PDA

View Full Version : Even voorstellen!



musicgirl97
3 oktober 2010, 19:47
Heei!

Ik ben 13 jaar... ik speel nog niet zo lang gitaar. Ik speel nou wel al 7 jaar piano maar dat is dus echt heel wat anders dan gitaar;p
Ik speel metal, rock, jazz, pop, klassiek-pop etc!
Op dit moment speel ik vooral nummers van Bullet For My Valentine!
En verder wat bekende pop nummers.
Ik heb geen les... ik leer het mezelf gewoon een beetje aan.

Groetjees!

rpl
3 oktober 2010, 20:31
Welkom hier

Duhsjaak
4 oktober 2010, 06:32
Hi Musicgirl
Ik vin je naam wel leuk. Die van mij komt van oude bluesnegers, die altijd barsten van zelfmedelijden. Die vonden dat ze altijd maar de lul waren. En mijn dochter vond dat niet nietjes genoeg. Vandaar: Ik ben dus Duhsjaak.
Een piano zitten veel meer snaren op dan op een gitaar. Is dat dan echt anders. Allebei voor muziek. Alleen een piano hang je niet makkelijk om je nek. Da's waar. Dus ik zou zeggen: Veel plezier. Zowel met de muziek als op het forum.
Vriendelijke groet Gus

musicgirl97
4 oktober 2010, 17:47
Hi Musicgirl
Ik vin je naam wel leuk. Die van mij komt van oude bluesnegers, die altijd barsten van zelfmedelijden. Die vonden dat ze altijd maar de lul waren. En mijn dochter vond dat niet nietjes genoeg. Vandaar: Ik ben dus Duhsjaak.
Een piano zitten veel meer snaren op dan op een gitaar. Is dat dan echt anders. Allebei voor muziek. Alleen een piano hang je niet makkelijk om je nek. Da's waar. Dus ik zou zeggen: Veel plezier. Zowel met de muziek als op het forum.
Vriendelijke groet Gus

bedankt!
Okee dan! Wel grappig dan wat er achter die naam zit!
Jaa inderdaad een piano heeft veel snaren alleen van een piano krijg je niet ontzettend veel blaren! :P
Dankjewel!

macwilliams
13 oktober 2010, 20:24
Welkom hiero :)