PDA

View Full Version : Parker Nitefly vraagje



MegaDrive
17 oktober 2010, 21:45
Kan iemand mij zeggen welk model Parker in deze advertentie staat? Is dit een Fly Classic? Iemand ervaringen mee?

http://dubai.dubizzle.com/classified/musical-instruments/guitars/electric/2010/10/17/parker-guitar/

En moet ik die als de donder gaan scoren voor 300 piekies?

minoin
17 oktober 2010, 22:08
Een Parker P44V en geen Parker FLy Deluxe die er op lijkt. Goedkope versie van de echte Parkers, gewoon blijven doorsparen :)

MegaDrive
17 oktober 2010, 22:16
Bedankt voor je reactie, dan laat ik 'm liggen. Ik had al zitten googlen op P99V... Kutlettertype :D

Tja, soms komen er hier echt pareltjes langs en wil ik er snel bij zijn. Vorige week net naast een Gibson L6S uit 1975 gegrepen die voor 380 euro geadverteerd werd... ARGH!

minoin
17 oktober 2010, 22:19
Bedankt voor je reactie, dan laat ik 'm liggen. Ik had al zitten googlen op P99V... Kutlettertype :D

Tja, soms komen er hier echt pareltjes langs en wil ik er snel bij zijn. Vorige week net naast een Gibson L6S uit 1975 gegrepen die voor 380 euro geadverteerd werd... ARGH!

Ja I know en de echte Parkers zijn fantastische gitaren. Gewoon centjes opzij houden en geduldig lurken tot je iets moois te pakken hebt!