PDA

View Full Version : Gitaar/amp technicus gezocht omgeving Emmen



Emielio
16 september 2010, 15:16
Goedemiddag allemaal!

Ik weet weer eens niet of ik in het goede subforum zit, maar ik ben altijd een ezel in dat soort dingen, en de zoekfunctie werkt hier niet op mijn pc, en heeft nooit gewerkt, dus ik kan ook niet kijken of er al zo'n topic bestaat.

Maargoed, ik zoek dus een goede, betrouwbare gitaar/amp tech in de buurt van Emmen (maar ergens anders in Drenthe of het zuidelijke gedeelte van Groningen mag ook. Zwolle mag eventueel ook, maar dat is echt de limiet).

Het gaat niet om een vaste dienst voor optredens en dergelijke (misschien wel als mijn band wat meer gaat verdienen, maar dat zien we dan wel), maar meer om bij terecht te kunnen als er iets aan mijn gitaar of buizenversterker moet gebeuren. Het liefst iemand die een beetje normale, redelijke prijzen rekent, en die toch zijn vak erg goed verstaat.

Ik zou ook gewoon de technische dienst van muziekwinkels kunnen gebruiken, maar daar heb ik in het verleden slechte ervaringen mee gehad, dus dan doe ik het liever zo.

Mail me even als je interesse hebt, en stuur, als het kan, een kleine indicatie van je prijzen voor de standaardklussen, zoals het vervangen en biassen van buizen in de eindtrap, het afstellen van de nek van een gitaar, het wisselen van pick-ups, het vervangen van een speaker, het uitvijlen van de topkam, nieuwe frets in een toets zetten, enzovoorts. Dan heb ik alvast een idee van de bedragen.

Vriendelijke groeten,

Puppy