PDA

View Full Version : Steiner Stratocaster



Dondonner
24 september 2010, 22:36
Steiner Stratocaster?

Iemand hier ooit gehoord van een steiner Stratocaster. Het is namelijk mijn eerste gitaar en ik vraag me af of meerdere mensen hem hier hebben.

ed.pach01@gmail.com
15 april 2014, 11:23
Steiner Stratocaster?

Iemand hier ooit gehoord van een steiner Stratocaster. Het is namelijk mijn eerste gitaar en ik vraag me af of meerdere mensen hem hier hebben.

Ik heb er een aantal; ze zijn echt fantastisch. En dat voor zo weinig geld. Een absolute aanrader!

muziekschuur
15 april 2014, 11:25
Nee... .

jplm
15 april 2014, 13:38
Nee, maar het zal ongetwijfeld zo'n merk zijn dat stukken goedkoper is dan een originele Fender, en ondanks dat toch véél beter klinkt dan 'n originele Fender.

Groet, Jan (zelf al járen bezitter van een Challenge VP Stratocaster uit Korea, en, wat denk je: 't ding kost 450 gulden maar speelt élke USA-Strat van het toneel, als je er maar sterk genoeg in gelooft).

telerocker
15 april 2014, 15:26
Oud draadje. Maar goed, is vrijwel zeker een budgetkopie uit het verre Oosten. Bijna niks over te vinden op het net. Misschien het best bewaarde geheim. :sssh:

marter544
15 april 2014, 15:32
Dan registreer je je, om op een al lang vergeten draadje zonder reacties, te reageren.

JP074
15 april 2014, 16:32
Dan registreer je je, om op een al lang vergeten draadje zonder reacties, te reageren.

Hey Marter,

zulke new members nemen we toch niet serieus, dacht ik zo.

Buzzel
15 april 2014, 16:37
Volgens internet is ene Ed Pach eigenaar van always music uit wieringerwaard, zou me niks verbazen dat ze deze gitaren verkopen :)

marter544
15 april 2014, 16:49
Hey Marter,

zulke new members nemen we toch niet serieus, dacht ik zo.

Hee, mijn oude gitaarleraar! Als je het leuk vindt, elke donderdagavond is er een goed bezochte jamsessie met goede muzikanten in JC Cerberus. Lijkt me tof als je eens langs komt.