PDA

View Full Version : Ace-of-Spades



Ace-of-Spades
25 september 2010, 13:46
Hoi,

Na een paar jaar eindelijk besloten om zelf te werken aan mijn grootste hobby; muziek. Een paar maanden geleden heb ik een starterspakket met een Ibanez acoustische gitaar aangeschaft. Inmiddels is het een heuse verslaving geworden en wil ik mijn eerste electrische gaan aanschaffen. Vooralsnog is het erg lastig om te kiezen, maar ik denk dat ik het in een keer goed doe en een Fender Strat Sunburst aanschaf. Die hebben een onmiskenbare aantrekkingskracht op me.

Ik luister het liefst maar solo artiesten die met een gitaar overweg kunnen, in het bijzonder John Frusciante en John Mayer. Qua bands doen RHCP, Pearl Jam, the Stones, Snow Patrol, the National en Muse het erg goed bij mij.

Verder, in 't dagelijks leven ben ik een studentje geneeskunde.

See ya ;)

beruk
25 september 2010, 14:18
Welkom, je nick doet denken aan een zeker hard rock orkestje. Maar niet je ding dus. Ach, genoeg metal heads alhier. Voor het aangetrokken voelen tot een gitaar is een semi-medische diagnose: GAS ... Dát heb je in ieder geval al. :seriousf:

rpl
25 september 2010, 15:09
Welkom op het forum.

Taff
25 september 2010, 22:21
niks mis met je muzieksmaak

Ace-of-Spades
25 september 2010, 22:35
Welkom, je nick doet denken aan een zeker hard rock orkestje. Maar niet je ding dus. Ach, genoeg metal heads alhier. Voor het aangetrokken voelen tot een gitaar is een semi-medische diagnose: GAS ... Dát heb je in ieder geval al. :seriousf:

Ja, de nick dekt de lading qua muzieksmaak niet echt. 't Is wel een leuk nummertje verder ;)

Ik zal de verzekering eens vragen of GAS ook gedekt wordt door de verzekering. :strat:

Duhsjaak
4 oktober 2010, 06:39
Hi
Als verzekeringsmakelaar kan ik hier duidelijke taal spreken: Gas wordt wel vergoed. De schade door de aankopen niet.
Ik wens je precies zoveel GAS, dat praktische zaken (tandpasta, pleepapier) er niet teveel onder lijden.
Groet Gus

Basseytje
4 oktober 2010, 09:08
hoeveelste jaar AIS ben je?

Harry
4 oktober 2010, 10:37
Ja, de nick dekt de lading qua muzieksmaak niet echt. 't Is wel een leuk nummertje verder ;)

........................................... :strat:

ik denk dan eerst aan Link Wray..... en welkom trouwens!

Duhsjaak
5 oktober 2010, 06:05
Hi
@Harry
Wat leuk dat je over Link Wray schrijft. Op de draad over Lipstick pick ups (zie elektrische gitaar) heb ik Link Wray ook genoemd als een van mijn helden op gitaar en lipstick pick ups in het bijzonder.
Behoorlijk off topic deze opmerking, sorry, maar ik vond m te leuk om m te laten gaan.
Mijn dag is weer goed.
@Ace of Spades
Ik beschouw mezelf als gebruiker, verslaafde dus. Afkicken is er niet bij!!!
Vriendelijke groet Gus