PDA

View Full Version : Muzikanten gezocht voor gezellig avondje muziek maken. (Utrecht)



musicmannn
29 september 2010, 10:24
Hallo mede-muzikanten.


Ik ben opzoek naar muzikanten die het leuk vinden om - 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken - een gezellig avondje muziek te maken in huiselijke sfeer :jam:. En dan met nadruk op 'gezellig'' :harmony:.

Ik ben een jongen van 27 jaar jong en speel zelf gitaar en schrijf liedjes. Het afgelopen jaar helaas weinig met muziek bezig geweest, maar wil het nu weer op pakken. Vandaar dit oproepje!

Iedereen is welkom, zing je graag? :) of speel je gitaar? of ben je een toetsenist? of iets anders, iedereen is welkom! Het maakt niet uit of je nu veel of weinig ervaring hebt. Ik woon in de binnenstad van Utrecht, dus het zou leuk zijn als je/jullie ook uit Utrecht komen :).

Ben je geïnteresseerd en/of heb je vragen? Stuur me dan een berichtje.


Groeten,
Musicmannn :jam:

levi
29 september 2010, 10:49
aww klinkt hartstike leuk. Maar het is zoals altijd weer eens te vergweg voor mij. Maar ik wou toch even een berichtje sturen.:crazyhappy:

AriaProII
30 september 2010, 08:55
Wat voor 'gezellige' muziek zal er worden gemaakt?

beruk
30 september 2010, 09:39
Ben ik ook nieuwsgierig naar, voor één keer zou ik best bereid zijn de gezelligerd uit te hangen. Welkom op het forum overigens!

joenhermans
6 oktober 2010, 12:01
Sluit me graag aan in de rij met een gitaar. In welke muziekhoek wilde je gaan spelen?

Bassey36
8 januari 2011, 03:12
Hey Musicmann,

Je oproep is al een paar maanden oud en wellicht heb je inmiddels al genoeg geschikte mensen gevonden om muziek mee te maken, maar als dat niet het geval is bied ik mezelf hierbij aan.

Ik woon op de Majellapark in Utreg (drie minuten fietsen van dB's) en speel bas. Ik ben op zoek naar een bandje om vrijblijvend maar wel regelmatig gezellig muziek mee te maken. Covers en/of eigen nummers in de pop/rock/blues/funksfeer. Ik ben geen componist, maar heb in een eerder bandje wel meegeschreven aan en baslijnen gemaakt voor eigen nummers.

Stuur me een berichtje als je nog op zoek bent naar een bassist. Ik stel voor dat ik een keer kom meespelen met je band om te kijken of het klikt.

Cheers,

Bas

sadja
14 januari 2011, 01:37
Musicman! Ik ben ook geinteresseerd!!! Ik ben Sadja, 20 jaar, studente, maar hou heel veel van zingen! Woon in omgeving utrecht. Als je nog mensen nodig hebt, stuur me even een mailtje sad_skat@hotmail.com!

alvast bedankt!

greetz, Sadja

Norgoth
17 januari 2011, 16:59
Inderdaad, wat voor muziek wordt er gemaakt? Ik heb wel belangstelling. Speel nog niet zo heel lang gitaar, maar ben erg gemotiveerd. Het lijkt me leuk om samen te spelen.

Edit: ben 20 jaar oud, ook student (net als sadja).

Hiro
18 januari 2011, 11:19
Lijkt me leuk ik repeteer iedere dinsdag met mn band in utrecht dus stuur me s een berichtje dan kunnen we kijken of t uitkomt :)

barryvantillo@gmail.com

D-string
18 januari 2011, 12:33
Genoeg reacties. Als we een ruimte hebben om te spelen kom ik ook graag.

Heeft al iemand een reactie van Musicmann?

Musicmann: je hebt een PM met mijn mailadres.

Norgoth
21 januari 2011, 12:29
Ik heb in ieder geval nog geen reactie van Musicmann. Anders kunnen de overige mensen in die op deze thread gereageerd hebben een poging doen een keer samen af te spreken?

Henk9
26 januari 2011, 18:40
jonges, klinkt gezellig. Ik woon in nijmegen maar vind utrecht een leuke stad. Als iemand zin heeft om wat te spelen - laat maar weten want hier in nijmegen schiet t niet op.

groete, johnny

beruk
26 januari 2011, 21:26
Voor mij zijn de dinsdag en woensdag avonden geschikt. Eind februari?

Norgoth
27 januari 2011, 09:50
Voor mij zijn de dinsdag en woensdag avonden geschikt. Eind februari?

Lijkt me prima, al is het voor mij wel een beetje afhankelijk van de specifieke avond (heb nogal een wisselende agenda). Waar gaan we spelen, ivm geluidsoverlast enzo?

beruk
27 januari 2011, 10:36
Ik kan even kijken of ik het gebouw van mijn scouting clubje gan scoren. Zal dan op een woensdagavond worden, daar is dinsdag vast verhuur. Is alleen stroom. Ligt afgelegen (bij fort lunetten 4) dus kom maar op met jullie JCM 8006505 hatseflatsen:rockon:

Norgoth
27 januari 2011, 11:17
Klinkt als een goed idee, maar ik heb alleen geen auto (en ben dus niet erg mobiel met versterker en dergelijke). Misschien dat we voor een keer zo'n oefenruimte in dB's kunnen huren? Daar staan al versterkers, drumkit, etc. Als iedereen wat inlegt is dat opzich niet zo duur.
Het is voor iedereen ook "neutraal terrein", misschien prettiger voor een eerste keer?

D-string
28 januari 2011, 16:02
Eigenlijk moet er even een nieuwe vrijwilliger opstaan die alle mailadressen kan ontvangen. Daarnaast is het handig om te weten met welk(e) instrument(en) je wilt komen spelen en of je het erg zou vinden om een financieële bijdrage te doen voor de locatie (of dat je zelf iets beschikbaar hebt). Hierdoor krijgt iedereen een duidelijker beeld van wie willen.

We kunnen wel beginnen met een lijstje en als iemand ambities heeft om dit op zich te nemen, dan kan iedereen naar deze persoon zijn/haar mailadres PMen.

Naam : D-string
Instrument(en) : Gitaar (elektrisch/akoestisch)
Locatie beschikbaar : Nee
Betalen voor locatie: Ja

Norgoth
29 januari 2011, 14:33
Goed idee D-String! Laat iedereen die belangstelling heeft zijn mailadres anders maar naar mij PM-en, dan kijken we wel hoever we komen. Overigens heb ik voor de regio Utrecht de faciliteiten van dB's even bekeken, als we met een man/vrouw of 4 zijn kost dat voor een doordeweekse avond iets van 10 euro p.p. voor 3 uur (dan weet iedereen waar ie aan toe is).

Naam: Norgoth
Instrument(en): elektrische gitaar
Locatie beschikbaar: nee
Betalen voor locatie: ja

HHR
6 februari 2011, 03:00
Ha, ik ben ook wel in voor een avondje muziek maken, DBs afhuren is met zn vieren perfect te doen kwa geld! Let the good times roll zou ik zeggen!

Naam: HHR
Instrument(en): elektrische gitaar, akoestische gitaar (eventueel bassen)
Locatie beschikbaar: nee
Betalen voor locatie: ja

Olijfje
7 februari 2011, 08:22
Lijkt me leuk! Het idee spreekt me aan, dus ik abbonneer me op dit topic :)

Naam: Olijfje (27 jaar)
Instrument(en): elektrische gitaar en acoustische (Western)
Locatie beschikbaar: nee
Betalen voor locatie: ja

Hiro
7 februari 2011, 14:48
Schrijf mij er ook maar bij lijkt me leuk :)

Naam: Barry 25 jaar
Instrument(en): elektrische gitaar
Locatie beschikbaar: nee
Betalen voor locatie: ja

D-string
10 februari 2011, 11:03
Norgoth, heb je alle e-mailadressen ontvangen? Dan lijkt het me verstandig als we wat datums gaan rondmailen om te zien wanneer we de beste opkomst hebben.

McVenco
10 februari 2011, 13:48
Mag ik me ook bij het clubje voegen? Lokatie maakt mij niet heel veel uit, al ben ik wel gecharmeerd van dB's met zijn heerlijke Fender Twin Amps....

Moet ik iemand een PM sturen?

Naam: McVenco (33)
Instrument(en): elektrische gitaar
Locatie beschikbaar: nee
Betalen voor locatie: ja

D-string
10 februari 2011, 16:46
Moet ik iemand een PM sturen?


Norgoth heeft zich opgeworpen om alle mailadressen te ontvangen (en hopelijk daaruit nu ook een groepsmail te sturen met mogelijke datums).

Norgoth
11 februari 2011, 12:32
Hallo allemaal,

Mijn excuses dat er nog geen groepsmail gestuurd is. Ik was de afgelopen week in het buitenland en heb dit forum dus niet kunnen volgen. Op het moment dat ik vanmiddag thuis ben volgt er een groepsmail.

teajay
11 februari 2011, 22:40
Naam: Tijsjoris (21)
Instrument(en): elektrische archtop
Locatie beschikbaar: nee
Betalen voor locatie: ja

w.eckhardt
13 februari 2011, 22:00
Hmz, ben ik nu te laat?

Naam: Jan Willem (30)
Instrument(en): elektrisch gitaar / acoustisch gitaar / resonator / bas
Locatie beschikbaar: nee
Betalen voor locatie: ja

w.eckhardt
20 februari 2011, 22:55
Hier in Oostenrijk ligt mijn hotmail er vreemd genoeg uit :S

Ben wel van plan te komen volgende week donderdag, maar reageer dus pas volgende zondag pas weer op mijn mail...

ThaBluesBreaker
21 februari 2011, 00:49
Volgens mij word die avond een orkest aan gitiaristen :seriousf: