PDA

View Full Version : Hoi ik ben Adrian en ik zoek een gitaar voor mijn vriendin



Adrian89
9 oktober 2010, 17:37
Hallo,

Ik ben Adrian 21 jaar en kom uit Oenkerk.
Ik kan verder heel veel over mij zelf vertellen maar dat doe ik niet tenzij er vraag naar is.

Ik ben op zoek naar een gitaar voor mijn vriendin. Mijn vriendin speelt al een tijdje (paar maanden) gitaar maar die leent ze van haar broer.

Mij leek het dus leuk om een gitaar voor haar te kopen.
Maar ik zie door de gitaren het bos niet meer dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Volgens mij wil ze graag een semi akoestische gitaar.
Volgens mij is dat een akoestische gitaar die je op een versterker kan aansluiten.

Ik wil ongeveer 120 euro er voor uitgeven dus hebben jullie tips,adviezen en of linkjes voor mij?

Vriendelijke groet,
Adrian

Tho
9 oktober 2010, 18:50
Stel je vraag even in het daarvoor bestemde forum. Hier zal je weinig reacties krijgen

beruk
9 oktober 2010, 19:03
Dag Adrian, welkom gezien het feit dat je waarschijnlijk niet zelf gitaar speelt en tweede hands geen optie is want moeilijk kiezen, is deze (http://www.thomann.de/nl/ibanez_v72ecent.htm)gitaar er eentje die de overweging waard is. Verwacht geen topklasse maar Ibanez is een gitaarfabriek die ook in de budget lijn goede gitaren maakt.

guus-25
9 oktober 2010, 20:01
Stel je vraag even in het daarvoor bestemde forum. Hier zal je weinig reacties krijgen

Dat kun je idd maar beter doen, je hebt in ieder geval hier nog bijna geen reacties gehad.