PDA

View Full Version : Band gezocht (omg Z'meer/Leiden)



Basileia
10 oktober 2010, 19:47
Hey!

Ik ben Frank, 17 jaar, woonachtig in Zoetermeer, en eerstejaars student bestuurskunde in Leiden.
Ik speel sinds 3 jaar met vrienden in een bandje. We hebben nooit covers gespeeld, dus hier heb ik weinig ervaring mee, maar altijd onze eigen nummers geschreven en opgenomen. We hebben een keer of 5 a 6 op het open podium op school opgetreden, maar dit smaakte voor mij wel heel erg naar meer! De rest van de band wil echter meer op schrijven en opnemen focussen. Nu we allemaal zijn gaan studeren heeft de rest van de band zijn prioriteiten verlegd, en hebben we al een hele tijd niet meer gerepeteerd.

Ik ben dus op zoek naar iets nieuws!
Wat ik zoek is een band die regelmatig repeteert, en af een toe een gigje lijkt me absoluut niet verkeerd.
Het maakt me niet uit of er covers of eigen nummers gespeeld worden. Mijn smaak en stijl zijn vrij breed, maar mijn voorkeur ligt in de prog/hardrock-hoek.
Ik luister voornamelijk naar bands als Dream Theater, Queensryche, Porcupine tree, Rush, Spock's Beard etc.

Ik speel slag en lead, en wat ik niet kan, kan ik leren.

Voor meer info of een demo'tje kun je me mailen op Frank.vv@hotmail.com

levi
13 oktober 2010, 10:36
Heey frank,

Je zit in het verkeerde sub forum joh! haha
Je moet bij gezocht zijn, of heb ik dat nou fout?. Ik vind je muziek smaak wel cool. Maar dreamtheater is wel moeilijk om te spelen hoor! Spocksbeard is ook vet! neal moorse die eerst in die band zat komt donderdag naar lisse toe! dat is waar ik woon. Maar in ieder geval... Zou ik het best cool vinden om progrock muziek te maken. Alleen ben ik niet zo thuis in het spelen ervan. Progrock is meestal ook behoorlijk moeilijke muziek om te spelen. En zit trouwens ook niet in een band waar jij naar zoekt. Dus ben denk niet echt de geschikte kanidaat voor je.
Nog succes met je zoektocht!