PDA

View Full Version : gitaar afmeting warlock



Akira
6 mei 2003, 16:56
Hey,

Ik heb bij een internetbedrijf een koffer besteld voor mijn warlock.
Nadat die *****zakken me TWEE keer de verkeerde toegestuurd hebben, beweren ze nu dat mijn warlock niet in die toegezonden koffers past omdat het een N.J. series is, en dat de koffer alleen goed zou zijn voor de Bronze series....
Is dit bullshit, of kan het echt zo zijn?
Ik heb al gezien op de bc rich site dat ze allemaal in dezelfde "scale" zijn, nl. 15,5"
Lijkt mij dat ze uit hun nek zwammen, want zelfs de bronze series is met nog langere kop denk ik, omdat die de pointy headstock heeft, en niet die widow headstock.
Help me out plz, ik wil die gasten kunnen zeggen dat ze uit hun nek zwammen en me gewoon de goede koffer moeten sturen!!

Swan
6 mei 2003, 17:10
volges mij zijn ze precies even groot
past de body er wel in?
soms moet je em de eerste paar keren er best strak induwen

Akira
6 mei 2003, 17:14
Neuh, toen ik mijn gitaar erin legde, stak de headstock gewoon nog uit de koffer.
Niet passen is in dit geval dus echt gewoon te korte koffer.

Swan
6 mei 2003, 17:58
ja klopt
n widow headstock en n pointy zijn trouwens ongeveer even lang

Phyrexian
7 mei 2003, 17:52
Hey Akira, spijtig van je koffer... :sad:

Waar heb je die koffer gevonden? Ik zoek namelijk al jaren een koffer voor mijn BC rich Ironbird en ik heb er nog altijd geen gevonden. Hij past zelfs niet in zo'n enorme baskoffer :sad:

Iemand een idee?

Akira
7 mei 2003, 18:22
wat je ook probeert, probeer het niet bij thomann.
Dat zijn de gasten die me nu al 2 keer de verkeerde hebben gestuurd en me nu proberen te naaien....

FNaRK
7 mei 2003, 18:37
Op 2003-05-07 17:52, schreef Phyrexian:Ik zoek namelijk al jaren een koffer voor mijn BC rich Ironbird en ik heb er nog altijd geen gevonden. Hij past zelfs niet in zo'n enorme baskoffer :sad:
Iemand een idee?

Ik weet nog wel een BC Rich Beast incl. koffer te koop.....hep je en een leuke gitaar en een passende koffer :grin:

shredneck
7 mei 2003, 18:46
djeez, een paar jaar zoeken naar een koffer?Dan laat je toch een flightcase maken!

Ik heb een goed en goedkoop adres,snelle levertijd enz. Mail mij ff mocht je zo'n case serieus overwegen.

Swan
7 mei 2003, 21:21
http://www.coffincase.com

shredneck
7 mei 2003, 23:30
ja, alsof iedereen met een BCrich of ander vreemd gevormde gitaar een doodskist om zijn axe wil....argh, wat is dat lelijk zeg!

Swan
7 mei 2003, 23:38
hij past tenminste :grin:

shredneck
8 mei 2003, 05:19
Dat is waar.

Phyrexian
8 mei 2003, 10:31
Op 2003-05-07 21:21, schreef Swan:
http://www.coffincase.com


-------------------------

Warlocks passen hier in yeah,
maar Ironbirds?? I don't think so...