PDA

View Full Version : Heb jij je eerste gitaar verkocht?



Johan91
4 oktober 2010, 18:25
Ik las net in een post dat het zonde is om je eerste gitaar te verkopen. En nu heb ik wel genoeg van mijn nieuwsgierigheid, laat het weten!

(Ik wilde er eigenlijk een poll van maken, maar dat werkt niet bij mij :???: )

Edit: Om te beginnen, die van mij heb ik nog, een Yamaha Pacifica samen met Line 6 Spider IV 30 wat.

Thiez
4 oktober 2010, 18:27
Ik heb hier welleens gepost dat ik het leuk vind mijn eerste gitaar te bewaren. Aangezien de 2e hands waarde ook bitter weinig is vind ik het leuker hem te bewaren dan hem te verkopen. Het is tenslotte toch het begin ;)

Een yamaha SE112 stratocastertje. Gekocht toen samen met london city 30watt voor 350 gulden.

macwilliams
4 oktober 2010, 18:28
Ja. Heb hem verkocht.

almarvk
4 oktober 2010, 18:33
Jep, een Hondo II gitaartje wat niets voorstelde.

Mr. Dynamite
4 oktober 2010, 18:36
Nee niet verkocht maar er is ook weinig meer van over :seriousf:
't is een QTX stratje waar je sowieso bar weinig voor terug krijgt en dan is het nog wel een leuke decoratie oid.

Maar momenteel worden de elementen en output gebruikt voor het PWS dus hij is nog wel nuttig geweest :ok:

Maar mijn Epi SG zie ik meer als mijn eerste gitaar omdat ik toen pas echt motivatie had en het echt leuk vond.

Mukkez
4 oktober 2010, 18:41
Ik hem 'm nog en hij fungeert nu als wand vulling, gewoon voor de sier dus.
Ik heb inmiddels betere gitaren om op te spelen.

JeroenSchaaf
4 oktober 2010, 18:42
Niet weg gedaan!

Wel helemaal opgeknapt!

http://img841.imageshack.us/img841/4963/vdscustomlasvegas.jpg

guitarkid
4 oktober 2010, 18:43
Ja. Heb hem verkocht.

Kom op Mac. We willen details !!!!
Wat voor gitaar was het, in welke kleur, hoe oud was je toen je 'm kreeg, aan wie heb je 'm verkocht, hoe oud was je toen, heb je d'r spijt van (slapeloze nachten...!!!) etc. etc.
Ik ben benieuwd! :)

Gr. C.

guitarkid
4 oktober 2010, 18:43
Nee. Dit is 'm:

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/uniconjazz2.jpg

Mijn eerste electrische heb ik al heel lang niet meer. Nog een topic over geopend onlangs om wat meer info te krijgen, maar dat lukte helaas niet echt.

Daan_B
4 oktober 2010, 18:45
Nee, als 11 jarig jochie een oude spaanse van de kraak gehaald.
Met 5 snaren, niet te stemmen:crazyhappy:.

SnoopWinckel
4 oktober 2010, 18:48
Mijn allereerste gitaar was een akoestische en die heb ik weggedaan omdat het gewoon een scheef ding was (Stagg). Het was dat of ontmoedigd geraken en stoppen met spelen.

Mijn eerste elektrische gitaar is een Godin (zie sig) die ik zeker ga bijhouden.

Ezyduck
4 oktober 2010, 18:50
Yep, verkocht. Een Morris tele deluxe. Eigenlijk geen verkeerd klinkende gitaar ondanks de multiplex body.

Ash ketchum
4 oktober 2010, 19:06
Een Squier Tele affinity, gelukkig nooit verkocht. Wel een kleine make-over gegeven; Refinish, pickups, electronica, graphtech zadels, tuners

RoelSmoel
4 oktober 2010, 19:08
Een LTD M10 starterssetje.
Ben inmiddels na 2 jaar bij mijn 5de gitaar aangekomen (LTD M10, MH250, EC256, Tanglewood TW28, Ibanez RG), wat gaat dat toch snel zeg:makeup:

En euhh.. Ja.. Weggedaan, ander beginnertje blij mee gemaakt:D

JER00N
4 oktober 2010, 19:08
Nee, maar ik heb hem wel flink verbouwd (floyd rose vervangen door vaste brug, andere elementen, opnieuw gelakt).

HUESSEN
4 oktober 2010, 19:16
Een een of ander nep Fender Mustang of Jaguar model (of was het wel een echte??:o).Had deze 28 jaar geleden gekregen. Na een jaar of 8 is de gitaar moedwillig in een opwelling na een jamsessie aan gort geslagen op een betonvloer.Het viel overigens niet mee om het in een paar slagen klein te krijgen:)

Sinner1980
4 oktober 2010, 19:25
Yup,verkocht. Mn eerste akoestische was een Alhambra-> exit.
Mn eerste elektrische was een BCrich Mick Thompson sig (wel de dure!) met HATE inlay maar dat was het ook niet.

minoin
4 oktober 2010, 19:27
Gaat zowiezo nooit weg, er staan ook handtekeningen op (Jerry Stevenson, hele band van Axel Rudi Pell). Een Vantage stratocaster model, heerlijk ding en na 11 jaar nog bespeelbaar :)

vulvasonic
4 oktober 2010, 19:29
Ze is misschien nog maar €30,- waard, maar als ik er €500,- voor kreeg, deed ik 'r nog niet weg. Sentiment. Ik heb er feitelijk maar een jaar op gespeeld en toen was ie op. Niet te bespelen. Maar ik was er stapelverliefd op en ik heb er 70% van alles wat ik op een gitaar kan op die plank geleerd.

Vroeger ging ik zelfs zover, dat ik wilde dat mijn as (na mijn dood :D ) in die gitaar zou worden gestrooid, die vervolgens het graf in moest (ook dat nog!). Inmiddels ben ik minder veeleisend en mogen ze me wat mij betreft in een vuilniszak aan de kant van de weg zetten als ik kapot ga.

Maar mijn eerste gitaartje gaat NOOIT weg.

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/MayaSGTotalFront.jpg

Liquid_Metal
4 oktober 2010, 19:30
Mijn eerste elektrische gitaar (superstrat) wel, maar mijn eerste akoustische gitaar heb ik nog steeds. Veel te klein om op te spelen maar wel veel emotionele waarde :).

guitarkid
4 oktober 2010, 19:41
Ze is misschien nog maar €30,- waard, maar als ik er €500,- voor kreeg, deed ik 'r nog niet weg. Sentiment. Ik heb er feitelijk maar een jaar op gespeeld en toen was ie op. Niet te bespelen. Maar ik was er stapelverliefd op en ik heb er 70% van alles wat ik op een gitaar kan op die plank geleerd.

Vroeger ging ik zelfs zover, dat ik wilde dat mijn as (na mijn dood :D ) in die gitaar zou worden gestrooid, die vervolgens het graf in moest (ook dat nog!). Inmiddels ben ik minder veeleisend en mogen ze me wat mij betreft in een vuilniszak aan de kant van de weg zetten als ik kapot ga.

Maar mijn eerste gitaartje gaat NOOIT weg.

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/MayaSGTotalFront.jpg

Zo hoort het !!!!!! :ok:

Gr. C.

PS: 70% van wat je nu kunt het eerste jaar geleerd? Niet veel bijgeleerd dan Vulv.... ;)

Snijdie
4 oktober 2010, 19:49
Leuk dat er vier verschillende knoppen op zitten :).


Aanstaande donderdag komt er iemand voor mijn eerste gitaar kijken. Hoewel die geen brood eet, vind ik dat ie weinig bespeeld wordt nadat ie waard is. Ik heb nu een Schecter waarmee ik nog heel lang mee wil doorgaan. Ik had een andere versterker nodig. Ik had twee opties: een goedkope versterker of de Epiphone de deur uit.

macwilliams
4 oktober 2010, 19:53
Kom op Mac. We willen details !!!!
Wat voor gitaar was het, in welke kleur, hoe oud was je toen je 'm kreeg, aan wie heb je 'm verkocht, hoe oud was je toen, heb je d'r spijt van (slapeloze nachten...!!!) etc. etc.
Ik ben benieuwd! :)

Gr. C.

We schrijven het jaar des heren 1986, mac zit nog in de schoolbanken van de L. T. S. en naast zijn electrotechnische ontwikkeling begint er zich een voorkeur te ontwikkelen voor een bepaalde muziekstroming genaamd heavy metal. Na een tijdje komt mac in contact met een klasgenoot die gitaar speelde en deze leerde mac een deuntje op de gitaar spelen, ons allen bekend als Peter gun theme. Korte tijd later koopt mac zijn eerste gitaar een avora LP tobacco sunburst en komt even later in een bandje te spelen dat oude rock nummers covered. Dit bandje valt na enkele bezettingswissels uit elkaar en mac gaat op zoek naar andere muzikanten en na een tijdje lukt dit ook. Maar dit bandje speelt geen oude rock covers maar gaat richting thrash metal zoals Slayer, Kreator, Possessed en dergelijke. Bij deze muziekstroming moest een veel stoerdere gitaar komen en de avora werd ingeruild door een BC rich warlock.

Ik heb in 2007 nog naar een identieke gitaar gezocht, niet gevonden helaas. Maar ik heb redelijke vervangers gevonden in de gibsons. Maar het is niet hetzelfde. :'(

:D

vulvasonic
4 oktober 2010, 20:15
Zo hoort het !!!!!! :ok:

Gr. C.

PS: 70% van wat je nu kunt het eerste jaar geleerd? Niet veel bijgeleerd dan Vulv.... ;)

Klopt. Maar in dat eerste jaar heb ik de basis gelegd voor alles wat ik kan. Natuurlijk heb ik veel bijgeleerd, maar zo snel als het in het begin ging zou het nooit meer gaan. :)


Leuk dat er vier verschillende knoppen op zitten .
Drie verschillende eigenlijk. Er zaten 4 witch hat (??? Heren?) - knopjes op. Van één daarvan is het metalen plaatje los gekomen en verdwenen en de andere twee heb ik voorzien van gekleurde stratknopjes. Die laatste had ik gekocht voor een rommelstratje. Achteraf vond ik het geen porem. En aangezien de SG wat knopjes was kwijt geraakt, heb ik ze daar maar op geduwd. Het ziet er natuurlijk niet uit, maar goed..... :D

zjanke
4 oktober 2010, 20:41
Ik heb hem begin dit jaar kapot geslagen op de rand van een container op de stort. Ding was op (electronica rot, frets op; Ik had hem zo terug gekregen nadat ik hem eerder al had verkocht aan een vriend die het ding dus heel intensief had gebruikt.) en ik had het plan om hem ooit als hobbyprojectje te restaureren. Relatie over, huis in de verkoop en alles wat me in de weg stond heb ik heel rigoreus opgeruimd
De basversterker die ik ook nog had staan met hetzelfde idee heb ik geruild tegen een tros bananan :crazyhappy:

Fisherman
4 oktober 2010, 20:47
Ehm, ik bedoel toen ik een jaar of 14 was kocht ik van iemand een Hohner Strat model zonder snaren. Ding heb ik nauwelijks aangeraakt -er zaten immers geen snaren op en er was in de wijde omtrek geen muziekwinkel te bekennen en internet, dat wasch er noch niet hè- en verruild met een Squire Strat waar wél snaren opzaten!
Helaas, bij inbraak is die gejatmoost en ging ik huiliewuilie doen bij pa en ma, maarja, die deden zelf ook huiliewuilie, want het halve huis was leeggejat.

Al met al, een erg oninteressant verhaal, maar de clue is, ik heb hem dus niet verkocht. :cheerup:

Midwolda
4 oktober 2010, 21:02
Ik weet alleen nog dat-ie met rood skai bekleed was, en Niet. Te. Tillen. voor een jochie van 10.

LesPaul1612
4 oktober 2010, 21:09
Verkopen?? Dat zou niet slim zijn.

Dan zou ik nou zonder gitaar zitten:D

Mesjoggah
4 oktober 2010, 21:10
Daytone strat copy, verkocht net als m'n eerste fiets, m'n eerste motor, m'n eerste auto etc..

jze
4 oktober 2010, 21:28
Ik heb hem nog steeds. Een groene cyclone (!?) superstrat achtige met floyd rose imitatie van 18 jaar geleden.. Enorm slechte gitaar, in de tussentijd ook nog eens rood geverfd. Ik denk als hij destijds nog wat had opgebracht, dat ik hem wel had verkocht. Nu blijft ie als aandenken op zolder liggen.

beruk
4 oktober 2010, 21:35
Mijn eerste een spaanse heb ik gegeven aan mijn neefje. Klassiek gitaar is mijn ding die, hij speult er nog op, zo simpel kan et zijn.

nickofzo
4 oktober 2010, 21:36
ff een snelle foto van mijn strat aan mijn plafond (webcam laptop)

eerste gitaar.. niks meer waard dus het verkopen ook niet waard

http://img96.imageshack.us/img96/8624/afbeelding20.jpg

The Running Man
4 oktober 2010, 22:11
Mijn eerste klassieke was een Suzuki gekocht voor 375,- in 1974. Heb ik nog steeds ondanks een bovenblad dat losscheurde van de rand na een harde val (superlijm reparatie). Zit gek genoeg nog steeds een aardige klank in.

Mijn eerste elektrische was een echte zwarte "Emperador" Les Paul met 2 dip switches voor de pick ups. Voor 150,- gekocht in 1980 van een kennis, compleet met geborduurde rode riem (Alpenroos motieven; wo ist meine Lederhose?) Het logo zat met twee spijkertjes op de headstock vastgeramd (af fabriek). De hals speelde heerlijk maar hij bleef wel 7 seconden op stemming dankzij weerstandsloze stemmechanieken. Gillend verkocht na een jaartje en een Ibanez Musician MC350 gekocht. Geen seconde spijt; die Emperador was te crappy om te upgraden :rockon::rockon:

roger
4 oktober 2010, 22:22
JA, 30 jaar geleden ingeruild...maar misschien heb ik 'm weer terug!

Check http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=139635

Mau
4 oktober 2010, 22:43
Nee, maar hij is het verkopen niet echt waard. Het is een merkloze klassieke gitaar, dus heb ik m maar geverft:)

richwoodplayer
4 oktober 2010, 23:06
ja, verkocht, was eerder een bass gitaar dan normaal, geen hoge toon uit te krijgen.
het was een ibanez gax 32 gio

http://img686.imageshack.us/img686/9203/65347093ibanezgiotypega.jpg

Noid
4 oktober 2010, 23:19
1e gitaar: Maya Les Paul. Soort van imitatie van Les Paul junior, met wrap around, die direct ook de brug was en singlecoils vermomd als Humbuckers. Niet te intoneren dat ding, belabberde stemmechanieken en prut geluid. Jaartje mee aangekloot, toen een 2e gitaar gekocht: een Hondo II. Die Hondo was zo krom als een hoepel, maar toch 10 keer beter dan die Maya. De Maya heb ik vervolgens ingeruild op een nieuwe Kramer Striker met een Floyd Rose. Zo bleek die Maya toch nog een goede investering te zijn geweest en ben ik nog steeds blij dat ding weg is.

Raar genoeg is m'n 2e gitaar (de Hondo) wel altijd gebleven (beter gezegd: de Dimarzio's die er in zaten, na die er uit getrokken te hebben was de rest geen zak waard: multiplex body en kromme hals, waarop ik m'n 1e gitaarbouwskills heb geoefend :) ).

Woml
4 oktober 2010, 23:22
Ach ja, mijn witte Marlin Sidewinder :lovelove:
Als hij een dikke 20 jaar geleden niet gejat was, had ik hem nog steeds... :(

buescher1964
4 oktober 2010, 23:32
Mijn eerste gitaar was een imitatie Fender Lead van het welklinkende merk
" Bird". Deze rechtshandige gitaar had ik "eigenhandig" linkshandig gemaakt door de snaren om te draaien. De winkel waar ik 'm kocht bestaat al jaren niet meer, de gitaar ( minus 4 snaren) heb ik nog steeds.

vulvasonic
4 oktober 2010, 23:37
De naam van die zaak, rijmde dat op 'dromedaris'?

barno
4 oktober 2010, 23:54
eerste gitaar: een merkloze acoustische folkgitaar, zo goed als nieuw gekocht van een goede vriend die er ondertussen niet meer is. heb er zoveel op gespeeld dat ze de geest heeft gegeven: bovenblad helemaal krom. gesloopt ondertussen in afwachting dat ik ze ga restaureren (of laten doen). Zat een geluid in wat ik in de vijf acoustische gitaren (martin enz...) daarna nooit meer heb gehoord.

eerste electrische, een rooie, dat weet ik nog :) een soort generische yamaha of zoiets. weet echt niet meer wat er mee gebeurd is. ze is weg, dat wel

buescher1964
4 oktober 2010, 23:59
De naam van die zaak, rijmde dat op 'dromedaris'?


moest even nadenken: rijmde het nou op "teven" of op "stijgenluizen"...

nee rijmde inderdaad op secretaris..

Nijmegenaren mogen voortaan niet meer meedoen met "naom raoje"

Braddie
5 oktober 2010, 00:07
Ik heb mijn eerste gitaar nog.
Crafter Cruiser ST-200 inclusief B.B.Blaster BB10 versterker en Strap, 100euro voor betaald een kleine 3 maanden terug. en weg doen?, Tenzij ik ècht geld nodig heb, anders niet... krijg er die 100euro denk ik niet meer voor terug, en hij klinkt prima!

Sjit86
5 oktober 2010, 00:16
Ik heb mijn eerste gitaar verkocht, dit was een stagg stratocaster. Dat ding klonk zo slecht dat ik hem na ongeveer 1,5 week alweer op marktplaats had staan. Dus of je dan echt kan spreken van een eerste gitaar weet ik dan ook weer niet. Heb daarna een epiphone sg gekocht. Deze zie ik meer als mijn eerste gitaar, en heb ik dus ook nog. Denk ook niet dat die nog ooit weg zal gaan.

Pepe
5 oktober 2010, 00:27
Mijn eerste elektriek was een oude gitaar van George Kooymans, dat was toch wel een beetje bijzonder. Ik heb hem wit geverfd, met muurverf. Alles. Pickups, toets.. ik wist alleen dat de snaren eraf konden. De neck was in no time vies, daar bleef alles aan plakken.
Een paar maanden later bleek de buurjongen ook een oude gitaar van George te hebben. George verkocht een hoop oude Teisco's en Hondo's, zo bleek.

Mijn aller aller eerste gitaar was een eko, ik was 11, zag de gitaar in de advertenties staan, stapte op de bus en kwam ergens in Kampen in een huis vol hippies aan. Het was zondagochtend, er zat een man of 8 in de woonkamer, meisjes in onderbroeken. Een van de knapen haalde de gitaar te voorschijn, ik keek er niet eens naar, ik zag alleen die meisjes in de bank hangen. Op de terugweg zag ik dat het een spaanse gitaar was, in de jaren ook een stuk of 5 keer beschilderd met olieverf of waterverf, wat voor handen was. Die gitaar heeft inmiddels al 3 neefjes met gitaarambities overleefd. De laatste keer dat ik hem zag was hij met metallic goud uit een verfbus onder handen genomen.

Braindead
5 oktober 2010, 00:29
Nee, ik heb hem nog. Een 1985 Squier MIJ. Topgitaartje, ooit van mijn allerbeste pa gekregen en ik hou van die gitaar. Hopelijk kom ik nooit in de omstandigheid dat ik hem weg moet doen..... Eerlijk gezegd snap ik mensen ook niet die hun eerste gitaar verkopen tenzij je het geld echt nodig hebt. Vaak krijg je je gitaar nooit meer terug als je hem ooit in een bui verkoopt. Je kent het wel, iedere gitaar is uniek en bla bla, maar het is wel zo.

heinz3110
5 oktober 2010, 01:06
Nou, ik weet niet meer waar deze gebleven is:
http://www.aberkrom.nl/15years.jpg

Ik was blij als blik toen ik dit setje kocht- samen met een kay fuzz voor 225 gulden- en vond het ook helemaal te gek, maar na een jaar had ik een betere gitaar gekocht. Wat ik met deze gedaan heb... waarschijnlijk geheel verknutseld en blijkbaar geen succes, want ik weet echt niet wat er van geworden is. Waarschijnlijk in een knutselwoede net zolang verzaagd totdat je er niets meer mee kon. :)

Misery Signals
5 oktober 2010, 01:32
Rode Cort Les Paul. Ingeruild samen met merkloze transistor meuk voor een Marshall VS100 combo. Niet echt spijt van, het was wel mijn eerste gitaar...

Maar meer spijt heb ik van mijn allereerste Gibson. Zwarte LP Studio met chrome hardware, aangekocht zomer 98. Samen met een Ibanez Artist begin 2001 ingeruild voor een natural burst Gibson SG Standard (wiens hals na enkele jaren bulten begon te vertonen jakkes)...

MS

newbreed
5 oktober 2010, 08:11
Mijn eerste gitaar was een Hondo les Paul copie. Een onding!binnen een jaar ging die er al uit en kwam er een suzuki strat voor in de plaats.
Die heeft het een half jaar volgehouden en toen kwam na jaren krantenwijken en 8 weken vakantiewerk een '73 fender usa strat.

StephSands
5 oktober 2010, 08:22
Mijn eerste gitaar was een Amuse Stratocaster... wat een grafding! Voor 20 eurie overgenomen van een toenmalige collega (inc. 10w versterkertje).
Geen geld dacht ik toen!

Tegenwoordig ligt de strat uit elkaar en word het een rebuild waarbij ik alleen de body gebruik en de rest uit nieuw optrek.

Voor mijn gevoel is de gitaar waar ik op heb leren spelen en mij heeft gemotiveerd verder te gaan een elektro-akkoestische Crafter. Deze gaat never de deur uit. Iets met niet vergeten waar je vandaan komt enz.

Kakihara
5 oktober 2010, 08:36
Mijn eerste heb ik nog : een klassieke Cuenca. Op een haarscheurtje en een deukje in het bovenblad na, verkeert ze nog in perfecte staat. Het is eigenlijk zonde dat ik haar de laatste tijd zo weinig vastpak : het is een heerlijk gitaartje. Ik hoop dat ik nog weet hoe nieuwe nylon snaren te leggen ...

Mijn eerste elektrische is al een behoorlijke tijd weg : een Ibanez EX170 of 270, ik weet het niet zo goed meer : HSH-configuratie en een FR-achtige tremelo. Gekocht in een tijd dat ik vooral snel en moeilijk wilde spelen. Na een tijd erachter gekomen dat zo'n Floyd Rose en luciferhalsje toch niets voor mij was en haar van de hand gedaan. Geen spijt van gehad.

zeiler
5 oktober 2010, 09:13
mijn inmiddels heerlijk verkleurde Swing S2 strat... Zowel de toets als de verf zelf en speelt ook erg lekker...

http://94.100.121.198/786350001-786400000/786380901-786381000/786380996_6_t8Gj.jpeg

nog steeds een gitaar die ik regelmatig pak, wel heb ik de trem vastgezet omdat ik tijdens de hevige sneeuwval afgelopen winter achterover op m'n gitaar ben gevallen (blij dat ik m'n Fender strat niet bij mij had ;))! Wat was dat een baalmoment zeg!!!

Qua hout is 't gewoon multiplex, het geluid is niet zo super maar dat halsje!!! wow! ZIt er toch aan te denken een keer andere electronica in te zetten ;)!

gaat neit meer weg, al is het omdat de waarde door die reparatie nog veel verder gevallen is dan wat het al was ;)!

Nagramoth
5 oktober 2010, 09:17
Een zwarte Strat-kopie van Aria (géén Pro, géén Pro II), zo'n 20 jaar geleden. Ik heb werkelijk geen idee meer wat ik daarmee gedaan heb, of waar die gebleven is. Noem het de roes van een jong-volwassene ;)

Twee gitaren later kreeg ik mijn LP Studio, en die gaat iig nooit meer weg...

@zeiler:
Mooi plaatje zeg !

MegaDrive
5 oktober 2010, 09:32
Ja, verkocht. Toen ik in 1993 wilde overstappen van akoestisch naar electrisch kreeg ik van mijn ouders een electrische gitaar. Omdat ze wel eerst wilden weten of het zou aanslaan werd dat een Squier Bullit in een soort okerrood met een chromen slagplaat, te lelijk voor woorden en het klonk nog kut ook. Het is een wonder dat ik na een jaar spelen nog gemotiveerd was :D. Mijn eerste 'echte' gitaar werd een Pacifica 212V FM en die heb ik nooit weg kunnen doen.

mrweird
5 oktober 2010, 09:44
Een italiaanse Welson SG copy was het .. Voor 200 gulden gekocht uit het lokale advertentie blaadje, en een jaar later weer verkocht voor 200 gulden omdat ik een scheurijzer met tremolo wilde hebben (Marlin Blue fin Jackson RR copy..) die ik ook weer heb verkocht.. Allebei de verkopen nu spijt van ... en ik hoop elke keer in Veenendaal 1 van de 2 tegen te komen om ze terug te kopen.

guitarkid
5 oktober 2010, 09:50
......... Korte tijd later koopt mac zijn eerste gitaar een avora LP tobacco sunburst....

Ik heb in 2007 nog naar een identieke gitaar gezocht, niet gevonden helaas. Maar ik heb redelijke vervangers gevonden in de gibsons. Maar het is niet hetzelfde. :'(

:D

Mac, dank je voor dit ontroerende verhaal. Je weet dat die Avora gitaren werden gemaakt voor importeur A. Voerman in Amersfoort? Ze hadden o.a. ook bekkens en gitaarversterkers! Leuke meuk!


Verkopen?? Dat zou niet slim zijn.

Dan zou ik nou zonder gitaar zitten:D

Mooi! :) Wij "oude lullen" weten soms al niet eens meer welke gitaar onze eerste was (door Korsakov of gewoon vergeetachtig.. :seriousf:) en denken dan dat iedereen al aan zijn zoveelste gitaar bezig is.....
Maar denk er om: nooit wegdoen!!!! Je ziet wat er af en toe van komt: soms 30 jaar later zoeken naar weer net zo'n gitaar....... ;)

Gr. C.

macwilliams
5 oktober 2010, 09:55
Mac, dank je voor dit ontroerende verhaal. Je weet dat die Avora gitaren werden gemaakt voor importeur A. Voerman in Amersfoort? Ze hadden o.a. ook bekkens en gitaarversterkers! Leuke meuk!

Dat was me bekend, ze zijn niet zo gauw meer te vinden die LP's en in 2008 heb ik ooit nog eens een advertentie gezien van eenzelfde gitaar maar daar werd best veel geld voor gevraagd. Te veel mijn inziens.

humbucker
5 oktober 2010, 09:57
M'n eerste gitaar is niet meer. Was een klassieke nylonsnaar, ben er bovenop gaan zitten. Finito! M'n eerste elektrische, een Squier strat uit 98 ofzo, heb ik met veel plezier verkocht :) Niet dat ie zo slecht was, maar er was een avri in de plaats gekomen!

McVenco
5 oktober 2010, 10:14
Mijn eerste gitaar, nog steeds in bezit:

http://img.photobucket.com/albums/v205/McVenco/100_1178.jpg

:)

Nagramoth
5 oktober 2010, 10:29
Mwoa, die is nog best wel op te knappen, toch?
Met een beetje fantasie...

guitarkid
5 oktober 2010, 10:31
Mijn eerste gitaar, nog steeds in bezit:

http://img.photobucket.com/albums/v205/McVenco/100_1178.jpg

:)

Dit was toch die Pete Townshend Nylon Relic-signature.....?

Gr. C.

McVenco
5 oktober 2010, 10:41
Mwoa, die is nog best wel op te knappen, toch?
Met een beetje fantasie...

Da's mijn plan ook. Alleen geen idee wat ik van ga maken. Misschien een soort Seasick Steve-achtig-iets :)

Pé.
5 oktober 2010, 10:51
Verkocht. Ik heb destijds spotgoedkoop (70 euro) een Yamaki Les Paul (Standard) kunnen aanschaffen, daar heb ik een jaartje op lopen klooien en ontdekt dat een Les Paul nek niets voor mij is. Verder een prima gitaar hoor, zeer nette kloon.

Vervolgens verkocht voor het 4-voudige. Nog altijd geen spijt van gehad, de huidige gitaren die ik heb vind ik nog altijd veel mooier en prettiger :)

Orbis
5 oktober 2010, 13:01
Mijn Squier Affinity Strat staat nog steeds hier, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen: als het aan mij lag was dit al lang niet meer zo. Het probleem is meer dat ik de gitaar niet verkocht krijg, dan dat ik hem niet wil verkopen. Nu mag hij heerlijk achter een stoel rusten in een gigbag, dat is ook fijn :p .

titzenpitzer
5 oktober 2010, 13:05
Mijn eerste akoustische heb ik eens verkocht aan een vriend, maar een jaartje nadien weer teruggekocht. Ze ligt nu ergens op zolder.
Mijn eerste elektrische heb ik ritueel verbrand in een grooote weide onder een enorme, eenzame en door vol maanlicht beschenen eik.

Dealer
5 oktober 2010, 16:48
M'n eerste gitaar is mn aria...

verschrikkelijk ding

Heb de headstock in de brand gezet en daarna aan m'n muur gehangen bij de rest om te doen alsof ik een mooie verzameling heb:soinnocent:

SaferSephy
5 oktober 2010, 16:51
mijn eerste acoustische heb ik nog, een gaar krom ding van zo'n 50 jaar oud (waardeloos overigens). Heb er toen nieuwe snaren op gezet, een half jaar later opeens een enorme knal en was ie letterlijk bezweken onder de druk. :P Hij staat nog steeds zo in de huiskamer :D

mijn eerste electrische had ik minder binding mee. Dat was een G&L ASAT Classic Tribute, (zeg maar een Telecaster met de kwaliteit van een Mexicaan ofzo). Best een ok gitaar maar was en ben geen Tele fan dus die heb ik verkocht. Heb em ook niet lang in mijn bezit gehad

mijn huidige electrische gitaar, een Fender Jimmie Vaughan Signature Stratocaster, zie ik dan ook meer als mijn echte eerste gitaar. Deze heb ik nu zo'n 3 jaar en ben er erg aan gehecht. Deze zal ik dan ook nooit meer weg doen.

barno
5 oktober 2010, 16:52
Mijn eerste elektriek was een oude gitaar van George Kooymans, dat was toch wel een beetje bijzonder. Ik heb hem wit geverfd, met muurverf. Alles. Pickups, toets.. ik wist alleen dat de snaren eraf konden. De neck was in no time vies, daar bleef alles aan plakken.
Een paar maanden later bleek de buurjongen ook een oude gitaar van George te hebben. George verkocht een hoop oude Teisco's en Hondo's, zo bleek.

Mijn aller aller eerste gitaar was een eko, ik was 11, zag de gitaar in de advertenties staan, stapte op de bus en kwam ergens in Kampen in een huis vol hippies aan. Het was zondagochtend, er zat een man of 8 in de woonkamer, meisjes in onderbroeken. Een van de knapen haalde de gitaar te voorschijn, ik keek er niet eens naar, ik zag alleen die meisjes in de bank hangen. Op de terugweg zag ik dat het een spaanse gitaar was, in de jaren ook een stuk of 5 keer beschilderd met olieverf of waterverf, wat voor handen was. Die gitaar heeft inmiddels al 3 neefjes met gitaarambities overleefd. De laatste keer dat ik hem zag was hij met metallic goud uit een verfbus onder handen genomen.

meisjes in onderbroeken :seriousf:

j3r03n
5 oktober 2010, 17:07
Ik ben blij dat ik mijn eerste verkocht heb, een draak van een Stagg.:sssh:

Jasper.
5 oktober 2010, 17:30
Drie verschillende eigenlijk. Er zaten 4 witch hat (??? Heren?) - knopjes op. Van één daarvan is het metalen plaatje los gekomen en verdwenen en de andere twee heb ik voorzien van gekleurde stratknopjes. Die laatste had ik gekocht voor een rommelstratje. Achteraf vond ik het geen porem. En aangezien de SG wat knopjes was kwijt geraakt, heb ik ze daar maar op geduwd. Het ziet er natuurlijk niet uit, maar goed..... :D

Het ziet er misschien niet uit, maar heeft wel mojo. Erg vet!

Ik heb mijn eerste nog, mijn ibanez. Ik wilde antwoorden dat ik hem voor iets anders wel weg zou doen als het moet. Maar nu ik de antwoorden lees van forummembers die er spijt van hebben dat ze hem weg hebben gedaan weet ik het niet meer. Misschien dat ik hem wel hou, ook al heb ik betere gitaren, en dat ik er een knutsel/uitprobeer gitaar van maak ofzo.

nak
5 oktober 2010, 17:39
Mijn eerste gitaar was een akoustische. Die heb ik totaal vernaggelt.
Zelf elementen gemaakt en erin gezet, fretten eraf geknipt. Automatisch tuners gemaakt met servo motoren(totaal fiasco)
Is later bij het grof vuil terechtgekomen.
Mijn eerste elektrische gitaar was een Granada.
Een zwarte les paul model van 20 kg en constant vals, voor een habbekrats weggegaan.

wietse
5 oktober 2010, 18:55
ja, mijn eerste gitaar was een the animal strat heb er iemand anders blij mee gemaakt en er meer voor gekregen in de eurotijd dan ik er toen in de guldentijd nieuw voor betaald had.

Luca P
5 oktober 2010, 20:45
Mijn eerste gitaar heb ik nog!
Van mijn vader gekregen, een kopie Hummingbird van Kingston.
Gemaakt van zoet-/kreupelhout schat ik zo.
Niet echt meer bespeelbaar.
Mijn eerste elektrische gitaar heb ik verkocht. Een HondoII Melody Maker. Dat was ongeveer in 1979.
Stom, want ik kreeg veel spijt. Later eenzelfde op marktplaats terug gekocht.
Ook verkocht en nu spijt:
- Ibanez AM50
- Maya ES175

....hou hem maar een tijdje vast dus. (jaartje of 20) Dan ben je vast blij dat je je eerste gitaar nog hebt.

Luca P
5 oktober 2010, 20:50
http://www.aberkrom.nl/15years.jpg

Ik was blij als blik toen... :)

:seriousf:
Blij als blik haha, die is goed!
Stond dat ding vroeger niet in de Neckerman/Wehkamp ofzo?

forceps
5 oktober 2010, 20:53
Niet verkocht, want het is nog steeds mijn enige acoustische gitaar... en ik zou er geen cent meer voor krijgen, vrees ik...

heinz3110
5 oktober 2010, 21:07
:seriousf:
Blij als blik haha, die is goed!
Stond dat ding vroeger niet in de Neckerman/Wehkamp ofzo?

Het zou best kunnen. Ik had het setje 2e hands gekocht van mijn neef destijds, dus ik weet dat eigenlijk niet.:???:

Bijl
6 oktober 2010, 18:31
Mijn eerste gitaar was en is een Ibanez Universe UV7BK uit 1993. Niet kapot te krijgen en een nog steeds een geweldige gitaar.

RoelSmoel
6 oktober 2010, 18:45
Eigenlijk geen spijt van de spullen die ik weggedaan heb..
Alleen een heul klein beetje bij de Blackstar HT5 top, zou nu nog goed erbij passen, HT20 en HT5.
Van mijn LTD M10 heb ik ook geen spijt, kan me er niet eens meer zoveel van herinneren.

Koeloe
6 oktober 2010, 19:02
Ik heb mijn Richwood Strat ook nog. Gezien de kwaliteit ervan gaat ie ook zeker niet weg. Prima gitaar, ontstemt bijna niet, lekkere hals. Alleen pickups zijn niet naar wens.

Als ik er later helemaal niet meer op speel, dan plak ik hem wel aan het plafond:cheerup:

joskedentweede
6 oktober 2010, 19:11
Ik heb mijn eerste gitaar nog steeds, een chinese Squier Strat, beetje een bagger gitaar.
Binnenkort gaat die aan de muur, krijgt ie toch nog een eerbetoon.

Nobler
7 oktober 2010, 13:19
Mijn eerste gitaar in 1979: Epiphone Scroll SC-450. Kwalitatief goede gitaar, speel er alleen eigenlijk niet meer op omdat hij me te zwaar is en de frets me te hoog zijn. Omdat hij een aparte vorm heeft (beetje klassiek instrument- achtig vanwege houten krul bij de bovenste cutaway en beetje erg langgerekte vorm) nogal eens aangeduid als nichtengitaar. Vanwege mijn verwachting wat ik er voor zou kunnen krijgen nog nooit te koop aangeboden, maar als iemand zich realiseert hoe goed de kwaliteit is, het uiterlijk wél mooi vindt én een goede prijs biedt hou ik hem niet vast.

Nellyrocks
7 oktober 2010, 13:47
Ik gebruik mijn eerste gitaar nog. Een 'Fenix' stratje die nu als backup dient en waar ik toevallig afgelopen zaterdag noodgedwongen nog een halve set op heb moeten spelen. Maar goed, daarvoor heb ik hem ook mee natuurlijk.

Rutger
7 oktober 2010, 13:52
M'n eerste gitaar heb ik ingeruild om mijn 2e gitaar te kopen :)
Die heb ik nog steeds, na 15 jaar optimaal gebruikt en compleet afgespeeld. Geen plek zonder kras of buts en de frets zijn nauwelijks hoger dan de toets. k Wil hem nog ns laten herfretten want het geluid blijft super.

bat
7 oktober 2010, 13:55
Eerlijk gezegd snap ik mensen ook niet die hun eerste gitaar verkopen tenzij je het geld echt nodig hebt. Vaak krijg je je gitaar nooit meer terug als je hem ooit in een bui verkoopt. Je kent het wel, iedere gitaar is uniek en bla bla, maar het is wel zo.
Tsja, dan snap je me maar niet, maar ik heb nooit spijt gehad van de verkoop van mijn eerste gitaar. ;)

En dat ondanks dat er best wel wat herinneringen aan kleefden. Geld voor de gitaar met moeite bij elkaar gespaard van geld dat ik verdiende met een bijbaantje. Nouja, bijna dan, nog 1 week en ik was klaar. En toen raakte ik dat baantje kwijt... Gelukkig kon ik een week later alsnog de benodigde pecunia ophoesten, waarna ik de gitaar helemaal met de trein uit het verre Groningen op kon gaan halen. Voor een koffer of hoes had ik niet eens geld, dus het ding heb ik gewoon in de doos van de Oude Ebbingestraat naar het station gedragen en dat is een heel end lopen met zo'n dan ineens onhandelbare doos in je handen.

Maar ik kon niet aan de tremelo wennen (zat een FR kopie op en een goeie ook nog) en toen de hald ineens zich ook nog eens zette vond ik het wel genoeg. Gelukkig kon ik het ding weer inruilen bij de winkel waar ik 'm vandaan had op mijn tweede gitaar die aan de eisen kon voldoen die ik had geformuleerd op basis van een jaar spelen op die eerste. Ik kreeg er zelfs precies hetzelfde voor terug als ik er voor betaald had, superdeal dus!

Die tweede gitaar, daar heb ik pas spijt van dat ik hem heb verkocht. Die had ik nooit weg moeten doen. Maarja, woonde inmiddels op mezelf in een appartjementje en zat niet meer in een bandje. Op 1 gitaar na stond alles bij mijn ouders die aangaven dat ze er wel een keertej af wilden. Toen maar besloten om de spullen in 1 koop van de hand te doen. het was eigenlijk nog de bedoeling om de Strat die ik wel thuis had om te wisselen voor de tele (mijn tweede gitaar dus), maar dat ging op de een of ander emanier mis, dus toen de koper langs kwam bij mijn ouders ging hij weer weg met die tele.

Ik mis dat ding nog heel regelmatig, ook al omdat ie eigenlijk gewoon beter was dan de strat, ondanks dat het "maar" een Squier was (maar wel een Japanse Silver Series).

Mocht iemand een Squier Silver Series Tele (circa '93) tegenkomen, sunburst, maple neck/toets en met een hap uit de lak aan de achterkant van de hoorn: let me know!

Riky
7 oktober 2010, 13:59
neen ik heb hem nog. Nylonsnarige Valencia.
Doe hem ook nooit meer weg. Krijg er toch geen drol voor en telkens als ik hem uit de hoes haal zie ik mezelf al weer als kleine jonge op de fiets stappen naar gitaar les.
Spullen hebben over het algemeen niet echt waarde voor mij, maar dit gitaartje toch wel;)

marter544
7 oktober 2010, 14:14
Heb em nog, hij is alleen niet meer bespeelbaar danwel verkoopbaar..

Blend
7 oktober 2010, 15:14
Eerste eigen gitaar heb ik nog steeds: een Seagull.

De gitaar waar ik m'n eerste akkoorden heb geleerd hangt hier ook nog ergens. Een 3/4e modelletje spaans gitaartje, grappig dingetje. Net geen karton zeg maar.

Rinze
7 oktober 2010, 15:19
Ik heb mijn eerste (nylonsnarige) gitaar weg gedaan voor drie Verboden Vruchten. Nooit spijt van gehad.

Ik had er alleen vier Verboden Vruchten voor moeten vragen :makeup:

Tankman
7 oktober 2010, 15:26
Mijn eerste gitaar was een nylonsnarige akoestische gitaar. Die heb ik nog en daar speel ik nog vaak heel graag op. Het is namelijk geen beginners gitaar maar gewoon een goede Spaanse Gitaar, door mijn toenmalige docent uitgezocht.

Mijn eerste electrische gitaar heb ik ook nog. Dat was een Peavey Raptor special uit een starterpaket. Hij staat echter momenteel op Curacao bij mijn ouders op zolder stof op te vangen en te oxideren. Ooit zal ik hem hierheen halen en opknappen. Ik heb tijdens mijn vakantie anderhalve maand geleden er een keer op gespeeld, en het is nogsteeds een heerlijk gitaartje.

Ik ben dan ook van mening dat je je eerste gitaar nooit weg moet doen. Daar krijg je altijd wel spijt van. Het zijn toch herinneringen he.

stikel
7 oktober 2010, 17:24
Gelukkig ben ik 'm kwijt. Hij staat nog steeds waar ik 'm ingeruild heb. Ik krijg bijna medelijden met deze winkelier.

Tankman
7 oktober 2010, 17:36
Welke gitaar in welke winkel is dat dan? Ben wel benieuwd.

Paragon
7 oktober 2010, 17:46
mijn eerste gitaar heb ik nog :P mijn trotse ibanez (grx dacht ik). zonde om hem te verkopen, sinds hij even veel waard is als het zelfde volume aan brandhout. En af en toe oppakken is ook zo slecht nog niet :P

stikel
8 oktober 2010, 14:34
Welke gitaar in welke winkel is dat dan? Ben wel benieuwd.

Ik heb eens gekeken, maar volgens mij hebben ze 'm recent verkocht. Hij staat nier meer bij de occasions. Voor twee weken stond hij nog op MP (waar ik ze nog nooit eerder heb zien adverteren). De winkel hier noemen heeft derhalve geen zin meer.

Wabbie
8 oktober 2010, 14:57
Ik heb mijn eerste rode merkloze stratocaster vrolijk ingeruild voor een mooie zwarte Fender stratocaster waar ik nu ( 20 jaar later) nog steeds iedere dag op speel.

cazmodean
8 oktober 2010, 15:43
Mijn Hondo crappy strat ingeruild voor een Washburn N2 bij Kees Dee voor al mijn spaarcenten. Onwetend als ik toen was heb ik er een Ibanez TS bij ingeruild... (volgens mij een originele ts-808 ). Van de Hondo inruil geen spijt, van de TS wel...

Highway49
8 oktober 2010, 16:10
Ik begon te spelen op de spaanse gitaar van m'n ma, die is er nog gewoon. Mijn eigen eerste gitaar daarentegen, een Fender Squier, heb ik helaas niet meer. Eigenlijk zonde om je eerste gitaar weg te doen, zeker omdat ie (er vanuit gaande dat de eerste bij de meesten gitaar vrij goedkoop is) weinig 2e hands meer oplevert. Je kunt 'm dus net zo goed houden...

blademan
8 oktober 2010, 20:17
ik heb zowel mn eerste als mn 2e gitaar weg gedaan, waren beiden Yamaha's. Het type van de eerste weet ik echt niet meer, een strat-achtige body, met humbuckers die te splitsen waren via tapcoil, en wat minischakelaars bij de toon/volume knoppen. De tweede was een SG1000s uit 1984, die heb ik onlangs verkocht, ik speelde er nooit meer op, wel dik 25 jaar gehad, maar geen spijt van dat ie weg is.

RUIS
8 oktober 2010, 21:37
Mijn eerste was een Fenix Precision bas kopie. Ik heb 'm nog. Er zit nu een ander element in en het is m'n enige bas met flatwounds. Af en toe gebruik ik hem voor opnames of om wat op te pielen. Prima ding, maar zou niks opleveren bij verkoop.

Bmweber
8 oktober 2010, 21:39
niet mijn allereerste, die is verkocht, was een driekwart gitaar dus had ik echt niks meer aan en toen was ik nog klein lief en schattig :P mijn eerste grote akoestisch heb ik nog steeds, wel in embarmelijke staat maargoed en ik ben momenteel mijn eerste electrische gitaar aan het upgraden :)

djnenm
9 oktober 2010, 01:37
Mijn eerste gitaartje heb ik nog wel! een the animal les paul kopie.
, hij is kapot maar te mooi om weg te doen.
( zo stom! hup op de brommer naar gitaarles hing me tas scheef en knalde tegen een lantaarnpaal, hals uit de body getrokken :()

Maargoed me 2e gitaar staat er nog maar die gaat binnenkort weg voor een betere :) maar die 1e blijft er staan,
A hij is niks meer waard en B hij heeft wel iets van waarde voor mij.

Jeroen_TRC
9 oktober 2010, 08:37
M'n eerste elektrische (ibanez gsa 60) heb ik een jaar of 4 geleden geruild voor een hele mooie elektro-akoestische die ik een jaar daarna weer verkocht heb omdat ik het geld echt nodig had... :soinnocent:
Enige elektrische op dit moment is een gekregen stagg (die overigens te koop staat ;)), wil er binnenkort een leuke telecaster voor in de plaats gaan kopen.

M'n eerste echte akoestische was een 3/4 gitaartje die ik leende van een kennis, mijn eerste eigen akoestische gitaar (onbekend merk, begin jaren '90) heb ik nog steeds en is volledig verminkt, incl. dikke laag rode (:seriousf:) verf, gekrabbel, stukjes plakband die vergeten zijn etc. maar nog wel prachtig klinkt!

http://94.100.114.7/943350001-943400000/943387601-943387700/943387634_6_8fve_1.jpeg

macwilliams
9 oktober 2010, 09:35
Sfeervolle foto Jeroen.:noob:

Luca P
9 oktober 2010, 14:45
Zekers...
En wat/met wie/waar speel je daar??

SEAL
9 oktober 2010, 17:20
mijn eerste: squier stratocaster uit 2004

na een lange zoektocht langs vier andere gitaren ben ik toch weer uitgekomen bij mijn eerste gitaar als main axe.

http://94.100.124.18/1125150001-1125200000/1125167601-1125167700/1125167645_5_dOb0_2.jpeg

misschien heeft het te maken met sentimenteel gedoe, maar ik vind deze gewoon het beste :D
dat neemt niet weg dat er een hoop aan elektronica veranderd is

Pepe
9 oktober 2010, 18:19
na een lange zoektocht langs vier andere gitaren ben ik toch weer uitgekomen bij mijn eerste gitaar als main axe.

Vier gitaren.. just scratching the surface..

guitarkid
9 oktober 2010, 18:31
Vier gitaren.. just scratching the surface..

Maar wel een gitarist die tevreden is met zijn gitaar. Vind die maar eens op dit forum... ;)
En hoeveel van ons hebben de gitaar verkocht waarvan we nu denken:"Die had ik dus misschien niet weg moeten doen!" Wie werpt de eerste steen...? :seriousf:

Gr. C.

SEAL
9 oktober 2010, 18:37
Maar wel een gitarist die tevreden is met zijn gitaar. Vind die maar eens op dit forum... ;)

tevreden met mijn gitaar? ik niet hoor, het is het beste wat ik met deze financiële middelen als arme student kan krijgen :)

zodra ik 500 euro heb, komt er wat nieuws voor in de plaats

Pepe
9 oktober 2010, 18:44
Maar wel een gitarist die tevreden is met zijn gitaar. Vind die maar eens op dit forum... ;)
Gr. C.

Nou, wel meer dan met 1..

j-op
9 oktober 2010, 18:48
Maar wel een gitarist die tevreden is met zijn gitaar. Vind die maar eens op dit forum... ;)

Gr. C.

Gevonden! Als ik toch ergens blij van word is het wel m'n Jazzmaster. :mmmm:

Ik vergeet soms dat ik mijn eerste gitaar ook nog heb staan. Een Ibanez EX, verschrikkelijk ding. Ik kan me voorstellen dat hij nog best te pruimen is als je veel shredmuziek maakt, maar voor wat ik doe is het hélemaal niks. Alleen die radius al, plat, plat en nog eens plat. Blergh. Maar dat is mijn mening, natuurlijk, er zijn vast mensen die het wel wat vinden. En ik was er ook blij mee, totdat een wereld voor me openging na het aanschaffen van m'n Squier Telecastertje. Soms denk ik dat dát mijn echte eerste gitaar was (en die heb ik ook nog).

guitarkid
9 oktober 2010, 19:06
tevreden met mijn gitaar? ik niet hoor, het is het beste wat ik met deze financiële middelen als arme student kan krijgen :)

zodra ik 500 euro heb, komt er wat nieuws voor in de plaats

Oepsssss.... :)


@j-op: gelukkig mens ben je! :crazyhappy:
@pepe: ik ben eigenlijk ook best wel tevreden met mijn collectie hoor! :cheerup:

Gr. C.

Jeroen_TRC
9 oktober 2010, 22:55
Sfeervolle foto Jeroen.:noob:


Zekers...
En wat/met wie/waar speel je daar??

Thanks :) ik speel daar euhm, een Damien Rice liedje meen ik, met een vriendin van me! O kon ik zelf maar zo zingen als Damien. :(