PDA

View Full Version : Bassist zoekt band omgeving Zwolle



ChazyChaz
11 oktober 2010, 17:51
Hallo iedereen!

Naast mijn huidige band A La Din (waar ik leadgitaar speel) zoek ik nu een nieuwe band om de lage frequenties in te vullen!
Voor alle duidelijkheid; ik ben niet een "gitarist die ook bass speelt" maar gewoon gitarist en bassist.

Ik vind heel veel leuk en luister naar bijna alle soorten muziek. Sta voor heel veel open en ben niet bang voor een beetje experimenteren.
Ik ben dus niet extreem specifiek op zoek naar een vast soort genre. Maar wat wel helemaal te gek zou zijn is:
- Een Funk/Fusion/Soul/Disco/Reggae/R&B band
- Een Post/Alternative/Psychedelic/Prog/Indie/Pop/Rock- of Metalband.
- Een Drum&Bass/Hiphop/(Psy-)Trance band

Dat geeft gelijk ook wel een beetje aan hoe breed inzetbaar ik ben :seriousf:

Even een sidenote: Ik ben op zoek naar een EIGEN WERK band en heb dus geen interesse in covers spelen!
Ben echt op zoek naar een (eventueel al bestaande, dat is geen probleem) groep
waarbij ik ook gewoon betrokken word in het schrijfprocess.

Ook niet onbelangrijk, een aantal bands die ik te gek vind:
Rage Against The Machine, Muse, Kyteman, Deftones, Red Hot Chili Peppers, Dredg, Jamiroquai, Audioslave, Pendulum, Massive Attack, Coldplay, Incubus, Eric Johnson, Guthrie Govan, Dream Theater, Pink Floyd, Pure Reason Revolution, Level 42, Stevie Wonder, The Roots, Guru's Jazzmatazz, Amplifier, Cypress Hill.... enz.

Zoek je een goede bassist mét podiumervaring en ervaring in het schrijven en arrangeren van liedjes, en spreekt een aantal van de bovenstaande bands jou aan PM me dan!