PDA

View Full Version : Behuizing expressie pedaal



Basseytje
22 oktober 2010, 13:03
Ik heb vorige week een clone van de Fuzzfactory gebouwd, en deze week een contacloos expressie pedaal (net zoals de Fuzz probe).

nu heb ik even geen inspiratie meer voor een behuizing of een leuk/handige oplossing voor het expressie pedaal. kan iemand mij een goede input geven.

Ik wil het niet maken zoals de fuzzprobe. misschien weet iemand een leuke oplossing van huis/tuin/keuken spullen..

j3lt3
22 oktober 2010, 15:39
in je gitaar is vet. Dan kan je met je hand freaken.
Een stevig sigarendoosje is ook wel leuk.

Basseytje
22 oktober 2010, 15:43
ik vind het iets te veel van het goede om in mijn gitaar te liggen klooien voor iets wat k alleen gebruik om rare geluidjes te maken:P maar een sigaren doosje is een goede optie.

toneblo
22 oktober 2010, 17:44
Omgedraaid vergiet
Koekepan zonder steel op zijn kop
Tupperwaredoos
Oude weegschaal ( kun je er met twee voeten op staan!!!)
Oude koektrommel
Tekendoos met dubbele bovenkant ( laatste als pedaal )

...

muziekschuur
22 oktober 2010, 17:45
Buiten electriciteit wordt vaak afgemonteerd in waterdichte dozen. Die hebben vaak de afmetingen van een "stompbox". Misschien heeft een familielid zo'n doos liggen.

http://media.conrad.com/m/6000_6999/6100/6110/6117/611734_BB_00_FB.EPS.jpg

AvU
22 oktober 2010, 21:35
Ook wel een lasdoos genoemd ;)

Frits van Mourik
23 oktober 2010, 00:02
Ook wel een lasdoos genoemd ;)

Nou, da's wel een zeer algemene term... zo heb je bijvoorbeeld normaaldozen, centraaldozen en inbouwdozen,
alle in diverse uitvoeringen verkrijgbaar in 5/8", 3/4" en (soms) 1"- pijpinvoer(-tuit-)maat.
Dan heb je nog kabeldozen van zeer diverse grootte met PG (= PanzerGauge)- invoermaat, afhankelijk van de grootte van de toegepaste wartel.
Take your pick...