PDA

View Full Version : Workshop Gitarist & bassistTriggerfinger in Arnhem



wimkoens
18 oktober 2010, 17:35
Gitarist Ruben Blok en bassist Monsieur Paul van TRIGGERFINGER geven samen op zaterdagmiddag 6 november een uitgebreide workshop rock-gitaar bij Popcentrum Jacobiberg Te Arnhem. Toegang is gratis (!!!)

Het is onderdeel van de Gesel XL muzikantendag. Andere (gratis) workshops die dag zijn:

Workshop / showcase Rockgitaar met Ruben Block en Monsieur Paul
Workshop songwriting met Bertolf
Workshop mastering met Darius van Helfteren
Workshop grunten met o.a. Nederlands Kampioen Niek Luinge
Workshop Ableton Live
Workshop popfotografie met Kees Tabak
Workshop eerste Hulp Bij Drumproblemen
Workshop digitale distributie van muziek

Surf voor alle info naar:
http://www.geselxl.nl/category/2010/workshops_2010/workshops-2010/

rocker_71
18 oktober 2010, 17:59
linkje klopt niet helemaal, maar



GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAFGAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF GAAF





(ik heb me dus opgegeven :soinnocent:)

wimkoens
18 oktober 2010, 19:07
doh!!! Linkje aangepast.....

Heb gewoon maar ff de algemene workshop pagina in het bericht gezet.

rocker_71
21 oktober 2010, 11:53
Ik heb helaas nog niets gehoord van de organisatie.

Heb inmiddels ook al een reminder verstuurd, maar taal noch teken... :(

wimkoens
22 oktober 2010, 15:44
Ik weet dat hun server dr een tijdje uit gelegen heeft. Ik zal dit linkje forwarden naar de man die achter de inschrijvingen zit en vragen of hij het kan uitzoeken. Zal zeker goed komen. Tis in de grote zaal dus plek zat. Maar ik hou je op de hoogte via deze topic!!

wimkoens
1 november 2010, 15:13
Zo dat heeft een tijdje geduurd. Maar hoorde van de organisatie dat ze echt duchtige problemen hebben gehad met hun server. Als het goed is heb je inmiddels antwoord gehad.
Anders voor de zekerheid nog ff een mai8ltje sturen want dan is jou mail opgelost bij het installeren van de nieuwe apparatuur.

Maar dr is nog vol op plek!!! Dus geen probleem.

rocker_71
1 november 2010, 15:20
Hoi Wim, ik heb er al achter aan gebeld en inmiddels een mail gehad van Xavier Teerling. Is verder geen probleem, bedankt voor het meedenken.

Wordt tof zaterdag!!!


(benieuwd of er nog andere gitaarnetters komen)

Herman
6 november 2010, 14:38
Ik zie net op hyves dat Bertolf een oogontsteking heeft en daarom niet aanwezig is.. Stelt me toch enigszins "gerust" dat ik dat iig niet gemist heb. Ben benieuwd wat de deelnemers vinden van de workshops, en met name die van TriggerFinger dan!

rocker_71
6 november 2010, 21:20
Nou, ik ben net terug en vond het geweldig! ;)

Ruben heeft lekker zitten ouwehoeren (in positive zin!) over effecten, gitaren amps etc. Tussendoor speelde hij en monsieur Paul een paar lekkere en (nieuwe) Triggerfinger songs. Echt informatief.
Ik had mijn LC Tele bij me, die nu is opgesierd met een coole tekening op de achterkant.