PDA

View Full Version : Sunn Model T



Thommeh
20 september 2010, 08:46
Ik ben nieuw op dit forum, en weet ook niet zeker of ik me op de juiste plek bevind: Ik ben een gitarist en al jaren op zoek naar een bepaalde gitaarversterker: een Sunn Model T. Ze zijn nergens meer te krijgen, dus heb ik nu het idee opgevat om samen met een ervaren hobby-elektricien eens te kijken of het zelf te bouwen is. Ik heb zelf geen verstand van elektronica, maar heb wel een schema gevonden:
http://sunn.ampage.org/site/schematics/modelt.gif

Mijn vraag is nu: Is er iemand die het ziet zitten om deze versterker in overleg met mij te gaan bouwen, waarbij uiteraard alle kosten voor mijn rekening zijn? Misschien is er iemand die dit als hobby een leuke uitdaging vindt? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want het is een enorme wens van me om deze versterker te hebben!

pimmetje
20 september 2010, 09:54
Deze verplaats ik naar de werkbank.
Vragen => PM.

Thommeh
20 september 2010, 09:58
Sorry, helemaal over het hoofd gezien. Lijkt me inderdaad een betere plek voor m'n vraag, bedankt!

cluseau
20 september 2010, 10:23
Mijn vraag is nu: Is er iemand die het ziet zitten om deze versterker in overleg met mij te gaan bouwen

Normaal gesproken is dat geen punt, maar de afstand hé.....dat is wel een punt.

Maar om een an ander duidelijk te krijgen:
Wat kun je zelf en waar zou je op vast lopen?
Als je zelf het mechanische werk klaar kan maken moet het wel mogelijk zijn de rest in een dag te fixen. Als je dus een chassis met trafo's, buisvoeten, potmeters, jack's ,switchen ed voorbereid kan hebben zie ik wel mogelijkheden. Het mechanische werk is het meest arbeidsintensief dus daar kun je jezelf veel besparen.

Frans.

Thommeh
20 september 2010, 10:28