PDA

View Full Version : En weer een nieuwe Repulsive Slaughter online



Marc Oblivian
8 oktober 2010, 15:30
Zo,

Omdat de mastering van het nieuwe album nog even gaat duren, hebben we besloten om een tweede nummer van onze nieuwe cd alvast in pre-masterversie online te gooien.
Het nummer heet The Legendary Undead en staat nu als tweede nummer in onze mediaspeler op www.myspace.com/repulsiveslaughter
We hebben het nummer dat er al op stond overigens nog een beetje aangepast en er een leuk introtje voor geknald, dus ook daar wat nieuws.
Voor het masteren hebben we contact gezocht met Cut-N-Clear in Amsterdam, maar de kans is ook aanwezig dat we Dan Swano (Bloodbath, Edge of Sanity) benaderen, want zijn sound is ook erg ok.
We zien het wel: tot dan moeten we het even met de pre-masters doen. Veel plezier ermee!!

Marc (Repulsive Slaughter)

Henri H
8 oktober 2010, 21:12
Not my cup of tea, maar voor een aardige gozer als Marc toch even een reply. ;)

Ik houd niet van grunting, dus hier zal ik waarschijnlijk nooit een CD'tje van kopen, maar ik vind de muziek bij vlagen wel goed.
Er zitten mij ook teveel en te snelle dubbele bass stukjes in, maar ik hoor hier wel degelijk een stel goeie muzikanten flink tekeer gaan. :blast:

Marc Oblivian
9 oktober 2010, 00:01
Thanks Henri!
Het is inderdaad wel snel ja, en dan te bedenken dat dit nog twee van de wat langzamere nummers zijn.
We willen voor de nieuwe nummers proberen ook wat langzamere dingen te schrijven. Werkt live ook goed en leuk om nog wat meer dynamiek in de set te krijgen.
Maar goed: eerst deze cd maar eens uitbrengen!!

Henri H
9 oktober 2010, 00:30
Ik vind vooral die aparte stukjes met een lekkere groove (b.v. vanaf 1:05 en 3:00) wel lekker.
Een paar langzamere nummers kan goed werken idd.

Heb je je JCM800 GAS nog onder controle? ;)

Marc Oblivian
9 oktober 2010, 01:09
Heheh, nou eigenlijk niet. Net als mijn GAS voor een EVHIII bijvoorbeeld.
Daarentegen heeft mijn vrouw weer GAS voor een nieuwe keuken en die is nu aan de beurt, dus die gitaarspullen moeten maar even wachten.
Powerball voldoet ook wel hoor, maar soms wil je er wel eens wat nieuws bij.
Heb ook nog een oude London City staan die gerepareerd moet worden, misschien kan dat voor weinig en voldoet dat voorlopig tot een wat grotere uitgave:-)