PDA

View Full Version : Thoman



pi
1 oktober 2010, 11:58
Iemand ervaringen met de cyberstore van Thoman? Ik zou me daar een case voor mijn epiphone bestellen.

Groeten pie

HaroldA
1 oktober 2010, 12:00
http://www.google.nl/search?q=site:gitaarnet.nl/forum+Thomann

lefthandstrat
1 oktober 2010, 12:01
Hallo, ja.......ik heb er goede ervaringen mee. Een paar keer iets besteld en keurig op tijd afgeleverd. Succes!

smullie
1 oktober 2010, 12:03
ja, goede winkel. Correct, snel, niet te duur als je je spullen goed uitkiest... :ok:

Er zullen niet veel slechte commentaren over komen... Zeker niet ivm koffers en zo ...

Hier dwalen veel tevreden klanten rond op dit forum, waaronder ikzelf... :supercool:

Kingfisher
1 oktober 2010, 12:04
tevreden klant +1

jim__
1 oktober 2010, 16:54
Nog een tevreden klant:
+1

pi
2 oktober 2010, 12:38
Je kan 2 mogelijkheden kiezen om te betalen , direct per overschrijving , of als ze het thuis leveren. Wat kies je het best? en als je voor de tweede mogelijkheid gaat , is dat dan duurder, ze spreken van een cod fee voor dhl of zoiets?
Iemand ervaring mee?

Gr

J-sus Rulez
2 oktober 2010, 13:16
Je kan 2 mogelijkheden kiezen om te betalen , direct per overschrijving , of als ze het thuis leveren. Wat kies je het best? en als je voor de tweede mogelijkheid gaat , is dat dan duurder, ze spreken van een cod fee voor dhl of zoiets?
Iemand ervaring mee?

Gr

Ik heb beiden gedaan,
Overschrijving duurt langer, en aangezien het over iets duur gaat neem ik soms betalen als ze thuis leveren... dan controleer ik ineens of alles er is en alles in orde is etc voor ik betaal...

pi
2 oktober 2010, 13:30
Hoeveel betaal je meer als je thuis betaald ? Ze rekenen toch 8 euro verzendingskosten aan?
Wat komt daar dan nog bij?

J-sus Rulez
2 oktober 2010, 14:04
8euro verzendingskosten, en bij mij was het iets van een 10 euro bijkomende kosten geloof ik, maar dat bedrag zal je wel zien indien je de keuze aanduidt bij de bestelling;...

muziekschuur
2 oktober 2010, 14:53
+1 tevreden.

stikel
2 oktober 2010, 18:17
De naam is Thomann. Je kunt er de laatste tijd ook met Paypal betalen wat m.i. een veilige snelle manier van betalen is. Heb er enkele malen besteld naar volle tevredenheid en met twee dagen in huis. De verzendkosten zijn erg concurrerend met 8 euro, en dan maakt het niet uit of je een kleine bestelling doet met een minimum van euro 25,- Of een 3 complete stacks. Hier kunnen vele gerenommeerde internet verkopers een voorbeeld aan nemen

Basseytje
3 oktober 2010, 00:04
niet alleen thomann maar ook musicstore is wel een degelijke winkel. ik heb bij beide besteld en ben zeer tevreden hoewel musicstore langer over de verzending doet.

snaarplukker
3 oktober 2010, 14:53
Ik heb beiden gedaan,
Overschrijving duurt langer, en aangezien het over iets duur gaat neem ik soms betalen als ze thuis leveren... dan controleer ik ineens of alles er is en alles in orde is etc voor ik betaal...
Volgens mij mag je pas de pakket(ten) openmaken als je betaald hebt. Betaal je niet dan wordt het als geweigerd beschouwd en de pakket(ten) retour gezonden.

Emielio
3 oktober 2010, 15:35
Tja.. ik heb laatst, paar weken terug, voor het eerst iets besteld bij Thomann. Eerst een hoes voor m'n Peavey Delta Blues 115 en een Dunlop slide van glas, maar de hoes was niet meer in voorraad. Aangezien ik toch nog eens een balalaika wilde kopen, heb ik toen gemaild of het goed was dat ik het overgemaakte bedrag niet terug liet storten, en in plaats daarvan wat extra erbij over zou maken om de thomann balalaika en 3 setjes snaren te kopen. Dat was prima, zeiden ze. Geld dus overgemaakt, en ik heb er al 2 weken niets over gehoord. Mailtje gestuurd, en toen kreeg ik een reactie dat degene die mijn bestelling regelt pas op 11 oktober terug is.

Dat is op zich geen probleem, maar ik vind het een beetje flauw dat ze mij daar niks over hebben laten weten. Als ze het na 11 oktober netjes leveren, wil ik ze nog wel een tweede kans geven, maar als er dan weer wat is, bestel ik er dus nooit meer wat en laat ik onmiddellijk het geld terugstorten :P

Maargoed, tegenvallers kunnen zelfs bij de beste zaken voorkomen. Over het algemeen zal Thomann vast wel goed zijn.

snaarplukker
3 oktober 2010, 22:28
niet alleen thomann maar ook musicstore is wel een degelijke winkel. ik heb bij beide besteld en ben zeer tevreden hoewel musicstore langer over de verzending doet.
+1. Bij beiden al redelijk wat besteld. Bij Musicstore geen verzendkosten als je boven de € 100,-- besteed. Over het algemeen alles binnen 2 dagen in huis met UPS.

Basseytje
3 oktober 2010, 23:50
+1. Bij beiden al redelijk wat besteld. Bij Musicstore geen verzendkosten als je boven de € 100,-- besteed. Over het algemeen alles binnen 2 dagen in huis met UPS.

ja dat je boven de 100 euro geen verzendkosten betaald vind ik een zeker pluspuntje bij musicstore. maar binnen 2 dagen is wel heel rap. hoe betaal jij? als ik geld overmaak dan duurt het minstens een week voordat het in huis is.