PDA

View Full Version : Wanneer koop je een gibson met herstelde neck?



Angel
16 oktober 2010, 13:21
Beste heren

Ik heb mijn oog laten vallen op een mooie gibson maar de neck is daarvan gebroken geweest, nog zichtbaar maar is goed hersteld.

Naast de prijs, waarom zou je toch kiezen voor een dergelijke gibson?

PS Wat kost het om de neck te laten herspuiten?

soup
16 oktober 2010, 13:26
Ik zou hem enkel kopen door hem eerst te testen en dan moet de prijs nog eens goed zijn. Online, blind kopen zou ik nooit doen.

bass blom
16 oktober 2010, 13:28
ik zelf zou het nooit doen :lp:
besef je dat als je hem weer kwijt wilt dat je dan bij kopers dezelfde twijfels tegenkomt.

arnoldtims
16 oktober 2010, 13:36
ik zelf zou het nooit doen :lp:
besef je dat als je hem weer kwijt wilt dat je dan bij kopers dezelfde twijfels tegenkomt.

dat betekend dus dat je 70% van oude gibson,s niet kunt kopen. ik zou zeggen flink afdingen vanwege de crack en gewoon kopen, een goed herstelde headcrack is gewoon stevig.

Mitch
16 oktober 2010, 13:38
Gerepareerde nekbreuken, wat moet je er van zeggen?
Je kunt wel uitsluitend met maagden willen daten maar dat zit er gewoon niet in.

bass blom
16 oktober 2010, 13:52
dat betekend dus dat je 70% van oude gibson,s niet kunt kopen. ik zou zeggen flink afdingen vanwege de crack en gewoon kopen, een goed herstelde headcrack is gewoon stevig.

wat een kul, 70%

zoon van Piet
16 oktober 2010, 14:03
dit topic past bij mn klotegibson-topic...
het is klote (maar helaas veelvoorkomend). 70% lijkt me wat overdreven, maar duidelijk is dat hele hordes Gibsons een kopbreuk hebben gehad..
Ik heb me nog nooit laten weerhouden van aanschaf door zo'n euvel. En heb ook nog nooit vast kunnen stellen dat een G slechter werd na deskundige ( ! ) reparatie. Daarnaast kost ie natuurlijk wel minder.. ( en brengt minder op, maar omdat bij aanschaf al mee te laten wegen?)

Mijn gitaarspelende zoon kwam beteuterd thuis na een repetitie. zijn LP was gevallen. En gebroken, natuurlijk. Dus ik zeg vaderlijk: tja, jongen, als je op die giotaren wilt spelen, moet je er rekening mee houden dat ie een keer kapot gaat...wen er maar aan!

Als deze G je echt bevalt, zou ik m gewoon kopen. Niks mis met kopbreuk, het hoort er gewoon bij. Er is zelfs een reparateur die vindt dat alle gibsons een keer gebroken zouden moeten worden..

arnoldtims
16 oktober 2010, 14:07
dit topic past bij mn klotegibson-topic...
het is klote (maar helaas veelvoorkomend). 70% lijkt me wat overdreven, maar duidelijk is dat hele hordes Gibsons een kopbreuk hebben gehad..
Ik heb me nog nooit laten weerhouden van aanschaf door zo'n euvel. En heb ook nog nooit vast kunnen stellen dat een G slechter werd na deskundige ( ! ) reparatie. Daarnaast kost ie natuurlijk wel minder.. ( en brengt minder op, maar omdat bij aanschaf al mee te laten wegen?)

Mijn gitaarspelende zoon kwam beteuterd thuis na een repetitie. zijn LP was gevallen. En gebroken, natuurlijk. Dus ik zeg vaderlijk: tja, jongen, als je op die giotaren wilt spelen, moet je er rekening mee houden dat ie een keer kapot gaat...wen er maar aan!

Als deze G je echt bevalt, zou ik m gewoon kopen. Niks mis met kopbreuk, het hoort er gewoon bij. Er is zelfs een reparateur die vindt dat alle gibsons een keer gebroken zouden moeten worden..

volgens mij had ik die 70% van die zelfde kerel die zegt dat een gibson eigenlijk gewoon een keer gebroken moet zijn. maar goed ik overdrijf misschien een beetje

Noid
16 oktober 2010, 15:19
Naast de prijs, waarom zou je toch kiezen voor een dergelijke gibson?
- als hij goed gerepareerd is is de verbinding weer net zo sterk als voor de breuk
- gezien de potentiele kans op een neckbreuk: als hij al een keer gebroken is geweest zit je zelf niet met het waardeverlies (en het k*tgevoel) als de neck breekt.

Nielsje
16 oktober 2010, 15:23
Sterker nog, als je een gelukkige breuk hebt, en hij is goed gerepareerd, dan kan je neck sterker zijn. Waar heb ik dat toch gelezen?

Ik zou me er alleen door laten weerhouden als het een 'collectors' gitaar is. Een werkpaard mag van mij krasjes e.d. hebben, maar als er verzamelwaarde aan zit, neuh...

Gelukkig is de mijne nog heel :D

Noid
16 oktober 2010, 15:43
Sterker nog, als je een gelukkige breuk hebt, en hij is goed gerepareerd, dan kan je neck sterker zijn. Waar heb ik dat toch gelezen?
Dit kan kloppen, maar heeft ook een hoog "als ... dan ..." gehalte. Het gaat alleen op als de gitaar in kwestie in de fabriek niet perfect in elkaar is gelijmd.

zoon van Piet
16 oktober 2010, 17:31
Dit kan kloppen, maar heeft ook een hoog "als ... dan ..." gehalte. Het gaat alleen op als de gitaar in kwestie in de fabriek niet perfect in elkaar is gelijmd.

Het heeft te maken met de mythe dat een kundig gerepareerde nek nooit meer zou breken op de lijmnaad.. En daar zit een kern van waarheid in, want de lijmnaad is sterker dan hout..
Maar toch brak mijn J45 ooit precies op de naad, myth busted, dus...
heb ik m wel een paar keer voor kapot moeten laten vallen... ;)
maar ook na vijf ( !!!!! ) breuken is die gitaar nog geweldig!

Noid en Nielsje hebben goeie punten, de waardevermindering is al verrekend als je m koopt en eigenlijk is het alleen echt van belang als je een verzamelaarsgitaar koopt..

titzenpitzer
16 oktober 2010, 17:44
Een tijdje geleden werd hier een linkje gepost naar die kerel zijn website, geen idee meer welke dat precies was..

Sinner1980
16 oktober 2010, 17:49
Niet doen gewoon,ff doorsparen.

Je gaat anders geld neerleggen voor iets waar je al bij voorbaat een nasmaak van hebt en waarschijnlijk altijd zal blijven vreten aan je...vervolgens kun je zelf weer proberen om dat ding door te verkopen en krijgen we misschien zomaar weer een gelijk topic op het forum waarin ik hoogstwaarschijnlijk dezelfde boodschap zal geven aan een ander die vervolgens wellicht wel luistert en dan zit jij met een gebroken gitaar die je aan de straatstenen niet kwijt kunt...:soinnocent:

Need I say more?;)

zoon van Piet
16 oktober 2010, 17:54
Need I say more?;)

asjeblief niet! Want je kan nog zo lang doorsparen, je kan dezelfde gitaar niet ongebroken kopen. Dus als deze gitaar mét breuk je aanspreekt, dan moet je er gewoon voor gaan. Ik heb nog nooit een rare nasmaak gehad van een kopbreuk, maar ik lik mn gibsons nooit..
De gitaar wordt er niet minder van en de prijs wel.

Chroxy
16 oktober 2010, 17:55
hoezo een nasmaak? Gewoon heengaan en gitaar testen en kijken hoe hij voelt.

Als je geluk hebt, kun je vanwege de angst van vele potentiele kopers de gitaar goedkoop krijgen en heb je een topinstrument.

Zelf heb ik meerdere Les Paul gehad en de enige die ik al die tijd heb gehouden is een '93 Studio met een gebroken hals (15 jaar terug). Ik heb er 300 euro voor betaald en klinkt als een klok.

Sinner1980
16 oktober 2010, 17:59
Misschien ben ik wel een zeikerd hoor...zou zomaar kunnen. IK zou er in ieder geval wel een nasmaak van hebben en dat zonder de gitaar te likken overigens (wel rock & roll:blast:).

Feit is gewoon dat dat ding stuk WAS en vervolgens gerepareerd is...net zoiets als een schadeauto kopen zeg maar die weer gefixed is...mijn ding is het niet

zoon van Piet
16 oktober 2010, 18:04
Misschien ben ik wel een zeikerd hoor...zou zomaar kunnen. IK zou er in ieder geval wel een nasmaak van hebben en dat zonder de gitaar te likken overigens (wel rock & roll:blast:).

Feit is gewoon dat dat ding stuk WAS en vervolgens gerepareerd is...net zoiets als een schadeauto kopen zeg maar die weer gefixed is...mijn ding is het niet

Maar het verschil is dat je behalve de lagere prijs een item koopt waarmee je een emotionele band moet hebben.Dan kan je niet effe doorsparen en een nieuwe kopen - Gibson maakt geen J45's meer die zo goed zijn als de mijne en zelfs een heel goeie nieuwe klinkt niet als de mijne.
De reparatie maakt deel uit van het geheel, het tekent het instrument en geeft het zijn eigen karakter..

strat58
16 oktober 2010, 19:12
Beste heren

Ik heb mijn oog laten vallen op een mooie gibson maar de neck is daarvan gebroken geweest, nog zichtbaar maar is goed hersteld.

Naast de prijs, waarom zou je toch kiezen voor een dergelijke gibson?

PS Wat kost het om de neck te laten herspuiten?

Hoi dit jaar een R9 (2007) gekocht bij Max guitars die een gebroken neck heeft gehad en toevallig is dat de beste klinkende Les Paul van de 3 die ik heb.
Had al een R8 en onlangs een Goldtop bij gekocht maar deze klnkt het beste, gebruik ik altijd voor gigs.
Peace Strat58

rpl
16 oktober 2010, 22:16
Voor mij persoonlijk ...NOOIT... maar dat zit ook voornamelijk ook tussen de oren :D

Noid
16 oktober 2010, 22:27
@sinner1980 en RPL: Besef je wel hoe de kop van zo'n Gibson gemaakt wordt? In tegenstelling tot een strat- of teleneck, die bestaat uit 1 stuk hout, is bij een Gibson de kop aan de hals gelijmd. Dus wat maakt het dan uit als er nog een keer gelijmd wordt in de verbinding tussen kop en hals?

FruscianteFan
16 oktober 2010, 22:32
Voor mij persoonlijk ...NOOIT... maar dat zit ook voornamelijk ook tussen de oren :D
Dat had ik eerst ook. Tot ik op de Martin van de gitarist van Do Make Say Think mocht spelen. Diens neck was meerdere keren gebroken geweest, en die gitaar heeft een mojo van hier tot tokyo. Sindsdien zou ik eigenlijk best graag een gitaar met gebroken kop willen hebben...

geert1976
16 oktober 2010, 22:35
@sinner1980 en RPL: Besef je wel hoe de kop van zo'n Gibson gemaakt wordt? In tegenstelling tot een strat- of teleneck, die bestaat uit 1 stuk hout, is bij een Gibson de kop aan de hals gelijmd. Dus wat maakt het dan uit als er nog een keer gelijmd wordt in de verbinding tussen kop en hals?

weet je dat heel zeker?

Noid
16 oktober 2010, 22:41
weet je dat heel zeker?Wat bedoel je (waar doelt "dat" in jouw zin op)?

geert1976
16 oktober 2010, 22:41
Wat bedoel je (waar doelt "dat" in jouw zin op)?

Zetten we er nu E 1000,00 op?, dat een Gibson headstock op de hals gelijmd wordt?

Kakihara
16 oktober 2010, 22:47
Gibson gebruikt geen scarf joints, hals en kop komen uit dezelfde plank. Houtverslindende manier van werken, maar qua kost zal het goedkoper uitvallen zeker ?

rpl
16 oktober 2010, 22:54
Ikzelf zou nooit een gitaar met een headcrack kopen, waarschijnlijk wordt het een ander verhaal als ik de headstock van mijn 1958 Les Paul Plain Top VOS zou breken.

geert1976
16 oktober 2010, 22:59
Gibson gebruikt geen scarf joints, hals en kop komen uit dezelfde plank. Houtverslindende manier van werken, maar qua kost zal het goedkoper uitvallen zeker ?

correcto mundo;)

Gibby halzen bestaan uit één stuk, maar er is een periode dat de halzen van Gibson in de lengterichting uit drie stukken bestonden (een periode in de 70's en 80's), maar Gibson headstocks zijn niet los vervaardig en verlijmd met de hals.

nickofzo
16 oktober 2010, 23:02
http://www.youtube.com/watch?v=3vARFwbhLOM&feature=related

3:40 ..(ongeveer) tot 3:58

daar zie je hoe dat gezaagd word

Noid
16 oktober 2010, 23:02
Zetten we er nu E 1000,00 op?, dat een Gibson headstock op de hals gelijmd wordt?Oh wacht eens even. Je bedoelt dat Gibson geen scarf joint voor de headstock gebruikt? Er begint mij iets te dagen, ik denk dat je gelijk hebt ... my vault. Neuh, daar zet ik maar geen 1000,- op :D.

Maar dat betekent dat de draad van het hout gewoon doorloopt op het smalste deel (bij de volute), dat maakt die positie er niet sterker op ...

Midwolda
16 oktober 2010, 23:05
Oh wacht eens even. Je bedoelt dat Gibson geen scarf joint voor de headstock gebruikt? Er begint mij iets te dagen, ik denk dat je gelijk hebt ... my vault. Neuh, daar zet ik maar geen 1000,- op :D.

Maar dat betekent dat de draad van het hout gewoon doorloopt op het smalste deel (bij de volute), dat maakt die positie er niet sterker op ...
Dat is dan ook het enige doel van de volute, de boel precies daar steviger maken.

beruk
16 oktober 2010, 23:27
Ik zou willen weten wie de gitaar gerepareerd heeft, die figuur nachecken en de gitaar uitproberen.

(Hoewel, een LP probeer ik niet uit. Die 'zitten' me niet.)

zoon van Piet
16 oktober 2010, 23:56
Dit is natuurlijk een ja/nee topic, waarbij de tegenstanders in het nadeel zijn. Want zij kopen geen gebroken gitaar omdat het ze tegenstaat - met als argument de rare smaak of dat het tussen de oren zit. Er zijn geen verhalen gepost van aankopen met spijt achteraf. Wel positieve geluiden van bezitters en enkele degelijke argumenten: sterkere joint, lagere prijs.
Het blijft natuurlijk persoonlijk. wie een zondagse gitaar wil zonder littekens, zal geen geknakte gitaar kopen. Wie gewoon een goeie gitaar wil, zal niet echt in zn maag zitten met die lijmnaad.

Rooker
17 oktober 2010, 10:54
Collega bandlit heeft een All gold Les Paul Inclusief headcrack. De hals is inplaats van herspoten helemaal kaal geschuurd (binding zit er nog wel). Ik denk serieus dat ik niet veel Les Pauls heb gehoord die hem verslaan. En hij heeft ook wel karakter hoor met die gebruikte look.
Voor een mooie prijs zou ik hem ook zeker niet laten liggen. Ik zou denk ik wel willen weten wie de reparrateur is. Want als dat verkoper zelf blijkt te zijn en zijn keukenkastjes hangen scheef weet ik genoeg. Maar ik heb vertrouwen genoeg in erkende reparrateurs die dit veel voorkomende eufel wel kennen.

Angel
17 oktober 2010, 20:07
Leuk al die gedachten te lezen.

Ik ga hem deze week proberen, ken de reparateur bij naam, adres en telefoonnummer(Duitsland) en prijs is vastgesteld op 1000 euro.
Het gaat trouwens om een ES335.

We zullen zien.

vulvasonic
17 oktober 2010, 20:31
Wow, €1000,- voor een Gibson ES335, dat is lekker. Dat is gotgotgotverdomme lekker! :blast:

DaveItUp
17 oktober 2010, 21:21
Daarom alleen al.

Gewoon doen als hij goed gelijmd is, who cares. Mensen die op de slaapkamer spelen en iedere avond de gitaar poetsen wellicht. ;)

Olvert
18 oktober 2010, 02:17
Ik heb een tijdje geleden een Gibson Les Paul Standard gekocht met een head crack. Deze is heel mooi gemaakt en je ziet er bijna niets meer van. De gitaar klinkt waanzinnig en was toch een stuk goedkoper. Zoals vermeld in eerdere posts is het een veel voorkomend Gibson probleem waardoor de verkoop waarde wat daald voor mij gunstig was. Zelfs de tig-duizend euro Peter Green Gibson heeft een flike head crack gehad. Dus ik zou zeggen bekijk de reperatie en spelen, ,maar als je twijfelt niet doen.

Agent_Smith
18 oktober 2010, 12:18
Love them! Heb al vele Gibsons gehad met crack en hopelijk volgen er nog vele.
Als het een goed instrument is dan heb je er een supergitaar aan! Interesseert mij niks hoe de boel eruit ziet. Mijn meest favoriete LP heeft een ontzettend lelijk gerepareerde breuk, maar hij gaat nooit meer weg. Wat een flauwe kul over knagen en nasmaak. Gewoon spelen op dat ding.

zoon van Piet
18 oktober 2010, 13:12
Love them! Heb al vele Gibsons gehad met crack en hopelijk volgen er nog vele.
Als het een goed instrument is dan heb je er een supergitaar aan! Interesseert mij niks hoe de boel eruit ziet. Mijn meest favoriete LP heeft een ontzettend lelijk gerepareerde breuk, maar hij gaat nooit meer weg. Wat een flauwe kul over knagen en nasmaak. Gewoon spelen op dat ding.

ja, het wordt wel duidelijk dat de tegenstanders zich af laten schrikken door de gedachte, niet door vervelende praktijkervaringen. Gewoon kopen, dus!

En om het topic lekker te maken doe ik meteen een gooi naar de titel lelijkste headcrack op een Gibson:
http://img153.imageshack.us/img153/3263/img0096fc.jpg
Multiple crack, keer of vijf, waarvan een keer dus OP een oude crack ( Myth Busted! ) en een keer helemaal de kop eraf, stukken hout weg en aan de voorkant van de kop is ooit een palissander versteviging aangebracht:
http://img826.imageshack.us/img826/1127/img0100vg.jpg

Speelt als een droom, klinkt als een klok,is een echte vintage Gibby en mijn favo western. Ik hou van haar en zou haar met geen ander willen ruilen..

FruscianteFan
18 oktober 2010, 13:44
Toch vraag ik me dan af hoe je met een gitaar omgaat, als ze 5 keer gebroken is geweest.

zoon van Piet
18 oktober 2010, 13:50
Toch vraag ik me dan af hoe je met een gitaar omgaat, als ze 5 keer gebroken is geweest.

ehhh... we hebben het over een gitaar uit 1961 en die kopplaat was al aangebracht toen ik haar kreeg, in 1987,hij leek me toen al minstens twee keer gebroken.. . Het ding was uitgebreid gebruikt door niemand minder dan onze nationale hippie (http://www.armand.nl/) en heeft zelfs in het voorprogramma van de Stones gestaan..
Sindien is ie drie keer geknakt, waarvan ik de schuld een keer bij mn broer leg - die kan wel spelen, maar uitermate onhandig is. En een keer bij het A-team, die mijn toen zesjarige zoon inspireerde tot een demonstratie karate of zo, waarbij die gitaar opeens in de weg sprong.. ;)

en een keer liet ik hem dus vallen... in 23 jaar. Ik vind het nogal gaan,toch?

FruscianteFan
18 oktober 2010, 13:57
Ik moet toegeven dat ik dan zelf een stuk minder voorzichtig omga met mijn gitaren.

zoon van Piet
18 oktober 2010, 16:18
en ik moet toegeven dat ik in die tijd nog twee andere Gibsons kapot heb laten vallen...
en een Tokai - of nee, wacht, dat was ook die broer van me. En mn zoon is inmiddels volwassen en heeft zijn eigen gibson ook al eens gebroken ;)

Maar ik heb nog altijd een ongebroken LP jr in huis.... :)

Sinner1980
18 oktober 2010, 16:20
en ik moet toegeven dat ik in die tijd nog twee andere Gibsons kapot heb laten vallen...
en een Tokai - of nee, wacht, dat was ook die broer van me. En mn zoon is inmiddels volwassen en heeft zijn eigen gibson ook al eens gebroken ;)

Maar ik heb nog altijd een ongebroken LP jr in huis.... :)

Zou ik maar snel straplocks op knallen dan...:soinnocent:

Rooker
18 oktober 2010, 16:44
Zou ik maar snel straplocks op knallen dan...:soinnocent:

Nou,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Met een karate trap heb je dan alleen nog straplocks en schop je de gitaar er tussenuit:soinnocent:

zoon van Piet
18 oktober 2010, 17:06
Zou ik maar snel straplocks op knallen dan...:soinnocent:

hmmm.. ik moet zeggen dat het me nog nooit overkomen is dat een Gibson uit mn klauwen viel of van de band sprong of zo.. En tegen de karatetrappen helpt dat ook niet. ( het was trouwens de schuld van de Power Rangers, niet het A-team..)
Die dingen gaan - naar mijn ervaring- altijd kapot van het vallen van de standaard en zelfs soms van het vallen van de koffer met gitaar erin. Met name die stuntelbroer van me struikelt op het podium vaak over kabels - die dan in een gibson zitten..
De wet van Gibson zegt: Vallen is breken. Zelfs als ie voorover valt, breekt ie van achter af...

Ik wacht gewoon af tot de junior een keer breekt.. ik heb een goed adresje.

Saf
18 oktober 2010, 17:09
dat laatste is erg belangrijk bij een fervente gibson speler.

Braindead
18 oktober 2010, 17:50
Wat vooral van belang is is dat ie vakkundig gerepareerd is. En daar zit hem voor mij de klou. (Indien je dat zo schrijft haha). Als je kunt nagaan wie de reperateur is en die goed is en het verhaal wordt bevestigd zou ik het wel doen. Als het een vaag verhaal wordt en de reperateur is met pensioen etc. dan zou ik er denk ik niet aan beginnen alhoewel dat ook weer een beetje afhangt van de gitaar en de prijs.

terugkomende op de vraag van de ts er. Stel je hebt niet zoveel geld en je kunt kiezen tussen een Gibson met headcrack of een nieuwe Epi zonder. Tja.....

barno
18 oktober 2010, 19:23
mijn ES 335 heb ik gekocht, wetende dat ze een (heel goed) herstelde neckbreuk had. Mede daardoor kon ik een bloedmooie gitaar uit 1967 toch nog betalen. dus ik ben voor neckbreuken :)

arnoldtims
18 oktober 2010, 22:02
ik heb al eerder geschreven dat ik niks tegen een kop breuk heb.
Maar het verhaal van een goed herstelde breuk zal nooit meer zal knappen op de zelfde plaats, gaat niet altijd op.
Mij gibson es is gerepareerd door rikkers in groningen maar de lijm verbinding is na ongeveer 15 jaar toch weer aan het loslaten

http://i54.tinypic.com/1zz6yk3.jpg

big dooley
19 oktober 2010, 00:10
ik heb al eerder geschreven dat ik niks tegen een kop breuk heb.
Maar het verhaal van een goed herstelde breuk zal nooit meer zal knappen op de zelfde plaats, gaat niet altijd op.
Mij gibson es is gerepareerd door rikkers in groningen maar de lijm verbinding is na ongeveer 15 jaar toch weer aan het loslaten

ja dan wordt het weer es tijd om dat ding te laten stuiteren :D

ik heb het 3 maanden geleden ook meegemaakt... oorzaak: een gitaarstand... heb inmiddels een K&M gekocht...

http://img.photobucket.com/albums/v146/bigdooley/P7310045.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v146/bigdooley/P7310049.jpg?1280574673

dan hoor ik er nog eentje over overspuiten...

overspuiten??? zou je deze gitaar laten overspuiten?????

http://img.photobucket.com/albums/v146/bigdooley/P7310053.jpg

:stop::stop::stop:

Angel
28 oktober 2010, 09:36
Sinds gisteren is de gitaar in mijn bezit: Gibson ES335 Custom
Hij speelt ongelofelijk. Niets te merken van die breuk.

http://i289.photobucket.com/albums/ll206/Averechts/GibsonES335_1.jpg

http://i289.photobucket.com/albums/ll206/Averechts/GibsonES335_2.jpg

http://i289.photobucket.com/albums/ll206/Averechts/GibsonES335_3.jpg

http://i289.photobucket.com/albums/ll206/Averechts/GibsonES335_4.jpg

JeroenSchaaf
28 oktober 2010, 09:38
En bedankt voor de gas aanval!

;) gefeliciteerd!

zoon van Piet
28 oktober 2010, 09:48
Gefeliciteerd!
En hij is wel heeeel mooi rood, hè? Dé kleur voor een 335..
Ik denk dat je een goeie zet hebt gedaan, met een prachtgitaar voor een lage prijs.

Basseytje
28 oktober 2010, 09:57
dam GAS :rockon:

wat een ongelooflijke mooi ding.

arnoldtims
28 oktober 2010, 17:01
prachtige rode dame met een dikke kont en die scar geeft haar karakter.
Blijf bij deze toch altijd denken aan Clapton in zijn begin dagen.


Dam vind haar eigenlijk toch mooier dan mijn zwarte ES studio

Tupelo
28 oktober 2010, 17:23
ES335 met goed gerepareerde nekbreuk tegenkomen; dat is boffen man !! :)

speedmusic
28 oktober 2010, 20:29
shit happens:
http://lh6.ggpht.com/_vC6kAz2Bysg/TMm8RoDyRMI/AAAAAAAAB2Q/rpzjNBsjBm4/s512/headstock%20back.JPG

Noid
28 oktober 2010, 20:39
shit happens:
http://lh6.ggpht.com/_vC6kAz2Bysg/TMm8RoDyRMI/AAAAAAAAB2Q/rpzjNBsjBm4/s512/headstock%20back.JPGDamn, is dat jouw gitaar en is dat net gebeurt? Doet even pijn, dat gaat het snelst weg als je hem (laat) lijmen en weer verder kunt spelen.

vulvasonic
28 oktober 2010, 21:49
@Angel; gefeliciteerd man!
En al dat moois voor zo'n relatief laag bedrag. Ik hoop dat je er zeer veel plezier aan zal beleven. Vele uren speelplezier toegewenst! :cooler:

MuseFan
29 oktober 2010, 00:27
Prachtige gitaar!
Heb zelf ook één gitaar met een headcrack. Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.

Angel
29 oktober 2010, 08:48
Dag Heren

Bedankt voor alle gelukwensen. I'm so happy.

Wat ik niet wist is dat het één uit de custom-reeks is. Ben dat pas te weten gekomen toen ik het koffer zag: CUSTOM.

Ik heb er gisteren mijn eerste repetitie mee gedaan, ES335 > MI Audio Crunchbox > Marshall Class5. Zalig. Hij speelt als boter, zoals ze zeggen.