PDA

View Full Version : bijzonderheden deze gitaar?



Wilson
6 mei 2003, 13:43
http://www.jpmsite.com/p3.html

Ik ben een totale ibanezleek. En nu vroeg er iemand aan mij watvoor gitaar dit was. Wat is dit voor gitaar? wat is de kwaliteit ervan? en hoe duur zou hij ongeveer 2e hands moeten kosten? en wat is dan ongeveer de nieuwprijs??

Mithrandir
6 mei 2003, 14:00
Dat is een John Petrucci Model en dat is ook meteen alles wat ik ervan weet :grin:

Maar ik denk dat het een behoorlijk goede gitaar is, ik kan alleen nooit de Ibanez tremelo's uit elkaar houden dus ik weet niet of de Lo Pro Edge een goeie is. De pick-ups zijn iig goed.

Dit vind je trouwens verder op die site: http://www.jpmsite.com/priceguide.html


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-05-06 14:12 ]</font>

renier
6 mei 2003, 14:07
inderdaad een petrucci. top gitaartje, super pickups, heerlijke neck en die brug is ook prima. vind alleen de lak afgrijselijk, maar goed, das een kwestie van smaak..

de signature series zijn best prijzig tweedehands, maar ik zou niet verder gaan dan 700 euro. dit soort paintjobs zijn namelijk niet meer zo in trek, en dat drukt de prijs best wel.

Mithrandir
6 mei 2003, 14:10
Paintjob komt idd een beetje eighties/vroege nineties over, maar voor 700 koop ik hem zeker :grin:

Braindead
6 mei 2003, 19:40
Is wel een aardige gitaar, en mede omdat hij niet meer gemaakt wordt is het zelfs een collectorsitem. Persoonlijk vind ik hem wat overgewaardeerd, wel een goede gitaar maar niets bijzonders.

Swan
6 mei 2003, 19:49
naaajaaaaaaa hij heb niet eens een handgreep

Pegasus
8 mei 2003, 23:37
Op 2003-05-06 19:49, schreef Swan:
naaajaaaaaaa hij heb niet eens een handgreep


Tja, je kan ook niet alles hebben.

Ibanez RuleZ
8 mei 2003, 23:45
ik heb er zelf ook zo een, en dat ding is dus echt wel mooi (ok, ik heb een P4). en over die €700 is dus echt wel een grapje he, die dingen zijn dus zeker wel meer ward dan dat, zeker die P3's want die zijn tamlijk zeldzaam.

harrald