PDA

View Full Version : the return of the son of...



zoon van Piet
30 september 2010, 16:08
Ik heb hier lange tijd rondgehangen en mijn bijdragen geleverd, maar afgelopen najaar vond ik het allemaal welletjes geweest. Ik had het gevoel dat ik alles wel gezegd had, overal op gereageerd en me overal mee bemoeid. En dan ga je je op den duur ergeren aan stompzinnige topics, oeverloos gezwets en egotripperij: die dingen die een forum eigenlijk juist leuk moeten maken, zeg maar..
Bovendien ben ik afkickend gasverslaafde. heel veel verkocht, afgelopen jaar. en nauwelijks gear teruggekocht. Ik heb het geld eh.. verstandig besteed, aan studie en andere kosten van mn nageslacht, aan huishoudelijke apparatuur en zo..
Na een afwezigheid van driekwart jaar betrap ik mezelf er op dat ik steeds vaker langskom om effe te leechen of te lurken. Ik hield me zoveel mogelijk stil. Maar ja, het is leuker om mee te doen.
Dus kom ik weer regelmatig langs, zeker in het effectenhoekje.

macwilliams
30 september 2010, 16:38
Verherverwelkomd dan maar

zoon van Piet
30 september 2010, 17:33
fijn! waar is de koffie? ;)

ghost-rider2006
30 september 2010, 18:12
Welcome back

Duhsjaak
2 oktober 2010, 07:53
Hi Pietzoon
Zo te zien zijn wij elkaar net misgelopen.
Leuk wel. Ook dat ik juist zo min mogelijk effecten gebruik. Als je niet over mijn gitaren kwijlt, kwijl ik niet over je effecten. Koffie in het woeste westen? Je zegt het maar. Moet er ook iets vettigs bij?
Vriendelijke groet Gus

zoon van Piet
2 oktober 2010, 12:59
Ik gebruik ook zo min mogelijk effecten! Ik heb ruimte over in mijn pedalenbak! Maar de zolder ligt vol vintage landmijnen.. en gitaren! Over die dingen kwijlen doe ik inderdaad niet, kwijlen is voor drummers. ( hoe kun je zien dat het drumpodium waterpas is? dan kwijlt ie uit beide mondhoeken! )
koffie graag zwart, en wat vettigs kan ik goed hebben, ik let niet op de lijn...

Duhsjaak
5 oktober 2010, 19:46
Hi Pietzn
Ben lang genoeg drummer geweest om m te kennen. Kijk bij elektrieke gitaren maar eens naar het topic van Lipstick pups. Daarbij zeg ik ook dat ik een emmertje onder beide mondhoeken zet. Dan mag je dr van uitgaan dat ik het bijzonder mooi vind en dat ik waterpas sta. Die is hier rechtstreeks van afkomstig.
Voor guitaristen is er ook een leuke:
You can tuna guitar, but you can't tuna fish.
Groet Gus

geert1976
6 oktober 2010, 00:44
Welkom terug Peer,

Je kennis werd gemist:ok:

Pepe
6 oktober 2010, 01:08
Ik had je al eerder gespot en ik dacht al, heee, die heb ik een tijdje niet gezien.

Maar ik begrijp volkomen dat het steeds vermoeiender wordt om steeds weer die topics door te spitten met onzin, misplaatste betweters en opnieuw uitgevonden wielen maar met een borrel erbij schiet je er zo door heen. En af en toe is het zowaar leuk en interessant.