PDA

View Full Version : HELP! Kwijtgeraakt LC Comet mk1 Telecaster!



munkie
29 september 2010, 12:29
HELP! Kwijtgeraakt in Harlingen (Frl.) in de nacht van 28 op 29 september een LC Comet mk1 Telecaster. Kleur geel met zwarte slagplaat, in zwarte hoes. Bijzondere kenmerken:

-serienr YAIB 3609
-plekjes in lak body
-GFS Lil Puncher elementen
-Music Store Leeuwarden sticker op achterkant kop
-Achterkant neck geschuurd

Alsmede rood jaren 70 sporttasje met daarin:

-Marshall Guvner mk1 pedaal (de oude ja, Gary Moore enzo)
-Boss TU12H stemapparaat
-2 kabels, blauw en groen
-draagband leer zwart
-zijkniptang oranje
-snaarwindertje oranje


Toch gauw weer 400 euro schade. Wie oh wie. Anonimiteit verzekerd.

http://i591.photobucket.com/albums/ss351/munkieNL/guitars/LC%20Comet%20mk1/100_0455.jpg

http://i591.photobucket.com/albums/ss351/munkieNL/guitars/LC%20Comet%20mk1/100_0460.jpg

http://i591.photobucket.com/albums/ss351/munkieNL/guitars/LC%20Comet%20mk1/100_0462.jpg

http://i591.photobucket.com/albums/ss351/munkieNL/guitars/LC%20Comet%20mk1/100_0471.jpg

http://i591.photobucket.com/albums/ss351/munkieNL/guitars/LC%20Comet%20mk1/100_0473.jpg

http://i591.photobucket.com/albums/ss351/munkieNL/guitars/LC%20Comet%20mk1/MarshallTheGuvnor.jpg

Fisherman
29 september 2010, 12:41
Erg lullig voor je, ik hoop dat je ze alsnog terug zult vinden. :(

Maar....kwijtgeraakt?
Als in.....onbeheerd laten staan, vergeten in te laden of gewoon gejat????

geert1976
29 september 2010, 14:02
Inderdaad lullig, ik hoop dat je hem terugkrijgt.:makeup:

episua
29 september 2010, 14:35
Hoi Munkie, erg jammer voor je!
Ik adviseer je om alle gitaarwinkels in de buurt en ook bv used products in leeuwarden even te mailen of te bellen of zij voor jou in de gaten willen houden of hij bij hun te koop wordt aangeboden. (music store leeuwarden is bij deze al op de hoogte gesteld)
Zijn vaak junks e.d. zijn die deze gitaren en effecten weer kwijt willen.

munkie
29 september 2010, 15:12
Ja kwijtgeraakt, ws. laten staan in het steegje achter mijn huis. Of laten staan bij het station, ik heb een blackout zo rond 00:30 vannacht, veel bier gehad :sssh:

Ik houd uiteraard MP enzo in de gaten maar het kan aangeboden worden in de kroeg ofzo. Het is allemaal wel te vervangen hoewel de Marshall Guvnor al jaren niet meer gemaakt wordt, ik heb ze gezien op MP, doen gauw 80 a 90 euro.

almarvk
29 september 2010, 15:23
Ik verplaats 'm naar Gestolen.

Fisherman
29 september 2010, 15:24
Ja kwijtgeraakt, ws. laten staan in het steegje achter mijn huis. Of laten staan bij het station, ik heb een blackout zo rond 00:30 vannacht, veel bier gehad :sssh:

Ik houd uiteraard MP enzo in de gaten maar het kan aangeboden worden in de kroeg ofzo. Het is allemaal wel te vervangen hoewel de Marshall Guvnor al jaren niet meer gemaakt wordt, ik heb ze gezien op MP, doen gauw 80 a 90 euro.

Nogmaals, het spijt me voor je kerel. :(
Maar wel een leermomentje voor je ;) Voordat je jezelf lamzuipt, eerst even je spullen in de auto gooien (of in elk geval veiligstellen). :ok:

Braindead
29 september 2010, 15:37
Zwaar klote voor je. En dronken of niet. ze moeten met hun gore poten van je gear afblijven! Hopelijk wordt je gitaar en gear snel gevonden en minstens zo belangrijk, de dader en heler flink gestraft!

AART
29 september 2010, 17:55
Arriva al gevraagd of ze er iets gevonden is bij het station, en de gemeente?

Het kan zijn dat het daarnaartoe gebracht is.

munkie
29 september 2010, 19:45
Hij is terecht! :cheerup:

Een jongen hier uit het dorp is er 's nachts over gestruikeld in mijn steegje. Hij had hem mee naar huis genomen. Ik had er geen naamplaatje in ofzo. Aandachtspuntje voor de volgende keer.

Zelfs als hij niet te goeder trouw was geweest, was hij ws. al snel tot de conclusie gekomen dat de gitaar onverkoopbaar was. Hij reageerde op mijn MP ad. Ik had hem ook op 2dehands.nl, speurders.nl, gitaarmarkt.nl, gitaar forum. Ik heb alle muziekwinkels hier in Frl gemaild alsmede used Products in LW.

"The Power of the Web!" :blast:

Rinze
29 september 2010, 19:55
Mooi werk Freek. Goeie aktie van die jongen.

Ken zelf drie mensen die op deze manier een gitaar kwijt zijn geraakt, mij is het gelukkig nog nooit overkomen.

munkie
29 september 2010, 20:03
Er zijn nog eerlijke mensen. Met de coverband waar ik a.s. zaterdag weer mee speel hebben we een tijdje geleden bij mij aan de straat in de nacht van zaterdag op zondag een Ibanez bas laten staan. Is de hele uitgaande jeugd langs geweest maar de volgende dag stond ie er nog !!

Rinze
29 september 2010, 20:18
Ik zou dr toch geen gewoonte van maken ;)

macwilliams
29 september 2010, 20:39
Ik zou dr toch geen gewoonte van maken ;)

:seriousf::cheerup::seriousf::seriousf:

wietse
29 september 2010, 21:57
Een jongen hier uit het dorp

verrek, is harlingen dan geen stad meer?
dan wordt het dus voortaan een 10 stedentocht :D.
mooi dat je hem terug hebt, en waarom zou hij onverkoopbaar zijn?
onze vriend martien had hem zo in onderdelen gekocht en overgespoten, verkoopbaar is hij altijd.

Noid
29 september 2010, 22:03
....
onze vriend martien had hem zo in onderdelen gekocht en overgespoten, verkoopbaar is hij altijd.
Aha, dat bedoelt hij met "ik zoek het hele land af naar de beste body's en halsen" :)

@ Munkie: zuiplap :seriousf: Vette mazzel dat je 'm weer terug hebt! Gefeliciteerd.

geert1976
30 september 2010, 00:33
verrek, is harlingen dan geen stad meer?
dan wordt het dus voortaan een 10 stedentocht :D.
mooi dat je hem terug hebt, en waarom zou hij onverkoopbaar zijn?
onze vriend martien had hem zo in onderdelen gekocht en overgespoten, verkoopbaar is hij altijd.


Aha, dat bedoelt hij met "ik zoek het hele land af naar de beste body's en halsen" :)

@ Munkie: zuiplap :seriousf: Vette mazzel dat je 'm weer terug hebt! Gefeliciteerd.

:seriousf::seriousf::seriousf:

Mooi dat die weer terecht is, je hebt in mijn ogen wel verschrikkelijk veel geluk gehad:ok:

guitarkid
30 september 2010, 08:22
Ja kwijtgeraakt, ws. laten staan in het steegje achter mijn huis. Of laten staan bij het station, ik heb een blackout zo rond 00:30 vannacht, veel bier gehad :sssh:


Drank maakt meer kapot dan je lief is..... ;)
Leer hiervan, mensen!
Maar te gek dat het spul terug is! Ik had er eerlijk gezegd een hard hoofd in.

Gr. C.

munkie
30 september 2010, 13:16
Het was een "repetitie" van een redelijk bekende/beruchte rock coverband in NW Friesland. We hebben de instrumenten opgesteld en zijn vervolgens gaan zuipen ;) het was hun laatste rep, ze houden ermee op na 15 jaar. Later kwamen de dames er nog bij, hapje, drankje dus de avond vloog om.

Drank en beginnende Alzheimer, het is een aflopende zaak :hippie:

Madcow
30 september 2010, 19:58
Krat bier naar keuze aan de held!

mikeyaxeman
1 oktober 2010, 00:00
Munkie jij mazzelplasser! om effe in Vulvasoniciaanse termen te spreken.
Jij en je bandje zijn echt een stelletje mazzelpikken bij elkaar, tot 2x toe een axe op straat rond laten slingeren en niet kwijtraken. :eek:
Jullie hebben een engeltje op je schouder zitten maar ik zou het niet meer nog een keertje wagen.
Maar een geluk dat je hem weer terug hebt :ok: