PDA

View Full Version : Muzikanten gezocht voor gezellig avondje muziek maken. (Utrecht)



musicmannn
29 september 2010, 10:24
Hallo mede-muzikanten.


Ik ben opzoek naar muzikanten die het leuk vinden om - 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken - een gezellig avondje muziek te maken in huiselijke sfeer :jam:. En dan met nadruk op 'gezellig'' :harmony:.

Ik ben een jongen van 27 jaar jong en speel zelf gitaar en schrijf liedjes. Het afgelopen jaar helaas weinig met muziek bezig geweest, maar wil het nu weer op pakken. Vandaar dit oproepje!

Iedereen is welkom, zing je graag? :) of speel je gitaar? of ben je een toetsenist? of iets anders, iedereen is welkom! Het maakt niet uit of je nu veel of weinig ervaring hebt. Ik woon in de binnenstad van Utrecht, dus het zou leuk zijn als je/jullie ook uit Utrecht komen :).

Ben je geïnteresseerd en/of heb je vragen? Stuur me dan een berichtje.


Groeten,
Musicmannn :jam:

levi
29 september 2010, 10:49
aww klinkt hartstike leuk. Maar het is zoals altijd weer eens te vergweg voor mij. Maar ik wou toch even een berichtje sturen.:crazyhappy:

AriaProII
30 september 2010, 08:55
Wat voor 'gezellige' muziek zal er worden gemaakt?

beruk
30 september 2010, 09:39
Ben ik ook nieuwsgierig naar, voor één keer zou ik best bereid zijn de gezelligerd uit te hangen. Welkom op het forum overigens!

joenhermans
6 oktober 2010, 12:01
Sluit me graag aan in de rij met een gitaar. In welke muziekhoek wilde je gaan spelen?

Bassey36
8 januari 2011, 03:12
Hey Musicmann,

Je oproep is al een paar maanden oud en wellicht heb je inmiddels al genoeg geschikte mensen gevonden om muziek mee te maken, maar als dat niet het geval is bied ik mezelf hierbij aan.