PDA

View Full Version : meerdere gitaren gestolen



Ronald2809
27 september 2010, 21:22
Hoi,
Helaas een treurige reden om me in te schrijven voor dit forum.

Tijdens mijn vakantie gestolen uit mijn huis:

Gibson SG (standard), Cherry red, serienummer: 90073401, chromen hardware, chromen kapjes over de elementen, witte (marmerlook) stemknoppen.
Tussen de 3e en 7e fret is de lak weggesleten aan de achterkant van de hals. Gitaarband bevestiging met locksysteem.
Aan de gitaar zat een brede zwartleren band aan beide zijden verstelbaar met een chromen gesp. Aan binnenzijde van band met zwarte stift RB intialen geschreven.

Basgitaar Epiphone Thunderbird IV, Vintage sunburst, 2007, Practisch in nieuwstaat, Gitaarbandbevestiging aan voorzijde op plaats van een van de halsbevestigingsschroeven ivm betere gewichtsverdeling.

Eigenbouw, V model afgeleid van Jackson Randy Rhoads, zijkanten afgerond ipv afgeplat zoals bij origineel, zwart, hals door de body, 22 frets,
Zijdelen van de body zijn van multiplex, hierdoor is gitaar erg licht, ca. 2,5 kg. Volume en toonknop, 2 minischakelaars. Topkam,brug,afdekplaatje van halspen, plaatje van jackplug en afdekplaat aan achterzijde zijn van messing en zelfgemaakt, Aan binnenzijde van afdekplaat achterzijde staat e.e.a. opgeschreven over bouw van gitaar (nu ruim 20 jaar geleden), Chromen stemknoppen van Schaller, 1 humbucker van Schaller.
Lak is op diverse plaatsen beschadigd; aan achterzijde van body, uiteinden van V en kop. V vormige goudkleurige gitaarbandbevestiging.

Alle info is welkom,
Groeten Ronald (ronaldeblom@hotmail.com)

macwilliams
28 september 2010, 12:44
Heb je er ook toevallig foto's van? Dan zou je die hier kunnen plaatsen. Misschien ook verstandig om marktplaats(en) in de gaten houden en eventueel er een oproep op te plaatsen.

Ten overvloede wellicht maar heb je de verzekering al aangesproken?