PDA

View Full Version : traynor



pim1234
6 mei 2003, 14:36
ik ben aan het kijke voor ampje en stuite op traynor versterkers.....heeft iemand er ervaring mee?? vond hem zelf te gek klinken het gaat om de 40watt buizen versterker.... maar 700euro...

alhambra
6 mei 2003, 14:46
Ik heb hem zelf ook geprobeerd en was behoorlijk onder de indruk, ik kon hem alleen kopen voor 599 nieuw bij big-one in zwolle. De afwerking (plaatje van het logo enz)is wat minder dan duurdere versterkers maar hij klinkt echt heel goed. Ik heb bij reacties op internet wel vaak zien staan dat ze niet altijd even betrouwbaar zijn en dat er regelmatig een maandagochtend modelletje tussen zit.
Maar voor het geld een erg goede amp met veel mogelijkheden.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: alhambra op 2003-05-06 14:47 ]</font>

wietse
6 mei 2003, 14:53
heb er zelf geen ervaring mee maar ze staan bekend om hun betrouwbaarheid.
dingen zijn volgens revieuws op harmony onverwoestbaar.
en dat is ook wat waard.
zit zelf achter een traynor ts15 aan de verkoper hapt aleen nog niet.

alhambra
6 mei 2003, 15:12
Jij hebt het waarschijnlijk over oude traynor bakken dit gaat over een nieuwe.

wietse
6 mei 2003, 16:31
ik bedoel inderdaad de oude maar de betrouwbaarheid zal toch niet zo erg achteruit zijn gegaan?
ze hadden altijd een goede reputatie op dat gebied,en nu dus niet meer?
da's jammer.

habberdoedas
7 mei 2003, 23:43
Lees even de Mei editie van het blad de GITARIST daarin staat een recentie van een 2 x 12" Traynor buizen amp. Zelf heb ik ooit een 4 x 10" Traynor geprobeerd. Was niet verkeerd, de amp had een mooie heldere cleane sound maar overstuurd vond ik hem persoonlijk een beetje flubberen...

waarismijnplectrum
8 mei 2003, 08:16
Ik ben op dit moment alweer een half jaar in het bezit van deze buizenversterker die jij bedoelt, en heb er nu ook al regelmatig mee opgetreden. Het mooie van deze versterker is dat hij een verschrikkelijk sprankelend clean heeft, maar net als daarboven werd gezegd, heeft het een wat mindere overstuurkanaal. Maar dat kan natuurlijk makkelijk verholpen worden door een goed pedaaltje ervoor te zetten.

Als je er nog meer over wil weten vraag je maar raak he!

http://www.yorkville.com , en dan zoeken naar de Traynor YCV40

Frusciante
8 mei 2003, 16:53
prijs.kwaliteit is verhouding is goed,
maar idd de gain stage vond ik wat minder maar goed, let wel op de reverb die verschilt nogal eens per serie/ produciejaar