PDA

View Full Version : Hallo, ik ben Lennon



lennon
21 oktober 2010, 16:21
Hallo allemaal,

Ik ben Lennon, en al zal mijn nickname dat niet verraden, ik ben een heel groot Prince-fan ;) (uiteraard ook the Beatles en Lennon doen mijn bloed harder stromen)

Ik heb zelf een semi akoestische, en een elektrische gitaar van Ibanez. :punk:

Ik ben 2 jaar geleden pas begonnen met lessen, altijd muziek liefhebber geweest, alleen passief... tot ik met kerst mijn semi akoustische gitaar kreeg! :noob:

En ik ben er erg blij mee!

Nu dus maar eens tijd om op dit forum te gaan neuzen. Sinds gisteren heb ik mijn Ibanez art300 in huis, en ben er helemaal mee in mijn "hum"
Ik heb niet de intentie om in een bandje te gaan spelen ofzo, maar gewoon lekker pingelen met wat vrienden maakt me al blij.

Dat was het voor nu wel zo'n beetje.. ;)

Duhsjaak
21 oktober 2010, 17:13
Hi Lennon,
Welkom. Prince nota bene, je moet maar durven, zou ik zeggen als je kon zien dat ik je een beetje op stang aan het jagen was.
Speel zelf op diverse gitaren en bassen, waaronder ook Iba's. En ben de redelijk trotse bezitter van de oer Prince Hohner. Met smalle band, zeggen de echte fanatiekers er dan achter aan.
Type bij 'zoeken' maar eens Hohner en dan kom je daar (bij het Hohner topic) uit. Inclusief veel foto'tjes.
Je nick is Lennon, ik denk dat je je echte naam niet wilt verraden. Toch?
Veel plezier.
Groet, Gus

lennon
21 oktober 2010, 19:54
Geen probleem om mijn eigen naam te vermelden.. er zitten 3 letters van Lennon in ;)

Ik heet Leo.

De hohner.. ja mooie gitaar!

Ben zelf van plan om ooit eens de cloud guitar te bezitten!!

rpl
21 oktober 2010, 20:05
Hoi Leo welkom hier.