PDA

View Full Version : Zanger en Gitarist zoeken ritmesectie voor 80's hardrockband met ballen



Nick Mars
1 oktober 2010, 17:55
Ondanks dat het een gitaarforum is toch maar even plaatsen:

Wij (Zanger en Gitarist) zoeken een bassist en strakke drummer voor een 80's Hard/Sleaze-rock band.
Belangrijkste is dat je (net als ons) een voorliefde heb voor het genre, dus bands als: W.A.S.P, Skid Row, Motley Crue, Shotgun Messiah, Saigon Kick, L.A Guns, Sleeze Beez, Alice Cooper, Crashdiet, Dangerous Toys, Steelheart etc...

Wij willen er 200% voor gaan, dus: sterke nummers schrijven, wekelijks repeteren, veel optreden, en na een niet al te lange periode een goede demo afleveren. We zoeken dus mensen die dezelfde ambities hebben. Ook is het zeker belangrijk dat je een beetje uitstraling en attitude hebt! Leeftijd maakt niet heel veel uit, maar ergens tussen de 18-30 is toch wel gewenst. En een beetje ervaring is ook zeker een vereiste.

Wij hebben er in ieder geval (veel) zin in. En hopen dit zo snel mogelijk van de grond te krijgen!

Bij interesse graag mailen naar: naamloosiets@hotmail.com

vac
5 oktober 2010, 09:58
Omgeving... ?

Nick Mars
5 oktober 2010, 11:52
Zanger komt uit Zevenbergen (dus tussen Dordt en Roosendaal). Ik uit Rotterdam...

vac
6 oktober 2010, 09:21
Ik ben een bassist uit Den Haag. Heb geen eigen vervoer dus veel verder dan Rotterdam zit er voor mij niet in.

Nick Mars
22 oktober 2010, 00:26
Bumperdebump

Nick Mars
4 november 2010, 23:21
293 views, maar maar 1 reactie... ?

Steven Otto
5 november 2010, 12:01
Lijkt me ontzettend gaaf om de ritmesectie te doen!

Ik kom uit 't Westland en heb geen eigen vervoer, dus net als Vac kan ik ook niet veel verder dan Rotterdam.

edit:
Iets te vluchtig gelezen, maar jullie zijn dus op zoek naar een drummer en dat ben ik niet!
Mocht je nog een gitarist nodig hebben voor ritme partijen houd ik me aanbevolen

Nick Mars
12 november 2010, 13:52
En ook geen zin om te bassen eventueel? :)

vac
13 november 2010, 09:16
Waar gaat er gerepeteerd worden?

Nick Mars
13 november 2010, 16:21
Die conclusie kan pas getrokken als er een drummer/bassist zijn natuurlijk... dus dat weet ik nog niet.

Nick Mars
5 december 2010, 21:42
En weer bump