PDA

View Full Version : slagplaat lp



ben79
8 mei 2003, 10:32
bij welke lp's zitten er nu slagplaten op en bij welke niet, of kun je ze er afhalen zonder sporen achter te laten?

ieme
8 mei 2003, 11:17
volgens mij zijn ze als ze uit de fabriek komen er bij (tenminste bij de standard) en kan je ze dr zelf opzetten (2 gaatjes boren) daarna dr afhalen... tsja dan heb je 2 gaten in je body

Anavrin
8 mei 2003, 11:19
Mijn neef heeft de LP Gothic, en daar zat ie er al op, dus daar hoefde hij niks meer voor te doen.

ben79
8 mei 2003, 11:19
ah dat kun je dus kiezen bij aankoop?

Mithrandir
8 mei 2003, 11:40
Uitgaande van de huidige productielijn.

Wel slagplaat:
Custom
Standard Ebony
Classic
Junior Special (en een foeilelijke ook)

Geen Slagplaat:
Studio
Standard
Standard Premium Plus
Classic Dubbelcut
Junior Special Plus
Voodoo
Supreme
Special

Je kan ze er natuurlijk makkelijk afhalen, die gaatjes zie je nauwelijks, alleen kan de lak een beetje loslaten daar.

Het is niet zo dat je bij aankoop een slagplaat er los bij krijgt en dan kan kiezen of je hem er wel opzet, of niet. Hij zit er gewoon wel of niet op, afhankelijk van het model.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-05-08 11:56 ]</font>

cas121
8 mei 2003, 11:51
volgens mij verschilt dat niet per model maar toch per gitaar, heb van de week nog 2 standards (nieuwe serie) gezien, allebei zonder slagplaat, en zonder schoefgaatjes, kwamen dus gewoon zo van de importeur...

Mithrandir
8 mei 2003, 11:54
Van de standard is alleen de ebony met slagplaat, de rest is zonder.

Baker
8 mei 2003, 14:57
Dat klopt niet
Ik heb een studio. Met standaard slagplaat.
Wel in dezelfde kleur als de lak (zwart) daardoor valt ie minder op.




Op 2003-05-08 11:40, schreef Mithrandir:
Uitgaande van de huidige productielijn.

Wel slagplaat:
Custom
Standard Ebony
Classic
Junior Special (en een foeilelijke ook)

Geen Slagplaat:
Studio
Standard
Standard Premium Plus
Classic Dubbelcut
Junior Special Plus
Voodoo
Supreme
Special

Je kan ze er natuurlijk makkelijk afhalen, die gaatjes zie je nauwelijks, alleen kan de lak een beetje loslaten daar.

Het is niet zo dat je bij aankoop een slagplaat er los bij krijgt en dan kan kiezen of je hem er wel opzet, of niet. Hij zit er gewoon wel of niet op, afhankelijk van het model.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-05-08 11:56 ]</font>

Mithrandir
8 mei 2003, 15:02
idd, de studio's zijn wel bijna allemaal met slagplaat, alleen de Fire Burst niet. Hmm, ik had toch wat beter mijn research moeten doen :smile:

green_day
8 mei 2003, 15:07
er zijn ook nog weer verschillende studio's heh.. volgens mij zit er op de swamp ash, smartwood en studio plus geen slagplaat, maar op de limited colors studio's en de gewone lp studio wel

&lt;edit> shit net wat te laat :razz: &lt;/edit>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: green_day op 2003-05-08 15:09 ]</font>

ben79
8 mei 2003, 15:14
ok thx

ieme
8 mei 2003, 15:17
de nieuwe standards hebben geen slagplaat maar die wordt er wel bijgeleverd

les pal 4 eva
8 mei 2003, 20:34
een studio heeft wel een slagplaat