PDA

View Full Version : ideetje, feedback gevraagd



bassopotmus
6 mei 2003, 17:08
Ik wil graag mijn Sr een wat gaan modden en dan echt goed.

Ik heb een site gevonden van een bouwer die vrij proffesioneel aandoet en lijkt mij wel een adres om mij basje aan te kunnen vertrouwen.

http://www.stijlvorm.nl/index.htm

Ik wil en zal mijn pre-amp en 18 volts circuit ergens in moeten krijgen dus laat ik em freesen, logisch he?
Maar ik dacht eraan om die batterijen in een batbox te stoppen zodat ik zonder gereedschap de baterijen kan vervangen.

En ooit wil ik nog eens custom gaan en block inlays in me SR met led! dus oplichtende block inlays.
Nu wil ik geen discussie aanmanen of dat nu wel of niet nuttig is en of het het waard is.
Ik heb nog nooit een stingray gezien met block inlays, dus mijne zal het ooit krijgen, met vette electric blue licht...
weet niet of dit mogelijk is, maar heb ze ff gemailt

wat denken jullie goed adresje?
Iig word de cavity gemaakt en de bat boxes enzo. die hals kijken we nog aan als ik een baan heb ofzo

Clunk
6 mei 2003, 17:39
kosste dat led inbouwniet iets van 1600 euro ofzo...
ik dacht in ieder geval dat het onwijs duur was :smile:
wel koel btw

Bastijn
6 mei 2003, 17:53
pearlbleu SR met blauwe LED inlayblocks??
Dat moet wel bruut staan!!!!!!

Mijn morele steun heb je, nu de financiele nog......

bassopotmus
6 mei 2003, 18:01
1600 gulden denk ik dat je hebt gehoord.

Jah man pearl blue blauwe shit man het zou vet zijn!!!
Maar ik wacht hun reactie ff af,

bassopotmus
7 mei 2003, 11:49
Ik heb antwoord!!!!!

Ze zijn goedkoop!!!!!



Het maken van een parelmoer block-inlay kost 150 euro.

Het inbouwen van de ledjes kost 290 euro. Als je naast de block-inlay ook de zijstippen verlicht wil hebben kost het 345 euro.


Dit is echt niets in vrgelijking wat Sim's ervoor rekent, ik denk er nog eens sterk over na.

Chris Wolstenholme
7 mei 2003, 12:41
aaaaah men,


het is allemaal jouw schuld, nu heb ik ook het customize virus :sad:

zulle ze leuk vinden hier

bassopotmus
7 mei 2003, 12:43
Don't hate me for it, maar custom gerust

Clunk
7 mei 2003, 13:37
koel! @die 345 euro :smile:
ghehehe,,,
ik denk da'k ook wel zoiets in me sr wil...
maar ik dacht dat die rotdingen zo verdomd duur waren..
ik vind et wel stoer!
:grin: gaaf... hmmz.. misschien toch wel me bass customizen i.p.v. een nieuwe..
ik ga er ook over denken :grin:
ghehehe koel man!
doen!!!!!

Easy Rider
9 mei 2003, 15:36
345 euro? Das niet duur nee.
Het staat wel echt de shit die ledjes! Echt killer. Vooral die blauwe zijn niet normaal, super fel, echt heel mooi.
Ik zou zeggen: doen.
En ik ga de naam StijlVorm onthouden... :smile:

EZ

bassopotmus
9 mei 2003, 17:20
Update...
Ik kreeg mijn 2de reply, er is een klein probleem.
Je moet het zo zien:
Er komt een inlay in van 2 bij 3 cm ofzo ligt natuurlijk aan de positie op de hals.
Maar er komt dan 1 led achter, de randen zullen dus wel niet zo sterk verlicht zijn, een pearl inlay is nou eenmaal geen lens ofzo.
Kees (contact persoon en bouwer SV) had eens een test gedaan en vond het zelf minder geslaagd.
Maar als ik het echt wilde (ja dus) wilde hij wel eens een proefje maken op een oude neck, kon ik zien wat het word.
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zon goede service ergen heb gezien. Iemand geeft gewoon raad wat anders te doen, maar wilt wel laten zien wat het kan worden als ik eigenwijs me zin wil hebben.

Ik laat iig daar eens ff wat freezen en een battery box inbouwen voor het 18 volt circuit, hebben we het er vast nog wel eens over.
Maar gewone stippen is ook erg vet! Al speel ik nog steed met het idee van blocks...damn een SR met blocks..very rare

Bastijn
9 mei 2003, 18:57
sjit idd wát een service!!

voor mijn (onverlichte) inlayblocks ga ik dan ook naar Stijlvorm!

Clunk
9 mei 2003, 19:06
hmmz..
ik denk dat blocks in led toch minder staan.. kweet niet waarom :razz:
tja,, ik ga sparen voor stippen :grin:
ghehehe

bassopotmus
9 mei 2003, 19:09
ik heb nog wat andere rare custom dingengezien, heb filmjes van eem "sensi light systeem" dan beweegt de legds op je spelen, denk dynamisch.

Link

http://www.simscustom.com/simstv/

Best belachelijk..word er zelfs gek van...

bassopotmus
9 mei 2003, 19:17
ik dacht hier aan, ik weet niet of ik nog voor blocks ga, maar iig geval deze kleur en deze stijl

http://groups.msn.com/thebassopotmusplace/mynewolpstingrayproject.msnw?action=ShowPhoto&Phot oID=69

Dit vind ik weer te:

http://groups.msn.com/thebassopotmusplace/mynewolpstingrayproject.msnw?action=ShowPhoto&Phot oID=68

zou er zelf al scheel van worden laat staan de rest van de band en publiek..

emielow
9 mei 2003, 19:21
wel koel, maar dan heb je weinig meer aan de lichtjes voor de positie bepaling

Easy Rider
10 mei 2003, 13:52
Hey basso, wat is nou het verschil tussen die twee Stingrays behalve de body (wit en naturel)?

EZ

De Teng
10 mei 2003, 13:59
Op 2003-05-09 19:17, schreef bassopotmus:
Dit vind ik weer te:

http://groups.msn.com/thebassopotmusplace/mynewolpstingrayproject.msnw?action=ShowPhoto&Phot oID=68

zou er zelf al scheel van worden laat staan de rest van de band en publiek..


Man, dat is pas gaaf! Die lichtstralen komen alleen door de lichtinval van de foto en heeft weinig te maken met het echte idee. Dit is gewoon normaal hoor! Op zo´n natural ziet het er erg mooi uit.

bassopotmus
10 mei 2003, 14:41
magniefier lenses, die grote felle zijn leds die nog eens door een vergrootglas schijnen, beetje een kermis attractie zo...
Achja, ik wil net wat minder dus liefst gewoone dot's of iets met pearl inlay..working on that.

Verschil in Sr's is dus gewoon de kracht en diffusie van het licht.
En de andere heeft een carbon neck.