PDA

View Full Version : vraagje over customshop Abigail Ybarra elementen



levi
22 september 2010, 22:36
Hallo mensen.

Gewoon een hele korte vraag. zijn echt ALLE customshop 69 elementen door Abigail Ybarra gewikkeld en gecheckt. Of zijn dat weer een speciaal soort customshop 69 elementen? Heb op de fender site gekeken maar word daar niet veel wijzer van.

Alvast bedankt,

Groetjes

levi.

fred dons
22 september 2010, 22:41
je weet toch wel dat Abigail de persoon is die op het knopje drukt en die na afloop controleert of de machine zijn werk goed gedaan heeft ? op zich doet ze dat al heel lang voor fender (ze heeft in de tussen tijd tussen 2 banen door ook bij charvel o/a op de administratie gewerkt) maar tis niet echt rocketscience en tis wellicht leuk om te weten dat Abigail op het knopje heeft gedrukt maar je hoort het echt niet terug in het geluid ;)

Pepe
22 september 2010, 22:45
Er zijn ook "echte" handwounds van Abby.
Sja. Ut mens is dik in de tachtig. Ik denk dat het al een hele toer voor haar is is om het knopje op de wikkelmachine te vinden.

Mitch
22 september 2010, 22:49
Twee fijne relativeringen. Maar geen idee of specifiek al die 69CS setjes zijn gecheckt door haar. Persoonlijk gewonden worden ze al een tijdje niet door haar.

levi
22 september 2010, 22:49
Maar ik zag ook op youtbe dat er Abigail Ybarra 69 pickups waren waar er maar 300 van gemaakt zijn ?? Hoe weet je dan of het daadwerkelijk die pickups in kwestie zijn ? . ze heten volgens mij het zelfde.

Ik heb het gevoel alsof ik heel dom overkom:seriousf:

Pepe
22 september 2010, 22:54
Ze zijn anders gesigneerd.
Maar afgezien van die 300, Fender claimt dat deze pickups ook in een aantal CS'en zitten. Maar Fender is goed in claimen, dat is zeker.