PDA

View Full Version : gigbags -> wat zijn de goede?



Diamond Head
8 mei 2003, 12:55
Ik heb een koffer voor mijn Ibanez RG550, maar omdat ik hem ook nogal eens op de fiets zal moeten meenemen heb ik een gigbag nodig, eentje die op mijn rug kan.

Waar moet ik op letten als ik er een koop? Waar kan ik er eentje voor een redelijke prijs krijgen?

Bedankt

De Teng
8 mei 2003, 12:59
Goedkoop is duurkoop en wil je een goeie kopen ben je best nog aardig wat kwijt.

Warwick heeft wel goede vind ik zelf, met zo'n zachte binnenkant. Betaal je dan ook iets van 75 euro voor.

Diamond Head
8 mei 2003, 13:01
Jaja, ik zat zelf ook te denken aan die Tribal Planet Warrior van feedback, die kost 69 euro.

Kjiratsiekoedel
8 mei 2003, 13:36
Ik heb een goede van Fender, volgens mij 60 gulden o.i.d. Met hele dikke schuim binnenkant.

Phyrexian
8 mei 2003, 14:23
Wat zijn goeie gigbags die ABSOLUUT waterdicht zijn?

ben79
8 mei 2003, 14:25
van gibson zijn er hele goeie maar die kodten wel wat..

Diamond Head
8 mei 2003, 14:38
Inderdaad, ze moeten waterdicht zijn en tegen een stootje kunnen.

Ic3gl0vE
8 mei 2003, 15:12
ik heb een Warwick Rockbag en daar ben ik heel tevreden mee. 100% waterdichtheid krijg je niet omdat er ritsen in zitten en die kunnen altijd wel ergens wat water door laten sijpelen (toch?)
Tegen een flinke stoot kan je gitaar natuurlijk ook niet als 'ie in een gigbag zit, maar zo'n Rockbag biedt wel veel bescherming. Voor die van mij (een grote, waar een Flying V in past) heb ik 50 euro betaald, maar dat was een mazzeltje. Eigenlijk kostte 'ie 75

Kjiratsiekoedel
8 mei 2003, 16:12
Vuiliszak eromheen, dan in gigbag. Dat is zeker waterdicht, ook geen lekkende ritsen, etc.

Nocki
8 mei 2003, 16:52
tja je mag mij gibson gigbag wel.
ik wou er 45 euro voor. is dat teveel?

nocki

ben79
8 mei 2003, 17:36
lijkt me een erg redelijke prijs en ze zijn erg goed,maar ik zou hem niet wegdoen nocki, is toch altijd handig en als je hem wegdoet heb je hem nodig da's typisch..

Nocki
8 mei 2003, 22:08
ach. ik heb koffers zat en over. ik ben nogal een gitaarbeschermfreak... en ik heb ooi een gitaar zn binding laten scheuren in een hele dure gigbag. voor mij dus geen gigbags... alleen maar koffers. en ik heb oagaltijd een oud gigbagje voor nood...

dus de gibson mag weg.

eigenlijk meer om er iemand een plezier mee te doen maar niet iedereen is geintereseerd.

toen ik m kreeg bij mn gitaar was er een jongen die een jaren 70 merkloze les paul kocht en ik wou m wel mee geven maar hij vind een merkloze gitaar in een gibson tas niks... gek he...

Nocki

ben79
8 mei 2003, 22:16
zelfde geval bij mij :smile: ik koop ook altijd een koffer bij men gitaren,enkel heb ik er nu eentje die zen vulling aan het verliezen is ,zo van die plastic bolletjes die overal inkruipen en das minder..

Diamond Head
11 mei 2003, 15:05
Zijn er nog winkels die jullie me kunnen aanraden in Utrecht? Ik ken feedback, staphorst, ebbeling, dat is het zo'n beetje.

Negative K3 fan
11 mei 2003, 15:35
ik ben neit vies van een beetjee beschadiging/relic en ik heb daarom een 20 euro zakje.

Diamond Head
11 mei 2003, 17:58
Nocki: dank, maar Terneuzen vind ik wat ver :smile:

Nocki
12 mei 2003, 07:15
is goed.