PDA

View Full Version : Weg met het plectrum !!!



Eddie van Halen
6 mei 2003, 22:43
:grin:

Op mijn site staan 2 nieuwe opnames van mij, namelijk Day At The Beach en Midnight van Joe Satriani.
Het is niet allemaal perfect gespeeld, het meeste is in één keer opgenomen (na de liedjes in stukken te hebben verdeeld) wat ook wel te horen is aan de hand van de ruis...

Klaagt u maar :smile:

{EDIT} Misschien wel handig om even de url te vermelden: http://www.emielkleene.cjb.net

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Eddie van Halen op 2003-05-06 22:44 ]</font>

Predator
7 mei 2003, 11:11
Ik ben zelf een tijdje geleden half bezig geweest met Day At The Beach, dus leuk om eens te horen wat iemand anders ervan bakt. Midnight moet ik nog doen maar heb ik nu geen zin in.

Over Day At The Beach: Dat nummer gaat niet zo snel dude! DAMN!!! Maar wel cool gespeeld! Ik kwam er na een tijdje pas achter dat de truc is, je vingers van je rechter hand echt STIJF te houden, dan is het makkelijk.

Over Midnight: Deze is wat moeilijker, maar je speelt het goed man! Ik vind em beter klinken dan je opname van Day At The Beach. Neem die eens wat langzamer op!

Keep it coming!

Negative K3 fan
7 mei 2003, 14:13
Klinkt allebei geweldig hoor!

Eddie van Halen
7 mei 2003, 19:53
Te snel, tja, ik weet het. Ik had het eerste deel van Day At The Beach opgenomen en dat was al véél te snel :smile: Maar ik probeerde even het andere deel van de song en ik dacht; whatever, in dit tempo kan het ook !!!
Zodoende...

EDIT: Ohja en over dat 'stijf' houden van de rechterhand; dan tap je op de vai-manier (als ik het zo even mag noemen), dan komt de beweging vanuit je pols of elleboog. Ik speel het met aanslag vanuit de vingers, snap u? Kijk voor jezelf wat je het fijnst vindt.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Eddie van Halen op 2003-05-07 19:57 ]</font>

Negative K3 fan
7 mei 2003, 20:35
als ik tap zet ik meestal mn duim op de bovenkant van de nek en komt de beweging uit mn vingers, liever lui dan moe :smile:

ibbie
21 mei 2003, 09:55
this is nothing personal
:smile:
:wink:
:grin:
:razz:
:cool:
:evil:
:roll:
:eek:
:Bleus:
:Amp

jules
23 mei 2003, 15:11
niet normaal zeg echt super wat ben jij goed zeg ik denk dat ik mijn post maar weg haal