PDA

View Full Version : Versterkers proberen!



jurrian-93
17 oktober 2010, 18:15
Ik ben van plan om dinsdag maar eens op pad te gaan om een aantal versterkers te proberen, aangezien ik een nieuwe wil.. (zie ook mn andere topics)
Ik zoek dus een winkel waar je rustig kan spelen zonder irritante verkopers etc. Waar ik gewoon rustig mn gang kan gaan dus. Wat betreft de versterkers, het gaat bijvoorbeeld om een Blackstar HT (40, 60, 20 head etc) Boger alchemist, vox ac30 etc. Versterkers met een mooie clean dus, blackstar overigens heel mooi overdrive kanaal. Versterkers rond de 30 watt dus.
Wat is de beste winkel om te gaan proberen, nouja beste, goede winkels met een redelijk groot aanbod?

Thanx

AriaProII
17 oktober 2010, 18:18
Feedback Rotterdam en Rock Palace den haag hebben allebei meerdere testcabines, en een riant aanbod (alhoewel ik niet weet of zij genoemde versterkers hebben).

zjanke
17 oktober 2010, 18:28
Guitarking in Boekel? Daar kun je rustig testen en ze hebben een prima aanbod. Wel even rekening mee houden dat tussen 1230 en 1330 de knip op de deur gaat.

Ijselrobo 07
17 oktober 2010, 18:40
Misschien de Musicstore in Köln?
Daar hebben ze van alles staan en verspreid in een aantal ruimtes.
En folgends mij ook de genoemde versterkers. (ben er in de zomer nog geweest)

Grtz.
Ijselrobo 07

Thiez
17 oktober 2010, 18:50
Muziekcentrum van gorp in roosendaal. Daar stelt de verkoper alleen op welke versterker je wilt testen en dan kun je je gang gaan zo lang je wilt.
Ze hebben alleen niet zo een uitgebreid blackstar assortiment.

mario88
17 oktober 2010, 19:26
Feedback Rotterdam had vorige week vrijdag alleen maar een blackstar ht5 combo en ht20 combo staat en natuurlijk ook en ac30.. Bogner was dacht ik ook aanwezig.
Verder staan dr ook aantal Egnaters en zo.

maja kan allemaal verkocht zijn natuurlijk :p