PDA

View Full Version : Gezocht: gitaarles in Utrecht



leeuwa
16 september 2010, 19:04
Ik ben op zoek voor mijn zoon (net 13 jaar geworden) naar iemand die hem gitaarles geeft. De leraar waar hij les van kreeg stopt met lesgeven in Utrecht. Afgelopen schooljaar is mijn zoon begonnen met gitaarles (1/2 uurs lessen), hij kent een aantal akkoorden, kan tabs lezen, en kan het begin van een aantal nummers spelen.
Hij is dus nog een echte beginner, en zou graag punk, rock en metal willen leren spelen.
Is er iemand die een goede, geduldige gitaarleraar voor hem weet in Utrecht? Tarief 10-15 euro per halfuur. Het liefst op dinsdag- of donderdagavond dit i.v.m. sportclubs e.a. bezigheden.
Vast bedankt.

Groeten, Adrie

Martyy93
18 september 2010, 21:55
Hallo,

Ik weet (omdat ik hier zelf al 4 jaar les krijg) dat er een goede leraar in Breukelen zit. Dat is ca. 20 minuten van Utrecht vandaan. Hij geeft serieus en goed les.. ik weet alleen niet of dat voor u te ver weg van Utrecht is..

Zijn naam is Harald Boxtart en inschrijven kunt u doen via: www.nieuwevaart.nl

Succes ermee! en als u voor uw zoon al een goede leraar heeft gevonden, veel plezier toegewenst met de lessen van uw zoon!

Martijn.

mxg71
29 september 2012, 15:43
Hai,

Ik geef les maar woon in Woerden maar stel me eigen graag beschikbaar!

www.erikvandervlis.nl

groetjes,

erik

beruk
29 september 2012, 19:09
Of anders langs het conservatorium? Briefje ophangen?

leeuwa
2 oktober 2012, 19:36
Bedankt voor de reacties. We hebben inmiddels een hele goede gitaarleraar gevonden.