PDA

View Full Version : Ik ben Thom



Thomk
18 oktober 2010, 10:15
Beste forum bewoners,


Ik heb al een aantal topic gepost, maar ben zo stom geweest om niet even te vertellen wie ik nu ben daarom het volgende.

Naam: Thom Kleverlaan
Woonplaats: IJmuiden
Geboortedatum: 28-04-1991 (19 jaar)
Beroep/student: Student
Opleiding: MBO Civiele Techniek(Grond,weg en waterbouw) aan het Nova College te Beverwijk.
Hobby's: Gitaar spelen en mijn vriendin:seriousf:

Ik speel vanaf mijn 7/8 jaar gitaar ben begonnen bij een oude spaanse meneer die mij klassieke spaanse muziek leerde, na 4 jaar mee gestopt en ben ik zelf gaan studeren dit heb ik ca tot mijn 17/18 jaar gedaan. Uiteindelijk kwam ik op een punt dat ik niet meer gemotiveerd was en liever andere dingen deed.

Sinds vorig jaar weer op les gegaan bij een jonge gozer. Hierdoor heb ik het gelukkig weer opgepakt en ben ik voornamelijk bezig met Blues/scheur blues. Ook speel ik genoeg popnummers van de Peppers naar de Golden Earring.

In bezit van:
Phoenix Les Paul( dit was mijn eerste gitaar, momenteel is de neck gebroken en zelf weer gemaakt:soinnocent: en speelt nog als boter)
Cort semi acoustic( Nog steeds niet de moeite genomen om precies te kijken welk model, klinkt erg warm en rond heerlijk voor tokkel werk)
Schecter C1-+( Nieuw deze zomer gekocht, heerlijk warm, strak scheur geluid gebruik ik voornamelijk voor de pop nummers en scheur blues.
Blade Texas Standard Pro( dit weekend gekocht, ik zocht nog een geluid in mijn arsenaal wat ik niet had, deze gitaar vult dit prima aan. Heerlijke gitaar voor mijn CCR).

Versterkers:

Washburn 30 watt BAD DOG( hele tijd gebruikt tot deze zomer, lekker oefen versterktje)
Roland Cube 80x( Zitten twijfelen tussen een buis en deze geweldige transitor versterker. Uitweindelijk deze toch geworden omdat ik hem voor een prikje kan kopen vergeleken met de echte prijs. Heerlijke versterker genoeg mods en mogelijkheiden en voornamelijk genoeg output.

Andere dingen:

Dunlop Cry Baby
Boss ME-50( Helemaal geweldig raad ik iedereen aan).

Dit was het wel zoon beetje.

Ik spreek jullie op het forum:B

The Unforgiven
18 oktober 2010, 12:42
Welkom hier!

rpl
18 oktober 2010, 12:45
Welkom op het forum Thom.