maar dit wordt mijn ultime gitaar ik heb Dean zelinsky al gemaild vooral geen haast te maken maar wel de vetste ML ie ie ooit gemaakt heeft!

HAHAHA de prijs ja die weet ik wel, laat ik het hierop houden, je kan er hier nog geen LP standaard voor halen!

Maar de gitaren zijn hier in NL VEEL duurder dan daar, en de wisselkoers Dollar/EURO is heel gunstig op het moment!

renier
8 mei 2003, 14:06
gefeliciteerd!

maarreh... je hebt toch wel even de 19% btw (over prijs +verzendkosten) en daarover de 2,5 procent invoerrechten meegerekend he..?

ben79
8 mei 2003, 14:16
gefeliciteerd!!!
fots's of een site waar ie te zien is?
Doe je je lp nog weg?

gerrekat
8 mei 2003, 14:33
Thanx gasten!

Nee er is geen foto van hij is nog nooit eerder zo gemaakt, heb wel een foto van mijn andere ML's!

Maar in deze configuratie is ie uniek!

ja Mijn LP moet zelfs weg ik doen hem nu echt voor een bodemprijs de deur uit, ik heb dringend geld nodig HAHAHAHAAH

Mail me maar als je geinteresseerd ben, hij is niet geheel origineel maar ziet er werkelijk perfect uit!

En voor de prijs die ik vrag koop je niet eens een LP studio nieuw!

tankard@wanadoo.nl

Negative K3 fan
8 mei 2003, 14:40
Gaaf! 90 dagen valt me eigelijk nog wel enigzins mee. Is maar drie maanden! Dus na de zomervakantie heb je hem al ongeveer!

gerrekat
8 mei 2003, 14:54
ja het valt ook wel mee, maar een zomervakantie zit er voor mij niet in HAHAHAHA, ja alt ook eigenljik best wel mee.

Nou ja het kan mij niet snel genoeg gaan!

Ic3gl0vE
8 mei 2003, 15:04
een ding... we willen wel foto's voor we je nooit meer op het forum terug zien!

gerrekat
8 mei 2003, 15:27
Ik kom nog wel op het forum hoor, moet mijn werktiojd toch doorkomen dan kan ik toch niet spelen HAHAHA

nee serieus oefen veel te wienig omdat ik moet werken en al dei andere verplichtingen mag blij zijn als ik an een uur per week kom!

en dan op zaterdag oefenen natuurlijk!

gerrekat
9 mei 2003, 19:54
Zo mijn LP is verkocht mooi hoef me me voorlopig even geen zorgen te maken over mijn cashflow HAHAHAHAH!

Heb er nog een optie bjibesteld het DEAN logo in Mother Of Pearl inlay op de headstock tja als je het doet doe het dan goed HAHAHAHA