PDA

View Full Version : Parker en Theeves



Cheetoria
22 oktober 2010, 10:20
Jullie hebben onderhand vast al iets gehoord over of van Camp Coolidge, maar ik ben ook songwriter, en speel in de band Theeves. De mix van de Theeves nummers laat soms te wensen over, maar ik hoop dat jullie daar doorheen kunnen luistern.
Theeves (www.soundcloud.com/theeves)
Parker (solo) (www.myspace.com/parkernl)

Duhsjaak
22 oktober 2010, 10:40
Hi
Hoorn? Onze kinderen zijn daar geboren. Wat heeft dat met je muziek te maken? Geen barst.
Ik heb drie van je liedjes gehoord en met heel veel plezier geluisterd. En dan meteen 10 in een klap op zo'n forum/net? Ik vinnut moedig.
Als dit opnamewerk van een prof was geweest had ik me je mate van (zelf) kritiek wel kunnen voorstellen. Maar ik heb het idee dat dat niet is gebeurd, dus ik vind het heel mooi en open klinken. Dromerig. Ik weet niet of dat je bedoeling was. Het doet mij erg denken aan een mix van West Coast 1967/1968 muziek en iets met heldere surfgitaartjes. Schurende walsjes? Heerlijk.
Ik vind het echt heerlijk en ga zeker ook de andere songs op mijn gemak beluisteren.
En ik hoop dat je lekker doorgaat met genieten, want dat hoor ik gelukkig volop in je opnames. Heel fijn!
Vriendelijke groet,
Gus

Cheetoria
22 oktober 2010, 10:44
Tof! thanks! Ik probeer wel professioneel musicus te zijn/worden, maar ik heb ook gemixt en dat deed ik voor het eerst haha.

beruk
23 oktober 2010, 12:13
Theeves: Ik vind het uitstekende muziek, het is op deze herfstige dag de druppel om écht te verlangen naar bed,vrouw en drank om te schuilen. Dat is ook wel de makke, het moody gehalte is nogal hoog. Rock in kamermuziek vorm.
Hideous gaat mijn mp3 speler in, dat is alvast zeker.
Parker een ander keertje

Cheetoria
27 oktober 2010, 18:26
Vooral Monster en I Can't Do A Thing van de Theeves soundcloud vind ik mooi gelukt. Check ze uit!