PDA

View Full Version : Ik ben nieuw,



Pig Benis
16 september 2010, 16:07
Hai.

:gitarist:

En ja, die staat er om aan de 10 tekens te voldoen.

Blend
16 september 2010, 16:10
Ik geef je een halve dag hier.

Pig Benis
16 september 2010, 16:14
Heerlijk, zo'n warm welkom. :')

Ik ben benieuwd.

JohnLord
16 september 2010, 16:24
Ga je jezelf nog voorstellen of hoe zit dat?

En laat die foto's van je gear maar zitten.

Pig Benis
16 september 2010, 16:32
Ik dacht, dat lezen ze altijd al, dat laat ik maar eens achterwege.
Maargoed, dan stel ik me wel even goed voor.

Ik ben Roelof, 15 jaar, doe twee talig VWO, en speel nu ongeveer 7 jaar gitaar.
Ik speel van alles en nog wat, en ook in een bandje (meer voor de lol, niet echt om iets mee te doen).
Basgitaar kan ik ook een beetje, en wat drum, maar dat laatste is eigenlijk niet noemenswaardig.
Op het moment ben ik bezig met het verven van een gitaar.
Als je wilt wil ik wel even foto's van m'n gear maken, hoor. ;)
Dan komen die er morgen ofzo op.
Ik heb een Fender Squier (M'n eerste elektrische gitaar), een Ibanez GRX 170, een acoustische gitaar en een semi-acoustische gitaar (als ik het goed schrijf).

Dit was het wel zo'n beetje denk ik. Als er vragen zijn hoor ik het wel. :)

Jedeel
16 september 2010, 18:06
Welkom!

Grappige 'naam'....doet mij ergens aan denken, maar weet niet wat.....:soinnocent:

rpl
16 september 2010, 18:06
Hoi Roelof welkom op het forum

Pig Benis
16 september 2010, 18:24
Welkom!

Grappige 'naam'....doet mij ergens aan denken, maar weet niet wat.....:soinnocent:

Dankje!
Ik heb je bandje even opgezocht op youtube, maar dat klinkt wel leuk hoor. :)


Hoi Roelof welkom op het forum

Dankjewel! :)

JohnLord
16 september 2010, 21:50
Dat je die foto van je gear wel kon laten zitten had meer met je nickname te maken ;) Ik vind hem trouwens belachelijk, maar dat terzijde.

Welkom!

Pig Benis
16 september 2010, 23:01
Dat je die foto van je gear wel kon laten zitten had meer met je nickname te maken ;) Ik vind hem trouwens belachelijk, maar dat terzijde.

Welkom!

Oh, ghehe, verkeerd begrepen.

En ja, hij is enigsinds raar. Maar een tijdje geleden had ik dit acount samen met een vriend aangemaakt en toen vonden we het in een melige bui een grappige nick. ;)

Jullie weten overigens wel allemaal dat Pig Benis de bassist van de band Mushroomhead is, hè?

KoenStradlin
25 september 2010, 22:25
Jullie weten overigens wel allemaal dat Pig Benis de bassist van de band Mushroomhead is, hè?

:soinnocent:

Duhsjaak
5 oktober 2010, 06:20
Hi Pig
Nee, in ernst. Ik ben behoorlijk onder de indruk als jij daarbij speelt. Vooral dat live clipje heb ik na de eerste keer nog maar eens een tweede keer gekeken.
Niet direct het soort muziek waarmee ik mij vaker bezighou, maar hier voor dik petje af. Sinds Sepultura in Paradiso niet meer zo gekickt. Bedoeld als complipluim dus.
Vriendelijke groet Gus