PDA

View Full Version : STEVE VAI - woensdag 20 oktober - The Naked tracks GRONINGEN



Bosch
19 oktober 2010, 08:42
Kleine zaal De Oosterpoort - 20.00 uur

Toegang GRATIS
Als onderdeel van het Steve Vai Festival, dat plaatsvindt van 20 t/m 24 oktober in de Oosterpoort in Groningen, kunnen gitaristen meedoen aan een kleine, maar exclusieve wedstrijd: Naked Tracks. De winnaar krijgt vrijkaarten voor het Steve Vai Festival + meet & greet en meer…

Behalve via Gitarist en Radio 6 werd de wedstrijd ook bekend gemaakt via de website van Steve Vai zelf, met als gevolg dat we ruim dertig inzendingen van over de hele wereld mochten ontvangen. Een jury bestaande uit Co de Kloet, creatief projectleider van de NPS, hoofdredacteur Mark van Schaick en redacteur Michiel Roelse van Gitarist beoordeelde de inzendingen. Eensgezind vonden zij de volgende kandidaten goed genoeg om op 20 oktober voor Mr. Vai zelf te spelen:
 Robbert Hanenberg
 Dario Vero
 Wouter Bosch
 Rory de Kievit
 Jimmy Krafft
 Jürgen Uthleb
 Daniël Wijma

Bij het beoordelen lette de jury vooral op het feit of een kandidaat een eigen invulling aan de Vai-compositie had gegeven. Noot voor noot naspelen - hoe knap ook - leverde niet veel punten op. Ook Steve Vai zelf zal tijdens de finale op 20 oktober vooral letten op de eigen sound van de deelnemers. Op een enkele uitzondering na waren de inzendingen van zeer hoog niveau. Opvallend was ook dat de track The Crying Machine onder de inzenders verreweg het populairst was.

Kom luisteren, zou ik zeggen!!

pikasso
19 oktober 2010, 10:32
Jij bent de Bosch in de lijst?
Zo ja, TE GEK MAN!!!!

Succes

Ook voor Robbert trouwens

Bosch
19 oktober 2010, 10:35
Ja! Van dit forum zijn Robbert Hanenberg en ik vertegenwoordigd!

Vanavond nog even hard oefenen :D

Conrad Hultermans
19 oktober 2010, 13:01
Sukses mannuhhhhhh!!

ps, jammer dat een gitarist als Joop Wolters niet meedoet, over geniaal gesproken!!

Grtz,
Conrad

The Unforgiven
19 oktober 2010, 13:34
Rory de Kieviet? Als het om dezelfde persoon gaat is dat mijn gitaar leraar...

pikasso
19 oktober 2010, 13:36
Ja! Van dit forum zijn Robbert Hanenberg en ik vertegenwoordigd!

Vanavond nog even hard oefenen :D

Ik kom wel ff kijken denk ik.
Ben je bekend in Groningen?
Zo niet, PM me maar als je info wilt

muziekschuur
15 november 2010, 14:07
En? Bosch, heb je het gehaald?