PDA

View Full Version : groovende gitarist gezocht omg. Groningen



1i1ith
27 september 2010, 15:52
Na een sabbatical van een jaar heb ik weer zin om muziek te maken. Hiervoor heb ik zo'n veertien jaar deathmetal gespeeld (basgitaar) onder meer in Toxocara en Murder Manifest. Afgelopen jaar me bezonnen of ik verder wilde met metal of niet.

En nu deze advertentie. Ik wil grooven en rocken, ruig, maar het hoeft niet per se metal te zijn. Sterker nog, liever muziek die eerder richting gespacede jamsessies gaat dan strakomlijnde nummers. Of zoiets...

Anyway, de oefenruimte heb ik (in Groningen stad), een drummer is ook geen probleem, basgitaar speel ik zelf al, dus nu op zoek naar een gitarist. Ik wil niet gelijk een band opzetten met een uitgestippeld pad naar optredens en opnames, ik wil vooral graag muziek maken.

Thyrif
27 september 2010, 16:15
Heya,

Ik woon in Groningen en ben altijd wel op zoek naar iets. Wie weet past het, wie weet wel niet. Ik ben zelf ook wel van de metal, maar dan meer van opeth en dream theater enzo. Maar steeds meer van de goede rock, en nu zelfs funk!

PM maar als je geinteresseerd bent.

Lord_Azazel
28 september 2010, 12:16
Hoi,

Ik woon in de buurt van Groningen en ben ook op zoek naar een muzikale uitlaatklep. Net zoals de voorgaande poster kom ik uit de metal, maar grooven trekt me altijd aan. Ik kom uit de old school death metal. Je kunt altijd via PM, dit topic of e-mail contact met me opnemen.

PS. Ik heb al eerder met je in een band gezeten (tijdens Toxocara en voor Murder Manifest, kun je raden welke :p )

kassie
28 september 2010, 20:09
Hey, Ik ben vooral geinteresseerd in Blues, Bluesrock, Rock, Hard Rock en natuurlijk alles wat maar met gitaarvirtuositeit te maken heeft. Ik ken eventueel ook nog een goede zangeres, we zijn beide op zoek naar iets nieuws. PM maar even of het je wat lijkt Kunnen we een keer bij elkaar komen. Groeten Karst.

1i1ith
30 september 2010, 09:17
Hoi,

Ik woon in de buurt van Groningen en ben ook op zoek naar een muzikale uitlaatklep. Net zoals de voorgaande poster kom ik uit de metal, maar grooven trekt me altijd aan. Ik kom uit de old school death metal. Je kunt altijd via PM, dit topic of e-mail contact met me opnemen.

PS. Ik heb al eerder met je in een band gezeten (tijdens Toxocara en voor Murder Manifest, kun je raden welke :p )

You gotz a PM :)

Lord_Azazel
2 oktober 2010, 14:11
You gotz a PM :)

Cool :) You gots a reply.