PDA

View Full Version : Voor ik ga bieden op een PRS



rupke
9 oktober 2010, 18:31
Hoi

Ik heb een leuke PRS op het oog

Het is een PRS single cut 20th anniversery 2006

Wat is een goede prijs voor deze gitaar, hij heeft wat gebruikssporen maar niets ernstigs of zo.

IK hoor graag wat jullie hiervan denken.

Gr. Rupke

lollol
9 oktober 2010, 18:55
http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar/product/Paul+Reed+Smith/20th+Anniversary+Singlecut/10/1
Hier ff naar ongeveer gemiddelde kijken:ok:

jze
9 oktober 2010, 20:02
Harmony central lijkt me in dit geval niet helemaal representatief, aangezien het meestal nieuwprijzen zijn en in dollars. PRS gitaren zijn in de VS nu eenmaal goedkoper.

Ik zou een prijs tussen de 1750-1900 wel gerechtvaardigd vinden, afhankelijk van de staat. Maar... Het gaat er natuurlijk om hoeveel jij er voor over hebt! PRS'en zijn nu eenmaal niet zo makkelijk te krijgen hier in Nederland. En degene die jij bedoelt ziet er wel super uit (ik heb tenminste een vermoeden).

Veekeren
9 oktober 2010, 20:07
Heb hem ook gezien, mooie gitaar. Lijkt veel op die van mij!

Ik heb de mijne voor een hele nette prijs gekocht, 1650 euro. Maar wel via Ebay, vanuit de UK. Ik heb dus een risico genomen. Ik denk dat als je hem voor 1750 krijgt zoals jze als minimum stelt je een erg mooie prijs hebt, maar ik ga eerder uit van rond de 1900. Maar het is ook maar net afhankelijk van hoe graag de verkoper er vanaf wilt...

PGR
9 oktober 2010, 21:26
Hmmm, ik zou echt niet verder dan 1750 gaan. Tussen de 1650-1750 is een nette prijs voor een singlecut. De nieuwere SC245's en SC250's gaan voor 1800-2000 euro, afhankelijk van de staat en opties. Ik neem aan dat jij die Dark Grey SC bedoelt? Die ziet er ook behoorlijk gebruikt uit. De 2000 euro die hij ervoor wil hebben is echt veel te veel. Daar koop je een veel mooiere PRS voor.

Veekeren
10 oktober 2010, 10:16
Ja, hij is natuurlijk al wel aardig gebruikt. Dat scheelt ook.

marc_o
10 oktober 2010, 10:20
http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar/product/Paul+Reed+Smith/20th+Anniversary+Singlecut/10/1
Hier ff naar ongeveer gemiddelde kijken:ok:


Haha, dat is bijna altijd 10
HC revieuws zijn zo ongelooflijk goed en betrouwbaar!

grayfink
10 oktober 2010, 11:53
Niet alleen bij HC. Ook logisch, als je net iets nieuws gekocht heb, ben je enthousiast en schrijf je een enthousiaste review.
Ik heb eens een gitaartje van een forumlid overgenomen waar hij erg positief over was, mijn eerste indruk eenmaal thuis was maar matig. Ik heb de gitaar nu een tijdje en ben er inmiddels achter dat het heeelemaal niks is. :D

rupke
10 oktober 2010, 18:11
Hoi allemaal,

Bedantk voor jullie reacties. Ik weet nu in wleke richitng ik moet bieden. Al blijf ik het lastig vinden met alle soorten opties die je hebt bij PRS ;-)

Gr. Rupke

jze
15 oktober 2010, 14:41
Is het nog wat geworden? Zie dat de advertentie er nog staat en dat de prijs inmiddels is bijgesteld..

jimihattricks
15 oktober 2010, 15:30
Haha, dat is bijna altijd 10
HC revieuws zijn zo ongelooflijk goed en betrouwbaar!

ik denk dat de prijs werd bedoeld (het gemiddelde van 'price paid' dus)..

D3nnis
15 oktober 2010, 15:52
Ik neem aan dat jij die Dark Grey SC bedoelt? Die ziet er ook behoorlijk gebruikt uit.

Ik heb 'm ook gezien, maar waar zie je dan dat ie er behoorlijk gebruikt uitziet? Ik vond de foto's best netjes!