PDA

View Full Version : Washburn d10s



Djer84
19 september 2010, 11:08
Hallo,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Jerry en wil beginnen met gitaar te spelen.
Nu heb ik een beetje rond gekeken op het internet en nu is mijn oog gevallen op de "WASHBURN D10S".

Vinden jullie dit een geschikte gitaar om mee te beginnen?

Alvast bedankt voor de reacties!

http://www.rockpalace.com/gfx_productcode/56315/Washburn-D10S-Black.jpg

guus-25
19 september 2010, 11:25
Een vriend van mij heeft hem ook en hij bevalt hem wel goed:ok:

LaurentB
19 september 2010, 11:37
Ik heb geen ervaring met dezer specifieke gitaar, maar je hebt in elk geval blijkbaar een budget waarmee je een fatsoenlijke gitaar kunt kopen.

Ga vooral ook eens naar diverse winkels waar ze je verschillende instrumenten kunnen laten zien. De meeste verkopers zullen je binnen het assortiment van hun eigen winkel wel goed adviseren, maar om ook nog andere merken te zien moet je ook eens bij andere kijken.

Als je iemand kent die al speelt, neem die dan mee om te laten testen.

Djer84
19 september 2010, 11:59
bedankt, ik ga zeker eerst naar de winkel om er naar te kijken. Maar op internet zag ik ook allemaal goede berichten erover.

Zijn er misschien nog meer mensen die deze gitaar hebben of er wat over kunnen vertellen?

Plant
19 september 2010, 22:14
De gitaar is uitgeroepen tot beste gitaar (in een bepaalde prijsklasse, ik meen $200 - $500) door de MIA Music Industry Associated en schijnt een van de best verkochte gitaren ter wereld te zijn. Ik denk dat je dat gelezen hebt, want dat kom je altijd in advertenties van handelaren tegen.