PDA

View Full Version : Another day



Gert-Jan
18 oktober 2010, 19:29
...... en nu we toch bezig zijn....had deze ook nog liggen. Liedje heet Another day en is ook gewoon thuis opgenomen....geen studio kwaliteit dus.

http://www.gjvanwijk.nl/anotherday.mp3

-geert-
18 oktober 2010, 20:19
Ik vind het echt erg vet! Mooi stukje muziek, goed gezongen ook, prettige stem om naar te luisteren. Hoor ergens een beetje Gilmour in de zang.. (wich is nice :D). Ritme is ook mooi zo met die trage drums en die snellere synth erover zegmaar.

covermark
18 oktober 2010, 21:11
Mooi nummer, wederom goeie productie. Zit wel wat vet in de galm.

Op de een of andere manier moet ik aan Kayak denken, Jouw stem lijkt ook wel een beetje op die van Edward Reekers.

Gert-Jan
18 oktober 2010, 21:16
Mooi nummer, wederom goeie productie. Zit wel wat vet in de galm.

Op de een of andere manier moet ik aan Kayak denken, Jouw stem lijkt ook wel een beetje op die van Edward Reekers.

Wow dat mocht ik willen ;-) Ga toevallig in november naar Kayak zoveeljarig bestaan in paradiso svs studio (daar werk ik mee samen) mixt de live registratie voor een cd.

Galm is inderdaad een beetje overdone, zeker icm de delay......ach we gaan m toch helemaal opnieuw opnemen in de studio ;-)

pasqual
18 oktober 2010, 23:43
goed hoor, mooi nummer en een redelijke mix, hoewel inderdaad de galm over de stem een beetje te veel is. maar dat zal wel goed komen met de "echte" opnames? laat je ons nog iets horen als de opnames klaar zijn of is dat voor iemand anders bedoeld?

groeten Pasqual.

LaurentB
20 oktober 2010, 11:24
Oh, dit is geen studiokwaliteit? Ik vind het anders erg mooi klinken! Veel sfeer, knap arrangement, mooie geluiden...

Stratman70
26 oktober 2010, 13:44
Hey GJ, goed om weer eens wat van je te horen. Erg mooi weer hoor: het boeit! Melodieus, sfeervol nummer en de zang klinkt inderdaad erg goed, idd wat Gilmour-achtig soms.

Wat betreft de opnamekwaliteit: ik ken studio-opnames die beroerder klinken hoor!

toneblo
26 oktober 2010, 13:49
Gelukkig! Ze zijn er nog, mensen met harmonisch gehoor!
Leuk ding, nu nog een beetje voortrekken en naslepen in het ritme en je hebt een geweldig concept!
Ga zo door!

Gert-Jan
26 oktober 2010, 16:47
Hey Stratman long time no hear ;-) Bedankt voor het compliment

Toneblo Thx

Robbert v.d. Hanenberg
27 oktober 2010, 16:41
Beide songs...te gek!

Gert-Jan
29 oktober 2010, 14:01
Beide songs...te gek!

Thx man :cool: