PDA

View Full Version : 3/4 backing met saxofoon



covermark
5 oktober 2010, 19:39
Mooie backing met wat sax stukjes gevonden op gitaar.net. Beetje Telecaster aan toegevoegd. 2e take. Ik vind hem zelf wel mooi

http://soundclick.com/share?songid=9722580

Bladerunner
5 oktober 2010, 20:27
Zo, dat is een lekker stukje gitaarspel! Schitterend gitaargeluid en mooie melodieën.
Kan ik wel uren naar blijven luisteren.

covermark
6 oktober 2010, 23:31
bedankt voor je bericht!!

Ingepingeld met mijn 80eurienepstrat op de micro BR

pasqual
7 oktober 2010, 21:44
van mij mag ie wel wat langer! mooi hoor. leuk dat dit gewoon met een budget gitaartje is ingespeeld. zo zie je maar dat het grootste gedeelte van je sound uit je vingers komt. misschien kunnen we eens een backingtrack samen inspelen via mp-3 tjes en email? zou wel eens leuk kunnen zijn. dit zou trouwens voor meerdere personen leuk kunnen uitpakken. ( ff hardop denken... ;))

groeten Pasqual.

covermark
9 oktober 2010, 09:37
Bedankt Pasqual

Samen iets inspelen kunnen wel eens proberen. Truc is dan eerst om een backing te vinden die we allebei mooi vinden. Ik zal zelf eens kijken of ik wat op kan duikelen en je PM'en.

michaelsteen
10 oktober 2010, 14:43
wow klinkt lekker mark.. mag ik zo vrij zijn om te vragen wat voor 80euro nepstrat dat precies is? :P

samthegreat4
11 oktober 2010, 22:05
Netjes ingepeeld!
Ik ben alleen niet erg enthousiast over de sax-sound, het moet een sopraan-sax voorstellen neem ik aan?

covermark
12 oktober 2010, 17:38
wow klinkt lekker mark.. mag ik zo vrij zijn om te vragen wat voor 80euro nepstrat dat precies is? :P

Bedankt!

Verkeerde gitaar genoteerd, stom van me, ik heb hem ingespeeld met mijn Telecaster


Netjes ingepeeld!
Ik ben alleen niet erg enthousiast over de sax-sound, het moet een sopraan-sax voorstellen neem ik aan?

Bedankt.

Over de sax kan ik niet veel zeggen. Die kreeg ik cadeau met de backing :soinnocent:

Riky
12 oktober 2010, 18:49
Gaaf hoor! Klinkt echt gaaf en zeeeeer mooi gespeeld!

covermark
13 oktober 2010, 20:03
Bedankt Riky!