PDA

View Full Version : Filmpje gemaakt : Emotive Jam



covermark
18 september 2010, 20:36
Geen flitsend snelle solo's maar laid-back gepingel

Geluidskwaliteit is door de youtube conversie iets minder

http://www.youtube.com/watch?v=BEWjDEqZEJw

allonso1990
18 september 2010, 22:07
Hoi Mark, leuk weer een opname van je te zien/horen, klinkt zoals altijd weer lekker! watvoor telecaster heb je daar eigenlijk? ik ben opzoek naar een (goedkope) tele namelijk:)

pasqual
19 september 2010, 00:09
zoals gewoonlijk solide gitaarspel en dito sound. klinkt goed.

groeten Pasqual.

arnoldtims
19 september 2010, 08:31
ik hou hier erg van geen snelle schredder prachtig. Normaal houd ik niet van telecasters maar deze klinkt erg lekker

covermark
19 september 2010, 15:03
Bedankt voor jullie reacties ! Erg leuk om te lezen.


watvoor telecaster heb je daar eigenlijk? ik ben opzoek naar een (goedkope) tele namelijk:)

Is gewoon een nepfender met een squier decal die ik ergens op de kop heb getikt. Natuurlijk kan ik een dure goede gitaar op waarde schatten maar ik ben ook van mening dat je met een beetje geluk en ervaring een goedkope gitaar er uit kan pikken die net zo lekker speelt en klinkt als een dure. Mijns inziens betaal je over het algemeen behoorlijk geld voor de merknaam.

LesPas89
21 september 2010, 16:27
Verdomme Mark, die 5:06 waren zó snel om. Dit was heel erg fijn om naar te luisteren, mijn complimenten. :ok:

Paragon
21 september 2010, 16:44
Het beste stuk vond ik toch wel tussen 0:00 en 5:06

The Unforgiven
21 september 2010, 19:55
Na 5.06 vind ik het niet zo goed meer.:makeup:

covermark
22 september 2010, 16:30
Bedankt voor het luisteren en jullie complimenten!!!

MichaelSS
24 september 2010, 09:41
Nice, wil je me de link sturen van de backing?

Duhsjaak
3 oktober 2010, 04:21
Hi
Heb me prima geamuseerd. Ik loop een beetje achter, heb ik de indruk. Gebeurt wel meer in en rond Amsterdam. Sorry.
Ik vind het niet alleen mooi gespeeld maar de klank is ook mooi. Hoor je wel eens anders. Deze 5.06 klinkt helaas als 3.06: te snel over.
Zou hetzelfde verzoek willen doen als de vorige gast: Zou je mij s.v.p. een PMmtje willen zenden met suggesties over de backing?
Alvast reuze bedankt.
Vriendelijke groet Gus

Quasimodo
3 oktober 2010, 14:12
Ik ontdek nu pas dit juweeltje van een opname hier op GN. Met veel plezier geluisterd en genoten van zowel jouw spel als van de backing. Dit smaakt naar meer!

:ok: :listen:

covermark
4 oktober 2010, 20:35
Bedankt voor het luisteren en de berichtjes!

Quasimodo
5 oktober 2010, 22:53
Dankzij dit topic ook het voor mij nieuwe "fenomeen" van backingtracks op JoeTjoep ontdekt. Te gek! :cheerup:

Riky
13 oktober 2010, 17:04
erg gaaf! Wat is het knapste vind dat je een manier hebt gevonden om het interessant te laten blijven. Volgens mij had je zo een uur door kunnen spelen zonder dat het gaat vervelen en dat is goed spelen.
Je feel en spel is echt heel lekker om naar te luisteren. Top!

covermark
13 oktober 2010, 20:02
Dankjewel Riky, da's een mooi compliment!